Ik kan dit morgen voor je doen!
Dankjewel!
Kan je mij een privé bericht sturen zodra je dit leest. Dan kunnen we ook even de prijs bespreken etc.
Ik kan dit morgen voor je doen!
Dankjewel!
Kan je mij een privé bericht sturen zodra je dit leest. Dan kunnen we ook even de prijs bespreken etc.
Is er een scripter die dit voor mij wilt maken?
Prijs valt te bespreken.
Beste,
Ik heb een vraagje. Ik heb nu een klein systeempje waarmee ik downloads kan toevoegen en weergeven.
Nu heb ik ook een stukje waar staat "(0) Download(s)".
Wat ik dus wil is dat wanneer de download link wordt aangeklikt, dat hij +1 doet en het dus automatisch optelt.
Kan iemand mij hierbij helpen, ik kom er via zoeken niet uit.
Alvast Bedankt!
Beste,
Momenteel is er erg druk aan mijn website gewerkt, alleen heeft mijn scripter laten weten om privé redenen dat hij niet verder kan.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe sripter, die op opdracht bepaalde functie's, onderdelen etc kan maken.
Het script wat gemaakt is is geschreven in Mysqli en PHP. Degene die ik dus zoek moet hier verstand van hebben.
Wat betreft de prijs per opdracht kunnen we bespreken, des te goedkoper je ben des te vaker je een opdracht zal krijgen.
Heb je interesse en lijkt het je leuk wat bij te klussen en te verdienen. Neem dan direct contact met me op met jou ervaring en als het kan wat voorbeelden van je werk. Vermeld eer ook bij wat je geschatte prijs is per onderdeel of per uur etc.
Alvast Bedankt!
Bedankt allemaal!
Ik ga inderdaad controleren of hun mijn licentie hebben overgenomen. Daarnaast overweeg ik om bij TransIP een lifetime license aan te schaffen, deze is €59,- euro excl. BTW.
Beste,
Zonder enig contact of informatie is USCN Innternet Services in één keer van de aardbodem verdwenen. Maar tevens dus ook mijn licentie voor DirectAdmin.
Ik ben nu op zoek naar een goedkope aanbieder voor een DirectAdmin (Onbeperkt domeinen) licentie.
Ik betaalde bijs USCN Internet Service €6,05 incl. BTW.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Nieuw bod: Bod Ingetrokken (Voorlopig)
Heb je tevens prinstscreens of een demo login voor het admin account?
Ik bied €66 euro
Misschien een idee te kijken naar je style file voor de mobiele versie, daar staat naar mijn mening auuto-show aan.
De plaatjes geven wat meer leven aan de website, leuk gedaan!
Neen, niets zoals mijnmaffia.
Ik zoek een normale game die wat uitgebreid is.
Ik denk dat het verstandig is om te kijken wat voor uitgebreide game je zoekt en of de optie's die jij denkt in die "uitgebreide" game te zitten, gaat bekijken of het reeël is dat deze standaard met een gratis versie worden meegeleverd. De meeste source's worden kaal aangeleverd, terwijl mensen vaak verwachten alle zelfde optie's te hebben als dat ze op een website hebben gezien. Misschien als je een beetje kan vertellen waar je precies naar op zoek bent en wat de eventuele optie's zou moeten zijn wwat dus dan in de richting komt van jou "uitgebreide game", dat we je beter kunnen helpen.
Misschien offtopic...
Maar ik vindt het wel grappig dat je een programmeur zoekt, die mag gaan zitten wachten op ze verdiensten want of er winst gemaakt wordt weet je niet. Daarnaast wordt er ook nog is gevraagd of ze even financieel hun steentje bij willen dragen..
Kan je dan niet beter gewoon op zoek gaan naar een Sponsor?
Stuur mij maar meer info
De website werkt niet krijg een wit beeld
Kijk! Dat noem ik nou nog is sociaal meedenken en de veiligheid van alle gebruikers (medemensen) voorop te stellen. Geweldige tegenprestatie van Facebook!
Beste,
Ik zie graag een ondernemersplan tegemoet. Vanuit daar zal ik kijken wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen.
Je wilt dus 2 laptops waarop hetzelfde gebeurd en gedaan gaat worden?
Ik denk dat dat alleen werkt in combinatie met een server, waarbij je op beide laptops kan inloggen op de server en zo het server bureaublad naar voren haalt. Maar 2 laptops zo linken dat je 2 dezelfde bureaubladen krijgt gaat hem niet worden.
En wat zijn de verdiensten voor zowel developers als promoters?
Beste Godee,
Het lijkt me erg leuk om je hiern te helpen en ondersteunen.
Neem gerust even contact met me op bij interesse
Je spam instellingen aanpassen
Of het mail adres van het contactformulier toevoegen aan vertrouwde afzenders