Posts by M.Beers

Zoals Perry aangeeft kan je DISTRICT gebruiken of je kan REPLACE INTO gebruiken... Natuurlijk ga ik niet het hele script voor je schrijven maar onderstaand een voorbeeld

Database:

Code
    CREATE TABLE  `analytics` (
      `ip` varchar(50) NOT NULL,
      `time` datetime NOT NULL,
      PRIMARY KEY (`ip`)
    )

Update script:

PHP
    <?php
    $user=$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
    $date=date('c');
    mysql_query("REPLACE INTO `analytics` (ip,time) VALUES('$user','$date')");
    ?>

Ophaal script:

Zoals Koen aangeeft dien je de tabel ..._options (... is de prefix die je hebt aangegeven) aan te passen. In de onderstaande query staat hoe je dit moet doen. Mocht je er niet uit komen twijfel dan niet om contact op te nemen met @Ferhat of mij, wij kunnen vast helpen.

SQL
    UPDATE `wp_options` SET `option_value` = replace(`option_value`, 'ouddomein.nl', 'nieuwdomein.nl');
    Citaat

Ik geloof verder niet in dat soort voorspellingen.

Zelfde hier, aan dit topic is niet te herleiden dat het hier om een voorspelling gaat... Het is niet lastig te bedenken dat iemand van 60+, depressief en verslaafd aan verschillende middelen snel komt te overleiden. Een probleem waar elke beroemdheid in Amerika wel last van heeft door de druk van de media etc.

Citaat

Wat bedoel je hiermee precies? Mijn thema is aangekocht op themeforest...

Dat er in een thema altijd gebruik gemaakt moet worden van de WordPress Core... Dus wanneer er een pagina aangeroepen moet worden binnen het thema moet er ten aller tijden gebruik gemaakt worden van de twee bovenstaande methoden (zie vorige post). Deze zoekt namelijk automatisch de juiste URL voor je op waardoor je geen gezeur krijgt met dode links...

Function Reference/the permalink &laquo; WordPress Codex
    Function Reference/get permalink &laquo; WordPress Codex

Uiteraard staat de URL die je moet gebruiken ook op elke pagina onder de Titel... Voor het geval het je niet is opgevallen

Citaat

Dan nog, een resume pagina is formeel. Je meld je aan bij on(bekende) bezoekers.

Exact en deze schrijf je vaak ook niet in de IK vorm omdat I am, I have etc. gewoon stom staat.

Edit
    Probeer eens op de volgende punten te letten:

1. Weet welke punten je duidelijk wilt maken
    2. Stel een vast stramien op (inleiding, content slot bijv.)
    3. Probeer Aandacht, Interesse, Behoefte en Acties te creëren (AIDA-formule)
    4. Humor - Kan soms waardering opleveren en toch formeel zijn (optioneel)
    5. Opsommen
    6. Onderzoek wie jouw teksten leest en speel daar op in
    7. Probeer ondanks het formeel is een verhaal te vertellen, zeker wanneer je ervaringen gaat delen.
    8. Geef praktische voorbeelden
    9. En misschien de belangrijkste als laatst, SCHRIJVEN = SCHRAPPEN! :P

Oke tip 1 en gelijk back to basics ... een tekst heeft ALTIJD een inleiding -> content -> slot, in jouw teksten begin je al gelijk je verhaal als ik dit zou lezen zou ik gelijk denken WTF lees ik "Klik weg scherm". Doordat je een inleiding weglaat zit je ook gelijk verkeerd met je tijdsvorm die niet klopt ;)

Ik zal er nogmaals naar kijken als je dit erbij post of bijschrijft.

Citaat

Zeg het niet om je over te halen, maar er is gewoon erg veel veranderd.

Overhalen is een groot woord, voor mij moet een telefoon doen wat hij moet doen :P en dat is vooral niet vast lopen, iets wat mijn Galaxy S Plus elke dag wel deed. Dus ik hoor graag jullie mening aan over de Oneplus mocht iemand hem al in bezig hebben :)

Mooie telefoon, alleen zou ik niet zo snel meer over stappen op Android ben ik bang omdat ik eigenlijk wel fan ben geworden van IOS. Ik weet niet hoe het nu zit met Android, maar op mijn vorige telefoon Samsung Galaxy S Plus, was Android behoorlijk zwaar had ik het idee...

@M.Martens ik snap ook niet waar jouw thuiskopieheffing verhaal ineens vandaan komt... maar goed weer OT...

Het is vrij logisch dat dit niet gaat werken... Concepten als Spotify en Netflix werken wel, platenmaatschapijen en filmmakers moeten gewoon inzien dat hun branche is veranderd en ze niet zoals vroeger 25 euro voor een CD kunnen vragen, zoiets heet met de tijd meegaan. Want ik denk nogmaals dat mensen het niet erg vinden om voor muziek / films te betalen alleen gaat het om de manier waarop.

Hier heb ik ooit een stuk code voor geschreven ik zal even zoeken en deze hieronder plaatsen, deze bevat de DB, een grote map en een minimap...

Edit: Even gezocht en gevonden, ik heb het even gedropt in pastebin zodat je kan kijken hoe het werkt want het is niet echt rocket science... ik moet er wel bij zeggen de manier waarop het momenteel is geschreven is uiterst inefficiënt...

[MySQL] Database Map PHP - Pastebin.com
    [PHP] Map groot - Pastebin.com
    [PHP] Map klein - Pastebin.com

Edit2: Mocht je me willen inhuren mijn tarief is 20 euro per uur excl. BTW ik beschik over een BTW nummer en KvK nummer...

Dit is computervredebreuk en volgens het wetboek van strafrecht... gezien deze persoon geen melding maakt betreft de lek en doelgericht is bezig geweest. Maar gezien de privacy wetgeving mogen er geen gegevens aan derde worden geven. Al gevraagd bij de ISP omdat ik daar toevallig iemand ken, hun geven aan alleen gegevens te verstrekken aan de politie dus @K.Rens zou denk ik aangiften moeten doen.

Ik zal er vanavond naar kijken, vanavond/morgen heb je zijn locatie als ik niet teveel moet hoppen tussen ISP's...

Edit: Daarnaast hebben hackers geen privacy net als dieven :P zodra je zoiets doet moet je er gewoon voor zorgen dat je niet getracked kan worden...

Edit2: Afkomstige locatie al gevonden, nu nog de EXACTE locatie :) dus NAW-gegevens... Uiteraard zal ik deze in een privebericht achter laten en niet openbaar in dit topic posten.

Duitse beveiligingsonderzoekers hebben een lek in de usb-controller van de Taiwanese fabrikant Phison gevonden. Karsten Nohl (ook wel bekend als de simkaart-hacker) en mede-onderzoeker Jakob Lell presenteren hun usb-hack volgende week tijdens de hackersconferentie “Black Hat”.

Karsten Nohlen Jakob Lell wisten malware te maken en deze te installeren via de usb-controller, waarbij ze een computer kunnen laten denken dat hij bijvoorbeeld instructies van een toetsenbord krijgt, zelfs als het apparaat geen toetsenbord is.

Deze methoden stelt de onderzoekers in staat om commandos uit te voeren waarmee je virussen kan installeren voordat de computer is opgestart, of malware te verspreiden naar alle usb-apparaten die op de computer worden aangesloten. Doordat deze handelingen zich beperken tot de firmware zijn deze bijna niet te traceren en zullen antivirusprogramma’s geen alarm slaan.

De enige bescherming is volgens Nohl om alle usb-apparaten te behandelen als injectienaalden. Dat zou betekenen dat usb-apparaten gloednieuw met maar één apparaat gebruikt kunnen worden.

Een woordvoerder van Phison, de Taiwanese fabrikant van de gehackte usb-controller geeft aan dat het vrijwel onmogelijk zou zijn om de firmware van zijn controllers te herschrijven zonder kennis te hebben tot vertrouwelijke informatie. Het bedrijf kan hierdoor niet bevestigen dat de claims van de onderzoekers kloppen.

Bron: Onderzoekers kraken firmware usb-controllers - IT Pro - Nieuws - Tweakers

Voor de goede orde betreft de opmerkingen van de verkoop, waarom zou de TS zijn producten/diensten niet los mogen verkopen? Of het handig is, is een kwestie op zichzelf... Graag on topic houden dus ;)

P.s. Geen interesse, maar succes met je verkoop!

Wel, ik heb net een beetje zitten knutselen en ik merkte dat het dus ook met global kan :)
    Dankjewel voor de hulp

Probeer niks met de global scope te doen ;)... De manier die je hierboven gebruikt is het beste denk ik, ook wel het dependency injection design-pattern genoemd. Daarnaast wat @victor zegt, PDO is opzich zelf al een class dus bedenk wel goed waarvoor je dit gaat gebruiken

Dit zal je zelf moeten schrijven ;) binnen PHP zijn deze classes voor jouw geschreven en wordt dit afgehandeld door je Apache server... Wanneer je phpinfo() uitvoert zie je namelijk ook de locatie van je sessies staan...