Posts by Gijs

    Hallo allemaal,


    Ik heb om de afstand tussen twee plaatsen te berekenen de latitude en longitude coördinaten nodig als ik in een input veld een postcode invul. Vroeger ging dit vrij makkelijk via de Google Maps API, maar ik zag dat je daar tegenwoordig voor moet betalen. Kent iemand anders nog een handige manier om aan deze coördinaten te komen?


    Groeten,
    Gijs

    Hallo allemaal,



    Ik ben opzoek naar een unieke text-based game, deze moet aan de volgende eisen voldoen:



    • Geen standaard concept zoals maffiaspel of een voetbalmanager
    • Eigen scripting (rechten 100% bij de verkoper en niet nog anderen die licenties ervan hebben)
    • Draaiende
      en al dan niet inkomsten maakt niet heel veel uit, als het concept goed
      is, vind ik het ook goed als die nog niet 100% klaar is
    • Net gescript (Dat wil ik ook kunnen controleren voor de verkoop)



    Als er nog mensen wat hebben liggen ontvang ik graag een PM</abbr> met jullie aanbiedingen.



    Met vriendelijke groet,


    Gijs

    Hallo iedereen,


    Ik ben opzoek naar iemand die voor een spelletjeswebsite via een CMS spellen kan toevoegen aan de database. Bij elk spel moet een tekst van minimum 200 woorden geschreven worden.


    Ik wil in eerste instantie ongeveer 100-150 spellen toevoegen.


    Graag hoor ik hoeveel je vraagt per spel (spellen kunnen aangeleverd worden als je dat wenst) en hoeveel spellen je per week kunt toevoegen.


    Met vriendelijke groet,
    Gijs Bloemen

    Hallo iedereen,


    Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een logo + huisstijl kan ontwerpen, in deze huisstijl moet zitten:


    - Visitekaartjes
    - Briefpapier
    - Factuur lay-out
    - Envelop


    Daarbij moet het logo uiteraard een vectorbestand zijn en zou ik indien mogelijk willen zien dat het briefpapier en de factuur lay-out meteen worden omgezet naar een word template.


    Graag ontvang ik aanbiedingen van iedereen die dit kan, daarbij wil ik minstens de volgende informatie:


    - Voorbeelden van eerder gemaakt werk
    - Of het mogelijk is om de factuur lay-out en het briefpapier om te zetten in een word template
    - Prijs

    Aangezien je aangeeft dat er vanaf de 17e statistieken op staan, ben ik wel benieuwd hoe het er op dit moment met die statistieken voor staat... Hoeveel bezoekers waren er de laatste dagen via google?

    Ik heb voor deze projecten nog niet specifiek een budget beschikbaar gemaakt, maar er is hoe dan ook voldoende budget beschikbaar.


    Uiteraard ben ik ervan op de hoogte dat ik daar een KvK voor nodig heb, dat heb ik dan ook.

    Hallo iedereen,


    Ik ben op zoek naar één of meerdere programmeurs die mij de komende weken kan helpen met wat werk waar ik geen tijd voor heb, het gaat om onder andere de volgende dingen:


    - Betaalmodule m.b.v. mollie/targetpay/pay.nl maken. Zowel per telefoon, sms als iDeal.
    - Simpel affiliate systeem maken


    Graag ontvang ik een e-mail op *** VERWIJDERD DOOR TIM *** met je uurtarief en referenties van wat je o.a. gemaakt hebt.


    Groeten,
    Gijs

    Hallo iedereen,


    Ik zoek iemand die ASAP het volgende kan maken:


    - Een facebook likebutton, en er moet geteld worden als erop geklikt wordt
    - Mogelijkheid tot aanmaken van verschillende pagina's met een eigen likebutton
    - Statistieken (wekelijks en totaal) van het aantal kliks


    Graag PB met wanneer het klaar kan zijn en tegen welke prijs.


    Met vriendelijke groet,
    Gijs

    De reden waarom ik geen open source webshop script gebruik is omdat het om een kleine bestelpagina gaat in een veel groter geheel. Ik heb een klein beetje basis ervaring met Javascript, maar eigenlijk bijna niet, ik zal eens gaan stoeien met het voorbeeldje wat je gegeven hebt :)

    Hallo iedereen,


    Ik ben bezig met een script waarbij er dingen besteld kunnen worden. Daarbij zou ik graag willen dat de totaalprijs verandert op basis van het 'aantal' wat mensen invullen bij een bepaald product.


    Mijn assortiment wordt uit de database gehaald, om het even simpel te houden met de volgende code:


    PHP
    while($assoc	=	mysql_fetch_assoc($query)) {
    		
    		echo'
    			'. $assoc['naam'] . ' <input type="text" name="'. $assoc['naam'] . '" value="0""/> &euro; ' . $assoc['prijs']/100 . ' per stuk<br />
    			';
    		
    	}


    Dan heb ik dus de verschillende producten, een input veld en de prijs per stuk erachter staan. Wat ik nu wil is het volgende:


    Stel ik heb de producten product1 voor 5 euro en product2 voor 10 euro. Dat als ik 2 en 3 invul dat er dan doormiddel van javascript de totaalprijs automatisch aanpast en verschijnt op de pagina.


    Weet iemand hoe dat kan?


    Groeten,
    Gijs