Posts by milan de Vries

Beste,

Als u besluit mijn hulp te gebruiken kan ik nu al beginnen met het verbeteren van de layout,
    heb namelijk momenteel vrij.
    Ik heb al leuke ideetjes.

Milan de Vries

Beste,

Ik werk zelf deels voor Telenet,
    het zit zo: eerst was het dat je zelf de homespot aan moest hebben om gebruik te maken van de andere homespots,
    dus had je een draadloze modem nodig meestal de doc 3, maar nu is dat verandert, nu is het zo als je een internet pakket hebt kun je daar gratis gebruik van maken max 2 GB maandelijks.

Milan de Vries

Beste,

Ik heb deze source met alle rechten overgekocht, ik dacht dat jij hem al had verwijdert.
    Ik vind dit niet netjes, u houd zich niet aan de afspraken doet u dit vaker?

Milan de Vries

Beste OmGz,

Lees de titel even van dit topic, u zult het ook niet fijn vinden dat mensen zomaar ik u topic dingen plaatsen denk ik,
    hiervoor is er een optie prive bericht, wilt u daar voortaan gebruik van maken als u een vraag en/of een opmerking heeft?

Milan de Vries.

Beste leden,

Ik wil een leuke source aanbieden voor mensen die pas beginnen met maffiagames omdat ik me erger aan m**nmaffia,
    zo kunnen mensen ook een eigen creatie toevoegen aan de maffia game.
    Daarom zoek ik nu een scripter die ook kan designen en met mij van MafiaCode een complete source kan maken,
    MafiaCode gaat voor een zachte prijsje weg en degene die mij gaat helpen krijgt 20% van alle inkomsten.
    Ik ben op zoek naar een vertrouwelijke persoon die ook actief is.
    Wat mijn plannen zijn voor in de toekomst:
    - Veel rpg games maken voor een zachte prijs, waaronder maffia, race, pokemon en voetbal games.
    - Mensen die een source aanschaffen steunen en helpen om een goedlopende rpg game te beheren.
    Kortom, mensen die een game willen niet afhankelijk laten zijn van M**nmaffia en meer van die website,
    omdat dit de maffiagame wereld kapot heeft gemaakt.
    Als er meer mensen zijn die hier aan mee willen werken hoor ik dat graag,
    wellicht kunnen we een leuke team opstellen en veel verschillende soorten games maken,
    dan kan ik alles beheren om te kijken of het allemaal goed gaat en verdere planningen maken.
    Het is ook leuk om wat te verdienen, omdat er veel leden zullen zijn die geïnteresseerd zijn in source voor een lage prijs.
    Ik ken veel mensen die sources hebben gekocht en verkocht, die zijn heel snel de deur uit gegaan, dus het gaat wel lopen.
    Ik wil het graag zo simpel mogenlijk maken, dus dat de mensen de source online gooien en maar 1 bestand moeten openen,
    om alles te wijzigen, dus de gamenaam database gegevens en dergelijke,
    met een mooie txt bestand met wat ze pressies moeten doen om de game werkend te krijgen.
    Ik wil graag beginnen met MafiaCode om te kijken of het een succes word, dan kunnen we kijken voor de toekomst plannen.
    Als je hier 100% voor inzet zult u heel veel kunnen verdienen, vandaar dat ik opzoek ben naar een ervaren, vertrouwelijke en een zeer actieve persoon.

Bent u geschikt, of kent u iemand die hier geschikt voor is kunt u een commentaar plaatsen hieronder,
    vragen worden engel beantwoord via een prive bericht.

Met vriendelijke groet,

Milan de Vries

Beste,

Bedankt voor de kritiek, ik heb wat kleine aanpassingen gedaan.
    Zouden jullie mij willen vertellen of de achtergrond nu wel beter/goed is?
    En wat er nog gebeuren moet qua design, en nogmaals straatmaffia kan niks doen,
    omdat deze afbeeldingen niet van hun zijn.

Milan de Vries

Beste leden,

Ik heb onlangs de straatjunk source overgekocht van Ferhat Remory,
    ik ben er een beetje mee wezen knutselen qua design en heb er wat leuks van gemaakt.
    Ik heb streetma**ia.nl als voorbeeld genomen en heb er ook een beetje op laten lijken qua achtergrond.
    Voordat er mensen gaan praten over jatten en dergelijke, de afbeeldingen zijn te vinden op Google.
    Ik heb hem nu online gezet, en graag wil ik van jullie horen of het mooi is of bijv teveel erop lijkt wat wel of niet goed is.
    Kortom alles van de design kan aangepast worden, daarover hoor ik graag van jullie terug.
    Ik wil de source ook in licenties gaan verkopen, maar ik laat aan jullie over om te bepalen hoeveel hij gaat worden.

Dit is de link: MafiaCode
    Demo account: Login: demo Wachtwoord: demo

Gelieve op de volgende manier een reactie plaatsen:

Code
    Mening:
    Prijs per licentie:
    Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Ja/Nee
    Evt. toevoeging:

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking.

Milan de Vries

Beste leden,

Ik zoek heel goedkoop 1000 followers voor twitter,
    een vriend van me vind twitter heel leuk en wou hem dat als cadeau doen,
    weet iemand waar ik dat kan doen zonder dat hij merkt dat het van mij komt?

Milan de Vries