Gefeliciteerd en veel geluk.
Posts by bramieboy100
-
-
Hoe regel je de get? Als je de get al in md5 hebt staan doe je dat weer in naar md5 en krijg je een andere code.
-
Je kunt een query wel echoen als er een fout inzit. $query = mysql_query("HAUHUAHSAHSJAJS");
Is duidelijk een foute query en geeft als je $query echoot een foutmelding. -
Je kunt de query echoën en dan kun je kijken waar de fout zit.
-
Dan zal ik het voor zoveel beeldschermen compatibel maken en op een 1366x(hoogte zelfbepalen) werken.
-
Ik wil ook graag meer info via pm.
-
Ligt eraan waar je website over gaat. Is het een game website zal ik een breedbeeld resolutie nemen. Is het voor oudere mensen zal ik wat h.rayn zei doen.
-
Wat wil je precies centreren? Als je tekst wil centreren gebruik dan simpel text-align. Wil je een div of iets anders centreren kun je dat met margin-left: auto; en zo ook met margin-right. Maar dan moet je wel een width opgeven.
-
Het bedrag mag je als het goed is zelf weten.
-
En betaald of gratis?
-
PM is verstuurd.
-
Je kunt bruteforce tegen gaan dat als iemand het 3 keer fout heeft iemand niet meer kan inloggen. Dan moeten ze een nieuw wachtwoord aanvragen via de mail.
-
Ik gebruik een eigen encryptie en gooi daarna sha512 overheen. Dat is zo goed als onkraakbaar want er bestaan (volgensmij) geen databases met sha512.
-
http://codecanyon.net/item/lay…/922100?ref=themespotters
Is een hele mooie, koste me 10 seconden zoekwerk op google.
-
Je blokkeert het niet met htacces (kan wel) maar je rewrite de url. Kun je wel opzoeken op google. Dan wordt website.nl/page=home website.nl/home of je haalt alles weg.
-
Dat kun je simpel met htacces rewrite rule doen.
-
Zoals?
-
Dat is nog eens een goede reden. Omdat je veel pagina's blokkeert. Ismail vraagt juist waarom je blokkeert. Daarnaast is het ook slechter voor google. Die crawlt de pagina en krijgt foutmelding omdat je het hebt geblokkeerd. Hoe meer 404's 403's enz. hoe lager je positie in google.
-
http://gscripts.net/free-php-scripts/Login_Management.html
Kun je ook altijd proberen. -
Ik zou niet mensen per maand laten betalen. Wat je zou kunnen proberen is een no cure no pay actie en de prijzen iets verlagen (De prijzen zijn verder wel redelijk) en het verkopen als 2000 kliks 5 euro. Of views. De lege advertentie ruimte opvullen met adsense en je bericht op meerdere sites zetten. Daarbij is het ook handig om een screenshot van analytics hier neer te zetten. Dan hebben mensen die weinig mensen vertrouwen weer meer vertrouwen in je.