wordpolio
Posts by N. Vermeiren
-
-
Een goede tip: maak niet alleen de tutorial, maar zoek op wat elke regel betekent die je niet begrijpt
-
* offtopic sorry. Er valt moeilijk te helpen. Clean up your code! Er zijn ontzettend veel eenvoudige manieren om te bereiken wat jij wilt.
-
Flash-game voor Kongregate, advertentiewebsite voor goederen te verhuren
-
Kunnen we dan de volledige code inzien? Dan kunnen we je beter helpen.
-
Als ik het goed begrijp wil je, wanneer je een leeftijd invult, hij in de database gaat zoeken naar mensen rond die leeftijd, waarbij deze leeftijd dan wordt gerangschikt van meest dichtbij tot minst dichtbij de ingevoerde leeftijd? Dan moet je met verschil werken hoe dan ook.
Of wil je de resultaten van rond die leeftijd gerangschikt op leeftijd?
-
De manier die Krens beschrijft zou moeten lukken maar je kan ook met een loop werken.
$leeftijd = $leeftijd - 5;
$i:int = 1;
while(i<10){
........
i ++;
leeftijd++;
} -
Waarover gaat de website, wat wordt er aangekocht? Apps?
-
@ Fils, Ik ben ook aan het klappen hier
Ikzelf heb goede ervaringen met zowel Mollie als Targetpay, beiden zijn betrouwbaar en erg professioneel, maar zoals Fils al zei heeft Targetpay hogere uitbetalingen. Zoek je meer betaalmogelijkheden, een hogere uitbetaling (als je meer verkoopt), en een grotere professionaliteit dan kan je opteren voor IcePay voor een vast bedrag per maand. Maar ik raad je dat niet aan als beginner.. Vooral in Belgie heeft dat zo zijn voordelen aangezien mensen daar vooral betalen per overschrijving, zelfs achteraf, incasso wordt voor jou geregeld en ga zo maar even door...
Kunnen we trouwens je website zien zodat we tips kunnen geven omtrent de uitstraling? Zorg alleszins dat de betaling on-page gebeurd, dat heeft een hogere conversie bij mij
-
Erg mooie lay-out heb je daar. Ook vind ik de website een uitstekende usability hebben. Overgaan tot aankoop staat duidelijk in stappen vermeldt, daar heeft een bezoeker wat aan. Zorg er dus zeker voor dat het ook zo makkelijk zal gaan als het lijkt.
Reza: de prijzen afronden? Dat zou elke direct-marketeer je afraden: het schijnt het beste te zijn als je juist oneven cijfers gebruikt. Ook zou "5 euro" aannemelijker lijken dan "€5,00" etc..
-
Ik heb al proberen mailen maar ik heb nog geen antwoord gekregen. Ik wist niet dat je kon bellen, bedankt voor de tip! Slotje
-
Eerst dien je een connectie aan te maken met jouw database via mysql_connect.
$database = mysql_connect .... ;
Daarna moet je ongeveer zoiets doen:$query = "UPDATE ....." ;
mysql_query($query, $database); -
Beste ict'ers,
Ik ben op zoek naar een SD-account, aangezien het mij niet lukt een account aan te maken. Stuur maar een PM als je er een hebt liggen die je niet gebruikt en wat je er graag voor had gekregen: geld of een dienst..
Vriendelijke groeten,
Niels
-
Beste Luc,
De prijs is natuurlijk op meerdere zaken gebaseerd: exacte bezoekers per maand, lage concurrentie, maar bovenal het enorme potentieel (er is veel vraag naar advertentieplekken voor hondenkennels, hondenfokkers, particulieren die een puppy verkopen etc.).
-
Premium domeinnaam puppykopen.nl te koop. PM bij interesse.
Bieden vanaf €250,-