Je kan beter zoeken naar boeken over Javascript gezien jQuery een Javascript bibliotheek is met zijn eigen toegekende JS functies. De door jQuery gemaakte functies zijn gewoon te vinden in de documentatie dit in combinatie met een goeie basis of geavanceerde kennis van JS is een stuk beter dan je te beperkten tot alleen jQuery.
Posts by M.Beers
-
-
Even checken misschien zit er wel wat nuttigs tussen ter inspiratie. Thanks!
Meer tips/feedback zijn altijd welkom.
Ik zal hieronder ook gewoon de eerstvolgende versies posten om zo "hoop ik" tot het beste resultaat te komen.Edit - Versie 2 van het ontwerp:
-
-
OF je maakt twee kollomen bedrijfid en orderid.
Dat is het zelfde
zoiets heet een: een op meer relatie
-
Mijn advies is om dit gewoon te laten voor wat het is... dit is voor een database heel inefficiënt.
Als je die constructie toch wilt hebben kan je beter een één op meer relatie tabel maken en hier het order nummer op te laten lopen. -
Worden alle headers juist meegezonden...? Want vaak bij sessies zit daar het conflict.
En wat Tim zegt je code is echt vreselijk dirty. -
-
Mensen wegsturen is inderdaad niet handig, maar ik moet eerlijk toegeven dat de SEO van ICTscripters ook niet optimaal is...
Waar ICTscripters oa. al veel beter op kan scoren:
- Meta tags worden onjuist gebruikt en zijn niet in het OG protocol geschreven.
- URL word niet netjes geschreven
- Titels zijn vaak te lang (limiet van 70 tekens)
enz. enz. -
Beste ICTscripters,
Ik ben al een tijdje bezig met het uitwerken van een concept waar ik inmiddels bij het ontwerp ben aangebroken.
Nu heb ik al heel lang een gebrek aan inspiratie omdat de CI (Corporate Identity) antraciet met oranje is.
Dus nu heb ik eigenlijk advies nodig in hoeverre ik mijn layout verder kan afmaken, en feedback van de layout zou ook prettig zijn
Dit mag uiteraard gewoon uit voorbeelden etc.Extra informatie
- De CI kan/mag ik nog niet laten zien tot de live versie (erg lastig ik weet het)
- Het moeten minimaal 2 kolommen worden
- Font: PT SANS (Google webfont)
- Ikzelf vind het vrij kaal misschien tips om het op te leuke m.b.t. kleur / vorm gebruik?Alvast bedankt,
Michael
p.s. als de screen wat groot is sorry alvast geen idee hoe ik deze kon verkleinen
-
Je moet een deftige overzicht hebben, dus HTML ?
Logs gaan vaak om kleine regels tekt, hierin staan geen complete error report... dus voor het overzicht heb je vaak op elke regel 1 error staan niet meer niet minder -
Ik zou persoonlijk voor plain tekst gaan.
Dit omdat het sneller gaat en het zijn maar log files, ofterwijl bedoeld om fouten etc. op te sporen.Anders zou ik de gebruiker in dit geval de programmeur hier voor laten kiezen in het config bestand ofzo want HTML gaat ten koste van preformance.
Edit
Ikzelf ben ook met een framework bezig al een tijd voor php5 en helemaal DRY-gebaseerd dus uit ervaring weet ik dat dit beter is