Posts by simone75

Ik heb het inmiddels opgelost, de fout zat hem in het feit dat de gegevens van het admin paneel alleen verandere in de standaard config.php
    niet in de config.php van het admin gedeelte, dus die heb ik nu handmatig ingevoerd en daardoor werkt het nu volledig.

Bedankt voor jullie hulp in iedergeval allemaal :)

Hoe kan ik zien of ik de sandbox mode zit, of live?
    En moet ik in de onderstaande code misschien iets aanpassen ?

Dit is de code van paypal_config.php

ik krijg deze error zodra ik met paypal wil betalen op mijn website :

Er heeft een fout opgetreden: Security header is not valid

Ik heb wel de gebruikersnaam, wachtwoord en handtekening ingevoerd van de api

Waar kan het nog meer aanliggen ? iemand enig idee ?

Quitta Multisite language switcher werkt niet onder wordpress 3.8 helaas :(

En de eerste veranderd de taal in het admin gedeelte, ik wil de pagina's van mijn site in meerdere talen kunnen weergeven dat ze kunnen kiezen
    doormiddel van een vlaggetje zeg maar

<div class="mar-t mar-b clear">

Inmmiddels is het opgelost, in de hele code stond nog bovenaan open, dat heb ik aangepast naar close en toen was het weg :)

Toch bedankt iedereen.

Dit topic mag gesloten worden ;)

De gene die ik geinstalleerd heb is de recentste hierna is er geen update meer geweest.
    Ik wil dus alleen het stukje weg hebben van mijn homepage omdat ik wil dat je gewoon allles kunt lezen zonder door te klikken.

Hallo ik wil graag het woord lees meer op mijn homepagina verwijderen.
    Nu staat er dit :

PHP
    // Replaces the excerpt "more" text by a link 
    	function onecolumn_excerpt_more($more) { 
    		global $post; 
    		return '<a class="moretag" href="'. get_permalink($post->ID) . '">' . __( 'Read More &raquo;', 'onecolumn' ) . '</a>'; 
    		} 
    	add_filter('excerpt_more', 'onecolumn_excerpt_more');

Iemand enig idee welke "more"ik moet vervangen voor de link ?

Hallo ik krijg deze error op mijn site :

Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/include/dbconnect.php on line 25

Het gaat om deze code iemand enig idee wat ik moet aanpassen om dit weg te krijgen ?

Hallo allemaal , nu is er opencart geinstalleerd op mijn hosting, inclusief een nieuwe template
    maar als ik een product wil toevoegen krijg ik deze melding :

Notice: Undefined index: stock_status_id in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/model/catalog/product.php on line 4Notice: Undefined index: weight_class_id in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/model/catalog/product.php on line 4Notice: Undefined index: length_class_id in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/model/catalog/product.php on line 4Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/index.php:81) in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/system/engine/controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/admin/index.php:81) in /home/simonky109/domains/kasjet.nl/public_html/system/engine/controller.php on line 29

Kan iemand mij misschien helpen met het verwijderen of oplossen van deze error ?

Groetjes Simone.

Tim ik heb niet gezocht via google naar een template want mijn vraag was alleen of ze erin zaten net als bij wordpress
    dat iemand dan voor mij gaat zoeken is fijn, maar dat heb ik niet gevraagd want dat kan ik namelijk prima zelf.

En gofie laag budget is onder de 10 euro en ik zou allleen de basis klaar willlen hebben
    de producten, teksten enz kan ik zelf :)

Ja leuk, maar als ik hem al kon downloaden snap ik nog steeds niks van het aanpassen enz.
    Ik heb nu een snel-shop script erop gezet dat is in iedergeval al iets omdat mijn budget zeg maar zeer laag is
    willen mensen mij ook niet helpen met de basis helaas :( wat ik natuurlijk wel begrijp.

Groetjes Simone