Posts by simone75

Ik heb dit niet gemaakt, het zit standaard in het script ik zou het persoonlijk ook niet willen gebruiken.
    maar weet ook niet waar ik het kan uitzetten of iets dergelijks, maar goed de oplossing voor het probleem weet jij dus ook niet :(

Hallo als ik probeer in te loggen op mijn site, word het geblokkeerd door het bestand ansql bestand.
    De code zet ik hieronder, krijg namelijk geen error dit is de melding die ik krijg als ik wil inloggen :

Internet fout, ip adres doorgegeven aan domein houder.

Weet iemand waar dit aan kan liggen, heb al wat dingen aangepast, want de error was nog vele malen groter.
    De anti sql injectie zorgt nu dus voor het feit dat ik niet kan inloggen :(

Groetjes Simone.

Als ik naar de link ga, snap ik het probleem, maar waar kan ik de juiste api vinden om in mijn twitter.php te zetten ,want alleen de link vervangen werkt natuurlijk niet :(
    ik kan nergens vinden wat en hoe ik de api van v1 naar v 1.1. moet updaten

Hallo ik heb een nieuwe site opgezet, nu werkt alles behalve mijn twitter gedeelte.
    Hier kan je normaal gesproken je twitter account ingeven, maar als je dat wilt doen, blijft hij aangeven dat de twitternaam niet bestaat :(

Ik voeg hierbij de code van twitter.config bij, maar ik kan het probleem niet vinden :

Hopelijk weet iemand waarom hij de naam niet herkend of niet accepteerd.

Hallo ik heb de volgende dingen in de verkoop

domeinnamen : euroracen.nl 06-04-2014 , pokiworld.nl 22-05-2014 en sociaalnetwerk.eu 01-06-2014
    deze namen inclusief hosting wil ik graag verkopen voor 25 euro helemaal compleet

De hosting gegevens zie je hieronder het is allemaal gehost bij Versio.nl :
    Verloopdatum: 06-04-2014
    Automatische verlenging: Uit
    Gekocht op: 06-04-2013
    Server: 104
    Schijfruimte: 1500 MB
    Schijfruimte bonus: 0 MB
    Dataverkeer: 20000 MB
    Dataverkeer bonus: 0 MB

Heb jij interesse dan hoor ik dat graag, dit is een spoedverkoop !!

Groetjes Simone.

Hallo ik heb nog 3 domeinnamen over :

Crimevillage.nl
    Euroracen.nl
    Pokiworld.nl

Ze mogen allemaal weg voor 4 euro per stuk !!
    Ze staan geregistreerd bij versio en pushen is dus gratis !!

Groetjes Simone. :)

waar het te vinden is weet ik, waar het geplaatst moet worden ook :

use a html file with the code for your add and insert a js file into wrapper.html

Nu kan wrapper.html wel vinden, maar begrijp niet goed wat ik nu precies moet maken en daar dan in moet zetten.

Ja sorry kan redelijk overweg met php maar iets er in zetten wat nog niet bestaat wil helaas nog niet lukken
    en omdat ik het zelf geprobeerd heb en het niet voor mekaar krijg, dacht ik misschien wil iemand mij helpen gewoon
    uit vrijewil :)

De onderstaande domeinnamen moeten weg.

Pokiworld.nl geldig tot 22-05-2014
    Euroracen.nl geldig tot 06-04-2014
    Crimevillage.nl geldig tot 11-05-2014 Verkocht !!
    candycrushforum.nl (verkocht ) !!

ZE MOGEN NU WEG VOOR 4 EURO PER STUK !!

Groetjes simone.

Hallo,

Ik bied mijn sociaalnetwerk.eu tekoop aan.
    Het is een soort site zoals facebook.
    Ik wil hem verkopen omdat ik geen tijd heb om hem goed te promoten en groot te maken.

De site gaat compleet weg met hosting en domeinnaam beide geregistreerd bij versio
    Hosting geldig tot 04-2014 startershosting van versio.
    Domeinnaam geldig tot 06-2014 dit omdat ik de naam pas aangepast heb
    de site bestaat zelf al langer.

Heb je interesse dan mag je een bod doen, of een pm bericht sturen voor meer informatie.

Voor alle mensen die willen gaan zeuren, deze is legaal aangekocht en bevat ook een licentie op de domeinnaam waar hij mee verkocht word.
    Het script kost 99 euro , ik wil hem compleet verkopen dus kom met een goed bod.

Groetjes Simone.