Posts by Rudjuh

    Ik heb een vraagje...
    Als je dood bent ga je naar ziekenhuis en dan ben je na een bepaalde tijd levend.
    Ik zou graag willen dat je eigen kan vrijkopen. met credits.
    Wie zou mij daarmeee kunne helpen?

    PHP
    <?phpecho'		<div id="content_top"> </div>
    		<div id="content">
    <h1 class="titel">Dood</h1>';  $deadSeconds = strtotime($own['moord']) - tijd() + 172800;  if($own['health'] <= 0 && $deadSeconds > 0) {      echo'         <div class="dark"><font color="red" style="font-weight: bold">Je bent dood! Het ziekenhuis heeft er nog <span id="seconds"></span>                                                                                                    <script type="text/javascript">                                                                                                      aftellen(\'' . $deadSeconds . '\', \'seconds\', true, true);                                                                                                    </script>' . "tijd mee om je te reanimeren.</font></div>\r\n";  } else {    echo'Jij bent helemaal niet dood!';  }  echo'		</div>		<div id="content_bottom"> </div>';?>


    Alvast bedankt

    Sorry dit script heb ik niet zelf gemaakt. Dit heb ik van de forum gehaald. Ik ben nog niet zo ver in php. Zou je mischien kunnen helpen met een ban script?


    MvG

    Ik heb een probleem met mijn ban systeem.
    Als ik iemand een ban geef kan hij nog steeds inloggen en gewoon verder spelen.
    Ik heb in me DB al een ban in users toegevoegd en die ziet er zo uit


    SQL
    `ban` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00',





    Ik heb al veel geprobeerd. Heeft het iets met de inlog script te maken?