Adobe is ook wel goed beveiligd, volgens mij is het ook de eerste keer dat adobe gehackt is en alles is te hacken.
Posts by bramieboy100
-
-
Zelfs dan vind ik het geen goed idee. Door al die nutteloze opties voor ongelooflijk luie mensen of mensen met weinig ervaring waarvan je zelf helemaal niks van leert zie je niet het belangrijkste.
-
Ik vind beleggen hetzelfde als gokken, sterker nog dat is het ook. Je koopt aandelen en als je geluk hebt verkoop je het voor winst of speel je quitte. Anders verlies je geld.
-
Webmatrix maakt je tags af. Heeft een inebouwde host met mysql. Echt heel handig.
-
Net zoals bij mij.
-
Als je de AV accepteert is het niet altijd het geval dat het ook klopt. Het kan onredelijk zijn en dan hoeft dat niet meer nageleefd te worden. Een advocaat er na laten kijken lijkt mij het beste.
-
SSD gaat wel vele minder lang mee dan een HDD.
-
cURL gebruiken.
-
Dan moet je php leren.
-
Wat koerdos zegt, een beetje te saai en te flat. Er mogen wel highlights of shadows in.
-
Dit is wel mogelijk alleen heb je wel javascript erbij nodig met het liefst jquery erbij.
Je kunt localstorage gebruiken voor de opslag. Ajax om die storage te gebruiken. En dan raad ik je aan om die storage als een array te gebruiken met tijden erbij en die dan op de homepage weer opvragen en dan de waarden van de array tellen en de tijden die verlopen zijn verwijderen. Klinkt ingewikkeld, is het ook maar succes. Als je het zonder php doet is het ook ingewikkeld. -
Moet het in PSD geleverd worden of in HTML of allebei?
-
Graag screen van psd, ik geloof het niet namelijk.
Screen gezien, is eigen werk!
Even offtopic, als je het in Photoshop kan zien betekent het niet meteen dat het door ts is gemaakt. Hij kan het ook gratis van een site hebben afgehaald waar je gratis psd's kan downloaden. Hiermee wil ik de ts niet beschuldigen maar ik wou dit alleen even onder ogen brengen. -
De functie switch is overal een regel korter als ik me niet vergis.
-
tenzij het van een tutorial is?
Ik heb een link gegeven en het is dus geen tutorial. -
Zo moeilijk is het ook weer niet. De video's zijn waarschijnlijk geboost. Menno kan niet de statistieken zien omdat thijs niet wil meewerken dus ook geen screenshot wil maken en menno heeft geen inloggegevens. Je moet niks maar je mag het, het is namelijk ook niet zeker of de views geboost zijn.
-
Is dit dan niet illegaal om het te verkopen dan. Volgens mij moet u daar eerst toestemming van de auteur voor hebben.
-
Heel knap hoor dat kopieëren en plakken. Login: http://365psd.com/day/2-234/ Verder komt mij dat menu ook heel erg bekend voor.
-
Dat zegt hij ook ja, de eigenaar (degene die hem gemaakt heeft) heeft hem 100% zelf gemaakt. Maar ik vind dat een beetje dubbelop. Maar je geeft jezelf wel de credit wat ik dan wel weer niet vind kunnen. Ook ben ik het met de andere eens.
-
Ik zou gaan W3Schools of CodeAcedemy maar mijn voorkeur gaat voor W3Schools. Hier wordt alles erg goed uitgelegd en kun je alles weer makkelijk vinden als je een script maakt en het even niet meer weet, bij codeacedemy is dit een heel zoekproject (vind ik).