Posts by A.Ruter

Ik verzoek je zoals anderen al zeggen eerst contact op te nemen met je hostingprovider. Normaal os het vanzelfspreken dat een hostingprovider de hosting voorziet van de laatste php versie. Maar om je script naar oud aan te passen zal je in de toekomst alleen maar tegenwerken.

Succes verder!

Misschien dat mijn kennis niet zo ver rijkt. Maar ik denk niet dat je dat kan aanpassen. De zoom functie is voornamelijk gebouwd voor slechtziende of grote weergaves.

Oh, ja daar heb ik inderdaad niet aan gedacht. Ik ging er vanuit dat zodra je je .ini aanroept hij alle geselecteerde foutmeldingen oppakte.

Ze hebben inmiddels ook al een tegenaanval gehad. IS heeft het Amerikaanse leger hun twitter account gehacked en een bedreiging neergezet met de daadwerkelijke namen. Anonymous heeft nu letterlijk de oorlog verklaard. Dit kan leiden tot een groot zooitje.

Citaat

ini_set("display_errors","on");
    error_reporting(E_ALL);

Je roept hier ook tot 2x error reporting. Tegenwoordig kan je alleen al door je ini aante roepen de fouten laten weergeven.

Er zijn zat SEO tools, of tutorials die precies uitleggen hoe je je website het beste SEO kan optimaliseren.

Kijk bijvoorbeeld alleen al is naar links

Fout: 404 Page not found - ICTscripters (Kijk ff in de show link bar)
    Goed: reklame voor spel

Door namen in je links te geven pakt SEO automatisch de woorden mee, waardoor je pageranking via Google sowieso al verbeterd.

Mocht je hup of informatie nodig hebben kan je me gerust een berichtje sturen.

Beste Tim,

Bedankt voor je inzet, natuurlijk altijd vervelend als er iemand weg gaat waar je een lange tijd mee hebt gedraaid. Je bent zeker een goeie aanwinst voor de website geweest.

Ik wil je heel veel succes wensen bij je studie en verdere ondernemingen.

Ik heb een sollicitatie gedaan!
    Na de 5 jaar dat ik al op deze website zit, voorheen toen het nog anders heette zelfs.

Nu maar hopen dat ik een keer een plekje kan bemachtigen.
    Ik zie er zeer naar uit en streef er ook zeker naar deze community tot een succes te maken!

Als je een bedrijf wilt starten is het sowieso wel handig om je eigen mening hierin te leggen en die niet van een ander. Daarnaast heb je als bedrijf zijnde altijd een KVK Nodig, dit is in de meeste gevallen eenmalig €50,00 euro. Daarnaast wordt je automatisch ingeschreven bij de belastingdienst en dien je ieder kwartaal aangifte te doen en ieder jaar een inkomstenbelasting aangifte te doen. Doe je dit niet kan je fixse boete's oplopen.

wat betreft het "zwart" werken, is dat sowieso ten alle tijden fout.

Wil je legaal werken zonder een KVK, ligt het er dus aan wat je wilt gaan doen. Ook moet je er dan rekening mee houden dat facturen niet rechtsgeldig zijn zonder beide handtekeningen en je daardoor dus veel meer kans loopt op mensen die niet betalen.

Ik raad je aan gewoon zelf met je "Vrienden" onderzoek te doen. Aangezien de meningen altijd zullen verschillen, het is je eigen ondervinding die de achtergrond van je bedrijf moet vormen.

Veel Succes!

Ik kan je helaas niet helpen met wen logo te ontwikkelen.
    maar ivm toekomst vizie zou ik het logo niet in Photoshop maar in Illustrator laten ontwikkelen.
    dus geen .psd maar .ai bestand en een .png

in Illustrator werk je met vectoren, hierdoor kun je het logo zo klein of groot afdrukken als je wilt.
    ook vragen drukkerrijen vaak een .ai ipv .psd bestand.

Bedankt voor de tip!
    Ik zal dan inderdaad gaan vragen naar een .ai

Het beste zou zijn gewoon een volledige backup van je VPS Server te maken, mocht er wat mis gaan heb je altijd een volledige backup die je kan terug zetten en zo met een schone installatie van Centos6.5 kan beginnen.

Geweldig!

Misschien is het ook een idee, om een bepaalde vergoeding te geven voor het juiste antwoord op een topic. Bijvoorbeeld 0,02 eurocent. Dat stimuleert weer om anderen te helpen.

Geachte,

Momenteel ben ik bezig met de website voor mijn nieuwe organisatie (S.E.I "Schuld En Ik"). De organisatie gaat zich richten op alleenstaande ouders of studenten met schulden. Doordat ons bedrijf zich gaat richten op commissie basis hebben wij vooraf geen budget ingesteld.

We zijn dus daarom op zoek naar een "Sponsor", die zich aangesproken voelt om ons te helpen. Het gaat hierbij om een ontwerp voor een logo. Deze geleverd in (.psd .png).

We zoeken dus iemand die dit voor ons wilt doen. Mocht je er iets voor terug willen, zou ik je willen vragen contact op te nemen voor overleg.

Graag hoor ik van jullie!

Kan je mss een gedetaileerde lijst posten met wat er precies moet gebeuren?

Inmiddels ben ik voor dit project voorzien van een scripter. Voor een ander project heb ik nog wel een scripter nodig. Die dan een op maat gemaakt crowdfund systeem dient te maken..