Hoe bedoel je de images, want die moeten worden geupload van de persoon zelf, en dan zouden ze dus te zien moeten zijn.
Of bedoel je de map images ook met een chmod naar 755 ?
Posts by simone75
-
-
Onder UID en GID staat gewoon mijn gebruikersnaam van de hosting. En de map is ook in directadmin chmod naar 777
en het gaat om dit stukje code :Lijn 51 imagejpeg($dimg, "$tdir" . $url);
-
777 en zonder resultaat
-
Deze error heb ik inmiddels opgelost na een hoop informatie en uitleg, toch bedankt voor iedereen zijn geduld.
Alleen nog steeds heb ik wel een error bij het uploaden van een avatar :
Warning: imagejpeg() [function.imagejpeg]: Unable to open 'avatar/thumbs_penguin-avatars11.jpg' for writing: Permission denied in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/upload.php on line 51Ik heb de map wel al rechten gegeven, maar dan veranderd hij allleen van lijn getal in upload.php van lijn 27 naar lijn 51
als ik handmatig een avatar upload via ftp in avatar, dan zie je hem wel.
Groetjes Simone.
-
Het maakt niet uit, ik snap niet wat ik moet doen, of moet aanpassen dus al jullie informatie en antwoorden kan ik niks mee
dus laat het maar gewoon zo.Groetjes Simone.
-
$bericht = preg_replace('/\[email=([^[]*)]([^[]*)\[\/email]', '<a href="mailto:[email protected]">2</a>', $bericht);
$bericht = preg_replace("/\[url=([^\\[]\\]([^\\[]\\[/url\\]", "<a href=\'\\1\' target='_blank'>\\2</a>", $bericht);Heb het zo aangepast maar het werkt nog steeds niet
-
Pff ik heb gezocht en dit ook allemaal gevonden, maar ik weet niet hoe ik het aan moet passen
-
Ik had het ook aangepast naar :
$bericht = preg_replace("\\[email=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[/email\\]", "<a href=\"mailto:[email protected]\\1\">\\2</a>",$bericht);
$bericht = preg_replace("\\[url=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[/url\\]","<a href=\"\\1\" target=_blank>\\2</a>",$bericht);Maar dan krijg ik een nieuwe error :
Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/ubb.php on line 46
Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/ubb.php on line 47
-
Pfff ik heb al de heledag gezocht en er niks over gevonden.
En de basis beheer ik al aardig, maar de errors die hierin voorkomen zijn wel even wat anders.
En volgens mij valt dit ook niet onder de basis .Maar goed, als ik dit oplos houd ik dan nog wel deze error :
Warning: copy(avatar/temp/shrek_with_friends_1920x1200.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/upload.php on line 27Groetjes
Ps hij komt niet van sourceshop maar van sidestore.nl en was niet gratis !!
Maar goed, ik wil het gewoon graag opgelost hebben ? -
Hallo ik heb eindeiljk een nieuwe source helemaal werken op 2 errors na.
ja ik heb gezocht op google, forums en toch kan ik het probleem niet vinden
De error is :Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/ubb.php on line 46
Deprecated: Function eregi_replace() is deprecated in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/ubb.php on line 47
Wat er staat op die lijnen is het volgende:
PHP$bericht = eregi_replace("\\[email=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[/email\\]", "<a href=\"mailto:\\1\">\\2</a>",$bericht); $bericht = eregi_replace("\\[url=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[/url\\]","<a href=\"\\1\" target=_blank>\\2</a>",$bericht);
Kan iemand mij misschien vertellen wat hier fout aan is?
Groetjes Simone.
-
Kijk ik heb natuurlijk wel gezocht als je op klik hier om naar de veiling te gaan gaat hij naar deze link :
http://gunstreet.nl/v3/index.php?a=veilingOp de pagina waar ik dan uit kom zie ik alleen het volgende staan :
Op de veiling kun je stations, vliegvelden en havens kopen. Wanneer je een een van deze in je bezit hebt moet je elk uur de kaartjes prijs betalen. Als tegenprestatie ontvang je de inkomsten als mensen van je station gebruik maken.
Soort Bieden tot Hoogste bod Bieden
Moet het niet zo zijn, dat ik hem gewoon kan kopen als er geen eigenaar is, want dan kan ook niemand hem verkopen op de veiling toch ?
of snap ik het nu verkeerd ?Maar goed de link waar hij heen gaat is dus in mijn ogen goed
-
-
heb een aangepaste versie van de banditi source, nu is het zo als ik naar vliegveld ga, dan zegt hij geen eigenaar
klik hier om naar de veiling te gaan, daar gaat hij dan heen maar zie je niks
hoe kan ik dit oplossen ?
want ik neem aan dat je daar nu normaal gesproken het vliegveld of treinstation zou moeten zien om te kopen ?Groetjes Simone
-
Hallo kan iemand mij misschien vertellen welke source de minste bugs bevat ?
want ik heb met iemand van ictscripters.com mijn hosting geruild tegen een aangepast banditi source
maar deze blijkt maar voor de helft te werken
Dus ach weer eens opgelicht !!Graag iemand die mij kan vertellen welke source er goed is ?
Groetjes Simone.
-
https://dev.twitter.com/docs/twitter-libraries ben hierheen gegaan, gaan lezen en toen had ik het gevonden dus harstikke bedankt
-
Oke dan ga ik daar even naar zoeken
Bedankt andere versie gevonden, en alles werkt, bedankt !!
Slotje mag
-
Ja kan ik doen, maar weet niet welke versie het is ik denk zelf os banditi 1.5 dacht ik maar maakt het uit welke versie ik dan download ?
-
haha geen idee, maar er heeft iemand naar het script gekeken en die zij dat het niet hersteld kon worden omdat er veel dingen in miste.
Ik heb er zelf geen verstand van, maar als je nu naar de shop gaat zie je alleen de volgende tekst :Bel naar 0900-0401109 en stuur de code naar Webmaster zodra hij de code heeft ontvangen stuurt hij de 28 credits naar je toe. Kosten : 1,30
En ik wil graag een betaalscherm van mollie of targetpay zodat alles automatisch gaat
als je het script wil zien, mag je me toevoegen aan skype, stuur dan even een pm want hij is te groot om zo in te voegen.
Groetjes Simone.
-
Hallo heeft iemand een werkende buycredits.php liggen van de banditi source ?
Dan zou ik die graag willen hebben, want de gene die ik nu heb werkt maar voor de helft
-
cakemasher het is opgelost bedankt voor de snelle reactie.
Er is nog wel 1 probleempje als je de pagina vernieuwt krijg je automatisch 2 credits bijgeschreven
dit zou 1 keer per week moeten zijn.
Nu heb ik gekeken in buy credits en vind ik alleen dit :PHP<div style="margin-left:10px; font-family:Verdana; font-size:14px;">Callcredits zijn extraatjes die je koopt om sterker,<br> of beter te worden<br>Een aanrader is het betaald account. Dit is een grote<BR>combinatie van voordelen.<br>Je krijgt hierbij ook elke week <b><u>2</b></u> callcredits, dus kopen<BR>HOEFT niet!</div>
Iemand enig idee of het aan de crons kan liggen ?
Groetjes Simone.