Posts by Sander.DJ

    Heb ooit eens hetzelfde gehad met de F toets van een Packard Bell laptop. Blijkbaar had ik hem kapot gemaakt toen ik hem er af trok. Uiteindelijk nieuw toetsenbord erin gezet. Losse toets ga je denk ik niet vinden.

    Naar mijn weten is een 2e generatie i7 nog prima qua snelheid. Als je niet van plan bent om in de nabije toekomst een upgrade van je computer uit te voeren, zou ik een moederbord met socket 1155 aanschaffen en lekker daarop verder werken.


    Als je wel graag wilt upgraden kun je kijken naar de nieuwe Haswell-E (Core i7 5960X, 5930K en 5820K). Dit vereist echter wel een moederbord met socket 2011-3. Je zult dan ook moeten upgraden naar DDR4 RAM geheugen (niet goedkoop). Voordeel is dat je dan voor de komende jaren gebakken zit.

    Alleen een MessageBox laten zien bij een try catch statement is niet zo'n ramp?


    Stel dat je deze class gaat gebruiken in een ASP.net applicatie en je komt in de catch terecht. Dan geeft je programma een messagebox aan de server die nooit beantwoord gaat worden. Met als gevolg dat je programma blijft hangen. Dat is niet de bedoeling.

    Persoonlijk vind ik Guild Wars 2 in vergelijking met Guild Wars tegenvallen, daarom heb ik toen der tijd overwogen een refund verzoek in te dienen, zeker omdat de servers toen der tijd (vlak na de launch) erg traag waren. Het idee van de live events etc. vind ik aan GW 2 wel weer heel gaaf gedaan. Ik blijf daarom dit topic en de website van GW 2 voorlopig nog wel even volgen en misschien veranderd mijn mening nog.


    Ik heb geen Guild Wars gespeeld, maar ik hoor inderdaad wel vaker van oude spelers dat ze vinden dat Guild Wars 2 geen goede verbetering is. Ik kan hier geen oordeel over geven. Wat ik wel weet, is dat de lagg vrijwel weg is. Ik heb zelden delay en als ik het heb is het maar eventjes. Als je de game nog in je bezit hebt zou ik zeker nog een poging wagen!



    Ik vind het echt een super leuk spel, de omgeving ziet er zoo mooi uit en met een leuke guild is er altijd wel wat te doen. Ik speel een wizard/mage class, waarom? Nou omdat mijn mage een skill heeft die een hele grote vlammende zwaard tevoorschijn kan toveren^^ En massa's damage doet. :thumbup: Enigste nadeel aan GW2 is de lagg als je server tegen server doet. Mijn pc kan het soms dan nog wel teveel worden waardoor het spel crasht met een out of memory error, wat ik dus wel heel jammer vind. Ook moet ik dus al me graphics op het laagste zetten om een beetje te kunnen genieten van server vs server (of world vs world).


    Mages zijn inderdaad erg leuk, ik heb er zelf ook een en ik moet zeggen dat ik er veel plezier mee heb.


    In server tegen server kun je ook in je eentje rond lopen en informatie doorgeven aan je commander. Dit kan erg belangrijk zijn voor het plannen van de volgende aanval. Of je haalt de Dolyaks van de vijand neer zodat ze geen supplies meer hebben voor de tegenaanval.

    moet je hiervoor per maand betalen?


    Nee, je koopt het één keer en verder hoef je niks te betalen. Er is wel een premium shop in game, maar die zorgt er niet voor dat het spel oneerlijk wordt oid. Het zijn meer fashion items of handige power-ups die er te koop zijn.



    Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die Guild Wars 2 spelen. Ik heb het spel vorig jaar gekocht en heb er flink wat uurtjes aan besteed. Ik heb echter nog maar half de wereld ontdekt. Het spel is zó uitgebreid. Helaas speel ik op een oude laptop die het spel net aan kan draaien. Eind dit jaar ga ik overstappen naar een computer met betere grafische mogelijkheden zodat ik nog beter van deze toffe game kan genieten. Daarnaast ziet het spel er ook niet verkeerd uit. Er is veel tijd besteed aan het ontwikkelen van de wereld en dat zie je terug tijdens het spelen.


    Elke twee weken is er een nieuwe patch met een zogeheten: Living Update. Dit betekend dat er ergens in de wereld van Guild Wars iets is veranderd waardoor er een series van events ontstaat voor die periode. Meestal is het dan mogelijk om achievements te halen samen met andere spelers. Met deze living updates zorgen de developers er voor dat de wereld levend blijft, vandaar de naam.


    Als jullie het spelen; Vertel eens iets over de character waar je het meest op speelt en wat je zo leuk vind aan Guild Wars 2?


    Als jullie het niet spelen; Overweeg het! Het is een ontzettend uitgebreide game met tal van mogelijkheden. PvE, PvP, Guilds, Wereld vs. Wereld, noem maar op!


    Hier wat screenshots van de wereld:

    'Divinity's Reach'.






    Een 'World Boss' genaamd ' Shadow Behemoth'.

    'Train' je nieuwe batterij. Laad je batterij helemaal naar 100% op en laat hem dan helemaal leeglopen tot 0% totdat hij het begeeft. Als je deze cyclus een paar keer hebt uitgevoerd zul je zeker verschil merken.