Posts by A.Ruter

Nederlandse website = Nederlandse AV hanteren.
    KvK = Dient zichtbaar op de website vermeld te staan (Makkelijk te moeten vinden dus)
    Wettelijke herroepingsrecht is 14 dagen (Wet verkoop op afstand)

Oordeel: De website ziet er eenvoudig en niet uitnodigend uit. Je zoekt testers maar je website is nog niet eens af, daarnaast staat er indd dat msn gebeuren nog. Het laten testen van je pakketten is tevens je visitekaartje voor reclame, het moet mensen overtuigen om bij jou daarna hosting te bestelen. Op dit moment is dat naar mijn mening totaal niet van kracht.

Ik zou zeggen, pak je website aan en doe een gehele check op zowel je hosting als je website.

Gratis test hosting pakket voor onbepaalde tijd is niet uitnodigend. Mensen weten niet tot hoe lang hun hosting pakket blijft bestaan.

Tip: Geef ze 2 weken of 30 dagen gratis. Binnen die tijd mogen ze het kosteloos annuleren (Webhosting) indien domein dienen ze die wel te betalen (Wat je zelf wilt natuurlijk).

Zo krijgen de mensen de kans het te testen, hun geld terug te krijgen. Of het pakket te houden met daaraan na de 2 weken of 30 dagen een jaarcontract (Kan je aangeven in je AV).

WINDOWS 10

Ja hoor, de technische release (Beta) is er al. Het schijnt ook dat zodra deze officieel wordt uitgebracht gratis te downloaden is voor windows 8 / 8.1 gebruikers. Ik zelf heb nu de beta versie geïnstalleerd en het ziet er netjes en efficiënt uit.

Het start menu is ook weer terug, maar met een gedeelte waarin je apps kan plaatsen. Erg handig op zich. Verder ben ik nog bezig met het ondervinden van de functie's etc.

Voor meer informatie of aanmelden Insider-Programma, kan je hieronder bij de link terecht.

Upgrade uitvoeren: Zorg dat je een backup maakt, alle gegevens blijven behouden maar voor je eigen veiligheid.
    De update wordt automatisch gestart na het opnieuw opstarten van je pc.

Download Windows 10 Technical Preview ISO - Microsoft Windows

Ik heb helemaal geen sources liggen en daarnaast is 90% van de sources gratis vrijgegeven. Ik wil hem installeren voor je maar je moet zelf aan de source komen. Zo'n script kopen voor 20 euro kan je wel vergeten. Daarnaast moet je denk ik ook is bij jezelf gaan nadenken waarom je zo'n website online wilt als je zelf al de website niet eens kan installeren. Voor zo'n website word continuerende update's etc verwacht, die kennis dien je wel zelf te hebben.

Wel toevallig dat zijn andere post met 5europlek.nl hetzelfde eruit ziet. Of je dan echt veel tijd ergens in hebt gestoken lijkt me dan de vraag? @J.Rijdes ik zou je willen vragen dit toch nog een keer te controleren.

Wat ik me af vraag is dat het een WP based systeem is, daarnaast het over grote deel van de geplaatste berichten door de Admin. Hoe kom je dan aan een prijs van €175,00 euro?

Daarbij naar mijn mening. Vindt ik de post er meer uitzien alsof je bezoekers lokt dan dat je daadwerkelijk de website wilt verkopen.

Ik kan het niet rapporteren, maar nogmaals deze site is illegaal.
    Ten eerste moet je eerst 50EUR betalen voor toegang, daarna 150EUR voor linkjes.

Het is ook niet bewezen dat je geld ermee kan verdienen, ik lees bv Slachtoffers van het MiljonairsModel: Opgelicht door MiljonairsModel van Casper Camps
    Tevens had ik op hln.be ook er ook iets van gelezen, hier zoek ik nog een link achter.

Als de informatie nou relevant is aan de website die te koop wordt aangeboden dan is het handig.
    Aan iedere website zitten bepaalde voor en nadelen. Misschien is het handig als we wat meer inside vragen, wat betreft het systeem en de werking ervan? Ik denk dat de eigenaar dit wel even kan uitleggen.

Slaber
    Frenzo's Basing
    Base&Slice / Slice&Base

Hmm... dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik zou zeggen laat tijdens het oprichten van je project je hoofd een beetje malen, je weet maar nooit wat er in je opkomt.

Tip: KvK pas aanvragen nadat je project af en online is, anders zit je met aangifte's die je voor saus moet invullen.