Posts by Amnesia

Op het eerste oog vrij standaard phpbb3 forum,

Maar er zitten toch enkele full time dagen sleutelen achter!

Ik zou graag alle negatieve reacties willen over functionaliteit.. Wat is handig om te plaatsen, wat is handig om weg te laten?

Positieve reacties zijn altijd welkom, aanmeldingen ook, actieve gebruikers al helemaal.

Ik zoek dus ook nog advertentie ruimte op een site met minimaal 500unieke bezoekers per dag:
    Betaald adverteren maar waar

http://www.tattootalk.nl

Met vriendelijke groet,

Remco.

baldex
    Ik heb direct een pagina op facebook gemaakt voor mijn site, en een like button bovenaan mijn site. Geen idee of het werkt aangezien ik totaal geen interesse getoond heb in facebook, en verder niet ga doen ook. Dus als iemand die like button even wilt testen graag.

Tieske,
    Geen intresse, doelgroep feestartikelen is totaal niet relevant. Daarbij vind ik max 50 unieke bezoekers per dag te weinig om een advertentie te plaatsen, sorry.

Verder heeft baldex gelijk, leeftijds category maakt niets uit, dus webmasters kom op met jullie grote sites stuur me een pb'tje met je link, stats en prijzen let wel; minimaal 500... unieke bezoekers per dag!

Iemand?? ?(

Groeten

Ik heb een Tattoo forum opgezet en staat momenteel voor publiek online.

Ik zoek grote sites waar ik een betaalde banner op kan zetten, maar wel voor een leuk bedragje.

Nou zijn er in deze groep (tattoos, piercings) weinig sites die echt veel publiek trekken, en als ze dat al doen zijn het ook forums waar je dus niet als forum kunt adverteren.

Ik zelf dacht dus aan sites waar veel jongeren komen, maar hoe vind ik nou een passende website die ook niet te duur is om te adverteren?

Niet te duur lijkt me 50eu voor een maand ongeacht de banner views wel leuk.. (wel op een site met minimaal 1000unieke bezoekers per dag...

(Weet niet hoe het zit met het reglement hier, maar als er geen links van die sites geplaatst mogen worden pm me dan, ben je zelf webmaster van een doelgroep waarvan je denkt dat mijn site aandacht krijgt van jou bezoekers pm me dan ook!)