Posts by Laszloo

    Wanneer ik op uw link klik krijg ik dit bericht:


    '' Gevaar: malware gedetecteerd.
    Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op http://www.sgy.nl geblokkeerd.
    Er is inhoud van herofreemanja.com, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd. ''


    Ik weet niet of u zich hier van bewust bent.

    Pakketen zijn wel erg duur volgens mij??


    150,000 volgers voor 70,00 euro.
    En dan 10 dagen levertijd.


    Voor dat bedrag zou je iets meer mogen verwachten lijkt mij

    Dan gaat u toch naar iemand opzoek die het in uw ogen beter kan?
    Ik kan ook wel 150.000 binnen 2 dagen regelen als er spoed achter zit, ik heb gewoon 10 dagen genomen omdat ik meerdere bestellingen per dag moet regelen.

    Ik heb ooit een soortgelijke deal gedaan.
    Maar na een lange tijd gingen alle followers weg sinds ze zoveel mensen hadden gevolgd dat ze werden gebanned.
    Zal dit worden voorkomen bij jou door nieuwe followers aan te maken of gaat u dezelfde fout maken?


    Ook vraag ik me af wat voor followers het zijn? eitjes of met random plaatjes, met random tweets en statussen of?

    Mijn volgers gaan niet naar lange tijd weg, ze blijven permanent.
    Ik heb al aan veel mensen geleverd, waaronder grote 'tiener' accounts op twitter en nog nooit is er iemand door mijn volgers gebanned.


    Het zijn profielen met Random bio's plaatjes en site's etc.


    Hopelijk heb ik hiermee uw vragen beantwoord.

    Meer volgers op twitter?
    Wilt u ook zo graag veel volgers op Twitter? Uw Twitter account laten uit blinken?
    Wilt u liever een wat meer volgers zonder al te veel moeite? Het kan allemaal!


    Zeer gemakkelijk en veilig!
    Vanaf nu kunt u dat makkelijker dan ooit zelf regelen.
    Met één druk op de knop kan ik u daar mee helpen!
    Het is allemaal heel gemakkelijk, het enige wat u hoeft te doen is mij een berichtje te sturen en dan word het allemaal geregeld!

    Snelle levering!

    Ik heb u wachtwoord niet nodig ik hoeft slechts u gebruikersnaam te hebben.
    Wanneer u aangeeft hoeveel volgers u wilt, zal ik u deze binnen maximaal tien dagen leveren.
    Hieronder staan enkele paketten die ik aanbied!



    Twitter VoordeelPakketten:


    Basis pakket (5 000 volgers)
    € 7,50


    Gevorderde pakket (10 000 volgers)
    € 15,00


    Premium Pakket (30 000 volgers)
    € 22,50


    Elite pakket (55 000 volgers)
    € 32,50


    Reserved pakket (70 000 volgers)
    € 37,50


    Voordeel Pakket!! (150 000 volgers)
    € 70,00


    De volgers zijn binnen 10 dagen geleverd.


    Niet goed? Geld terug! (De volgers die ik u aanbied zijn geen echte twitter gebruikers)