CitaatHallo allemaal,
ik heb van hier de maffiazi source gedownload
Dus hij heeft hem van ICTs gehaald.
CitaatHallo allemaal,
ik heb van hier de maffiazi source gedownload
Dus hij heeft hem van ICTs gehaald.
Ik ben niet meer geïnteresseerd in de code.
Inderdaad een vet nummer.
Ik heb een afspeellijst die ik thuis altijd luister:
https://www.youtube.com/watch?…V7u9tADektDVmKxbjUwpqC-lm
Je hebt trouwens wel al een topic waar YouTube video's geplaatst worden (waaronder muziek clips).
Die melding op de home page staat er inmiddels al een week gecache't.
Ik heb interesse in sommige domeinnamen maar dan wil ik wel graag weten wanneer deze zijn afgelopen?
Ook met Adobe Kulur kan je goed kijken welke kleuren je moet kiezen.
Een aantal compleet random namen: Cober, Barista, Venita en Favonto.
Sinds mijn eerste bieding van vorige week woensdag heb ik nog steeds geen bericht.
Zou wel fijn zijn om te weten wanneer deze veiling is afgelopen.
Misschien niet de beste oplossing, maar je zou het door middel van jQuery kunnen proberen. Een if statement en bij true $('div').addClass('jouw-class-naam');
Niet dat ik herinneren. Wel heb ik een lijst met wat IK aangepast/gemaakt hebt.
Hij is niet klaar maar de 'project leider' heeft er geen tijd meer voor dus is hij op GitHub gezet voor mensen die geintresseerd zijn om de code te gebruiken of verder te ontwikkelen.
Is inmiddels ook voorbij. Dus nu weer normale laadtijden.
De website is nu heel sloom ~6 seconden per pagina en iemand uit mijn klas heeft dat ook. Aan ons internet ligt het niet want andere website laden wel normaal.
Dan bied ik 12 en ik heb 0% support nodig.
@dees040
Dit kan ook prima met de DATE/DATETIME functie van SQL ?
Iedereen heeft zo voorkeuren. Ik kies er liever voor om time() en date() te gebruiken.
De source is te vinden op github (https://github.com/dees040/osBanditi).
Ik zou een timestamp (time()) opslaan is de database, die kan je later dan omzetten in welke datum je wilt en kan goed sorteren op DESC or ASC.
Website werkt snel en perfect. Helaas wel langzaam inderdaad ben een reactie plaatsen maar de rest is snel.
De site werkt snel, perfect en langzaam? Snel en langzaam? Volgens mij klopt daar iets niet helemaal maar waarschijnlijk bedoel je reactie plaatsen.