In principe kan het wel maar dan moet je het zien als zinsdelen en hoort het met puntkomma's geschreven te worden, dit wordt vaak dan weer niet gedaan. Ik zou dan kiezen om je moeder en vader apart te nemen zodat komma's nog steeds goed zijn.
Posts by bramieboy100
-
-
Er staat nog steeds twee keer 'and' in, dat is hartstikke fout Nederlands en Engels. Bij een opsomming van meerdere woorden gebruik je een komma, bij meerdere zinsdelen een puntkomma. De laatste komma/puntkomma vervang je door en/and.
-
Twee keer and kan sowieso niet, je moet de eerste in een komma gebruiken. Verder als je niet zeker weet of het de Past Simple moet zijn moet je kijken wat je eerder hebt getypt. Is de hele tekst in de Past Simple gebruik die dan ook.
-
Waarschijnlijk staat dan zoiets als apache dan op poort tachtig. Je moet dan in skype poort tachtig uitschakelen.
-
Sowieso renderen de meeste trailers en filmen ze dit niet omdat dat mindere kwaliteit geeft, daarom zou ik hem renderen. De muziek zou ik zelf maken omdat dat heel wat auteursrechten zorgen scheelt.
-
Dit probleem had ik ook een keer maar dan met gewoon windows 7, ik moest toen een andere driver installeren en dat werkte gewoon.
-
Dacht ik eerst ook maar ik kan er nog wel op door er www. er voor te zetten.
-
Niet zomaar knippen en plakken, je moet het eerst verwerken in je systeem. Uit je posts kan ik opmaken dat jij dan ook niks van HTML en JAVASCRIPT snapt en zou ik jou dus aanraden om dit eerst te leren.
-
Ik bedoel de rotatie animatie van SEO Services, Webhosting, etc..
-
Ik heb nog wel wat kritiekpuntjes:
1.Je slider werkt niet optimaal, next werkt maar back werkt dan niet. En eenmaal back geprobeerd te hebben doet ook next het niet. Ik neem ook aan dat de pictures daarin zeker veranderd worden.
2. Je animatie van de thumbnails gaat uit de "box" van waar die inzit. Dit oogt een beetje slordig, je kunt dit eventueel oplossen door de angle te veranderen van je rotatie.
3. Niemand gebruikt meer hyves en hyves stopt ook. Dus ik vind de hyves button een beetje onnodig.
4. Je chat is half Engels (Click here to chat), dit vind ik er goedkoop uitzien omdat het nu lijkt alsof je gewoon een code van internet gekopieerd hebt en het in je site hebt geplakt.Verder is het een zeer professionele website.
-
Wat ik je kan aanraden is om elke keer dat je een studiefinanciering krijgt een stukje opzij zet en als je dan genoeg geld hebt de laptop kopen.
-
Ik raad SMF boven phpBB aan omdat daar veel meer opties voor zijn en meer templates. Verder is het daarvoor erg makkelijk pagina's voor aan te maken (slechts een kleine kennis van php is hiervoor nodig).
-
Ik snap volkomen dat bellen en smsen niet professioneel overkomt omdat veel jongeren dat gebruiken. Ik denk verder dat Sofort Banking een goed idee is, ik heb er veel goede verhalen over gehoord. PaySafeCard lijkt mij handig omdat soms mensen dat nog in huis hebben liggen of krijgen ze dit cadeau, dan is het handig als ze dat kunnen gebruiken.
-
1. Gebruik jij of vrienden van jou Bancontact / Mister Cash voor online betalingen? Nee
2. Hoe vaak maak je hier gebruik van? Werkelijk Nooit
3. Zou het voor de Belgische klanten makkelijker zijn? Als ze het hebben wel maar als ze ook iets al paysafecard hebben of paypal dan zie ik niet veel verbetering.
4. Kennen jullie nog andere mogelijkheden die nog niet aangeboden worden? Volgens de website alleen met ideal en factuur, ik denk ook nog aan sms, bellen, paypal, paysafecard. -
After Effects, je kunt er alles mee alleen je moet het onder de knie krijgen. Je leert zoiets niet maken in 1 dag.
-
Ik ben het met Reza eens. Verder vind ik hier de uitlijning erg slecht. Nu krijg ik meer de indruk ik plaats ze maar ergens. Met name de advertentie, de twitter en facebook knoppen, de tekst onthoud mij en de statistieken box. Verder is de onderbalk ook erg slecht uitgelijnd, je website zit in een bepaalde container van 50 pixels recht en 30 links (een ruwe schatting) en de onderbalk wordt dan 10 pixels. Ik zou aan de uitlijning werken.
-
Natuurlijk zit er wel een CMS achter, dit gebruik je namelijk om bijvoorbeeld een topic toe te voegen. Is het dus een bestaand script? Of heb je deze helemaal zelf gemaakt?
Een CMS is een soort van Admin Paneel waar je opties kan aanpassen (bijvoorbeeld de kerstoptie), Menno zegt dat dit er niet in zit en dan moet je dus alles manueel doen dus het script veranderen.
-
Zelf gebruik ik ook java, alleen nog niet professioneel (zou het wel graag leren) maar vooral game gericht. Ik kan ook wel normale applicaties maken of applets maar ben nu dus games aan het leren programmeren. 3D natuurlijk en ik moet zeggen dat je met OpenGL erg ver komt. Vooral als je de 3D geprogrammeerde modellen in display lists stopt werkt het erg snel. Het is waar, C++ kun je veel beter gebruiken als Java want daarmee werkt alles het snelst op maar Java is niet veel slechter.
-
Zelf vind ik dat als je iets in Bootstrap maakt het niet mag doorverkopen omdat je dan werk van anderen gebruikt. Volgens mij mag dit niet eens. Verder vind ik dat Bootstrap erg achteruit is gegaan na 2.3.2. Toen vond ik het nog mooi maar daarna was het helemaal niet meer mijn smaak dus bij 3.0.3. Daarom gebruik ik 2.3.2 als ik nog iets in Bootstrap maak.
-
De header is fantastisch, erg mooi. Maar daar onder is de uitlijning niet zo mooi, met name de tekst, de plaatjes en doe box met Laura Janssen. Probeer hier wat meer evenwicht in te krijgen.