Posts by Quitta

Misschien moet je specifieker zijn Starohosting, want de 3 websites die je als voorbeeld hebt opgegeven zijn redelijk verschillend en om eerlijk te zijn vind ik thjeu zijn designs nog best hard matchend met de voorbeelden die u opgaf. Misschien ook zeggen wat er niet gepast aan is, want voor een designer is dit echt wel tasten in het duister..

ILuvBikinies, als je specifiek een vraag aan een persoon hebt, zet er dan teminste een @voor of gebruik de quote functie. Anders moet je niet zo fel reageren op thjeu zijn mening. Dit is een forum.. Het is niet abnormaal dat mensen reageren op posts.

Sorry, maar ik ben ook geen fan van de huidige layout.
    Een betere banner/logo die meer met de achtergrond inblend zou al een hele verbetering kunnen bieden.
    Ook ipv screenshots van je webpagina te tonen in de slider, zou ik meer aantrekkelijke afbeeldingen gebruiken.

sander: Vrouw > zusje

HalveZot:
    Je kan inderdaad eens naar wordpress kijken, daar kan je "makkelijk" mooie websites in maken.
    Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je voor een site zoals deze, geen CMS nodig hebt. (dat je makkelijk formulieren en teksten kunt adden), want vanaf je site af is moet je er toch haast niks meer aan veranderen. Keep it static! :P
    Je kan misschien je vrouw een logo laten maken dat meer inblend in e layout, als je dat zo verwoord krijg je dat misschien nog wel verkocht :D

Success in ieder geval!

Ik heb nooit iets anders gehad dan dell, dus kan daar niet echt een antwoord op geven.
    Wel kan ik zeggen als je ooit dell zou overwegen, dell laptops zijn goed van kwaliteit en dell heeft een awesome(*) suppor, ze stonden toen mijn toetsenbord kapot was de dag nadien al aan mijn deur.
    (*) De awesome support duurt zolang je garantie loopt, nadien kan je achter support gaan fluiten..

Ik heb nog niets slecht gehoord van Toshiba laptops. Misschien kan je de specs geven? :D

Haha, daar kan ik inkomen, nu het logo is ook helemaal niet zo slecht hoor, maar soms komt je menu er over en dat is wel jammer.

Met je menu bedoel ik dat je zaken nu opsplits, die eigenlijk evengoed samen genomen kunnen worden, en dan lijkt je website minder 'druk'.
    bvb: de pagina 'acties' kan perfect geblend worden in je prijzen pagina, door ergens een mooie afbeelding in die pagina bvb te blenden met: Speciale tijdelijke acties blabla bla... Een ander voorbeeld is de pagina 'Zakelijk', wat volgens mij ook nog wel mooi verwerkt kan worden in uw contact page.

Na nader bekijken ziet de index pagiina er wel handig uit om misschien snel bepaalde zaken zoals what on earth CBR zou zijn op te zoeken. Dus hier weet ik het niet zeker meer van.

Ik heb eht even gegoogled, ik veronerstel dat het http://www.rijschoolreus.nl/site-index.htm.

Qua beveiliging kan ik niks opmerken, dit omdat je niets dynamisch genereert naar mijn vermoeden, ziet er allemaal zeer statisch uit.
    Qua opmerkingen layout:
    * uw text loopt soms uit de layout (vb : faq bij theorie examen)
    * De site index ziet erg chaotisch uit, ga ervan uit dat mensen lui zijn, zoveel links gaat mensen al niet meer aanmoedigen om verder te browsen. Same for uw menu, die ziet er erg druk uit voor een redelijk 'simpele website'. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik ben eerder voor dt is de info en dit is mijn contact info en BAM dat is het paginas.
    * Ook vind ik uw logo maar een rare keuze.

Voor de rest, een mooi begin!

Quitta

dat lijkt me idd beter, ik denk dat er al genoeg minisites bestaan, die de verschillende onderwerpen betrekken.
    Ik denk dat het dus beter is om er nu uit te springen met 1 uitgebreide goede site.

Ik ben niet zo thuis in de wordpress-wereld. Ik maak liever alles van scratch zelf met een degelijke framework als ondersteuning.
    Het mooie aan bootstrap is trouwens ook dat het perfect scaled wordt op iphone, ipad, etc..

Ik heb wel wat websites in bootstrap gemaakt, het is eerder een css framework.
    Het is heel makkelijk om snel een mooie website te maken, maar je raakt al snel vast in de fixed css van bootstrap.
    Je gaat al gauw werken als je iets anders wilt, je een hele hoop refacturing gaat moeten doorvoeren.

Bootstrap heeft wel plaats voor eigen inbreng, maar ik haal toch zowat 9/10 websites die bootstrap gebruiken er meteen uit..

Op je index vraag, het is inderdaad de gewoonte om je beginpagina index.html of index.php te noemen.

Ik kan alleen niet goed aan je vraag uit, misschien moet je al eens tonen wat je al hebt? Want is het probleem nu het mooi schalen van die afbeeldingen in je lijstjes?
    Bedoel je met lijstjes tabellen?

Quitta