Posts by hcetigol

    <div class="progressbar">
    <div class="green" style="width="<?php echo $data->Gezondheid; ?>%"></div>
    </div>



    geeft enkel dit weer:%">

    Geprobeerd, met wat gegoogle.. Ja..


    Ik wil gewoon een rechthoekig vakje met 60% geschreven middenin, en de bar dan tot 60% gevuld

    Weet er iemand hoe je een rankbar kan maken?
    dat als je bijvoorbeeld 10% health hebt, dat klein stukje in het rood is en de 90% dan gewoon leeg?
    Z'n barre'tje, dat meegaat aan de hand van je %
    Dus 50%, is de helft gevuld, jullie snappen het vast wel denk ik

    Ik ben bezig aan een transfer stukje, dat je een auto kan verplaatsen naar een ander land.
    De opmaak, een lijst met jou auto's, met de gegevens, waarde, schade en als laatste, verkoop/crush en TRANSFER optie.


    Nu heb ik dit staan in de opmaak (maar 2 omdat ik het eerst werkend wil krijgen)

    PHP
    <select name='land'>
    			<option value='Colombia'>Colombia</option>
    			<option value='Cuba'>Cuba</option>
    			</select>


    En dit als er gedrukt word op de pagina om ALLE auto's te transferen.


    Als je 1auto hebt, en je selecteerd het land en drukt op transfer, werkt dit.
    Heb je meerdere auto's in je garage, update hij ALLE auto's naar het land wat je hebt geselecteerd bij de 1ste auto in je garage.
    Als je andere landen aanvinkt bij andere auto's doet hij niks, enkel bij de laatste, en dan update hij ineens alles naar dat land, wat niet goed is.


    Als je op transfer klikt, moet het script kijken welk land er bij welke auto geselecteerd is en dan naar daar verplaatsen.


    Heb al samen met wimmpie zitten nadenken zonder succes, help :(! ?(

    Zijn er debugger's voor php die de fouten eruit halen van sommige dingen vergeten af te sluiten en andere fouten?
    Ik heb komodo gedownload maar het lukt met niet om die debugger in te stellen

    Hij is in klad dus niet op de rommel letten :P


    En volgens mij is het alleen als je rijbewijs op 3 staat..
    Kan zijn van niet, is enorm lastig dat het maar heeeel af en toe is.

    Yep, hij zit er nog in.
    Heel, heel af en toe laat hij de pagina zien dat je de wagen gestolen hebt maar dan zonder de gegevens en afbeelding, dus geen auto maar wel de pagina dat je een auto gestolen hebt :cursing:

    Ja tuurlijk, ik heb alles net herscript, want meestal laat hij wel een auto zien, met foto, en gegevens, als de misdaad lukte.
    Alleen af en toe niet, vind ik echt bizar



    Tis opgelost nu, foutje gevonden! :D

    Ik heb een probleem met mij GTA script.


    De bedoeling is, dat als de poging lukt, het script kijkt welk rijbewijs je hebt, en aan de hand daarvan, pakt ie een random nummer dat beslist welke auto je steelt. Nu, tijdens het testen werkt het behoorlijk, maar soms komt ik een melding van 'je heb een gestolen met % schade en een waarde van €.


    Dus af en toe neemt ie een ID dat volgens mij niet bestaat? Dit is het klein stukje dat het bepaald.


    PHP
    REMOVED


    Tijdens het testen staat mijn account op rijbewijs 1, dus hij pakt effectief een auto van 1 t/m 6 maar af en toe krijg ik dus een pagina met een auto te hebben gestolen zonder gegevens, of afbeelding, eentje die niet bestaat, iemand raad?