Posts by M.Beers

Leer je daar wel programmeren gezien webdesign op zichzelf weinig met programmeren te maken heeft...

Citaat

Webdesign is in eerste instantie het vormgeven van websites in het internet, maar de term wordt regelmatig in bredere zin gebruikt, waarbij ook het technisch ontwikkelen van websites als onderdeel wordt gezien. Omdat deze twee onderdelen regelmatig niet door dezelfde persoon worden uitgevoerd, kan ook een verdeling worden gemaakt tussen webdesign, dat zich voornamelijk richt op de front-end van websites, en webdevelopment (webontwikkeling) wat zich op de backend, of technische realisatie ervan richt. Webdesign vertoont gelijkenissen met het grafisch ontwerpen van traditioneel drukwerk, maar er zijn opvallende verschillen. Zo kunnen video en audio deel uitmaken van webdesign en verloopt de interactie met de bezoekers anders.

Bron: wikipedia

No offence maar is het wel verstanding om verder te gaan aan jouw klantenpaneel als je in korte tijd 2 vragen stelt die elke beginner in php zelf opgelost krijgt...?

Ik wil best helpen maar niet voor zulke shit vragen :P

Edit TIP! RTFM ofterwel READ THE FUCKING MANUAL op php.net kun je zo goed als al je vragen die jij nu stelt terug vinden...

Beste menno, dit is alleen mogelijk wanneer bijde sites via de server te benaderen zijn omdat de functie require() of include() alleen maar toestaat om dingen via server path's te gebruiken...
    Anders moet je wat hierboven al is geschreven een API maken :thumbup: tutorials hierover zijn te vinden op google

Edit Zie net dat ik een beetje achter loop mogelijk dus niet meer relevant :whistling:

Dit zijn gewoon wat kleine berekeningen... ik denk dat je verkeerd ging bij je delta tijd

Ja dat zie ik aan je error :whistling: en je moet ipv een URL en PATH gebruiken.

dus NIET: http://domain.com/templates/horizon/images/slider/ ...

en WEL: /domains/domain.com/public_html/templates/horizon/images/slider/ ...

Dit is een voorbeeld via mijn domein en kan afwijken. Probeer eens de volgende code:

PHP
    <?php echo dirname(__FILE__); ?>

Pas daarna het path aan naar je slider afbeeldingen

M.Beers. dan heb jij volgens mij niet goed opgelet op school aangeien een infrastructuur iets veel groters is dan alleen een oplaadstation...

Infrastructuur is het totaal van ontroerende voorzieningen zoal bijv. bekabeling of het wegennet of heb ik dat nou mis...
    Het land / de wereld is nu nog maar beperkt gevuld met oplaadpunten, dus moeten deze gebouwd worden (infrastructuur van oplaadpunten).

Verder is het onhaalbaar om heb ook over het huidige elektriciteitsnet te laten gaan. Dit is omdat je per auto al +/- 3400 watt nodig hebt om hem op te laden dit staat gelijk aan 10 plasma televisies. Als dit boven ons huidige verbruik komt zou je overdag hoe dan ook een probleem krijgen.

Daarnaast is het ook nog eens een nadeel dat je maar max. 180km met een volledig gelade auto kan rijden wat zelfs voor Nederlandse gewoontes gewoon te weinig is, je kan dan niet eens van Den Helder naar Maastricht en terug rijden zonder je auto minimaal 3x te moeten opladen.

@Starhosting Ik ga natuurlijk niet alles voor kauwen... een beetje zelf initiatief is ook gewenst ;) in mijn voorbeeld gebruik ik het constante TEMPLATEPATH, als deze dus niet bestaat moet je deze aanpassen naar jouw systeem.

Dat is toch super simpel....

Ik vind het best wel een kansloze uitvinding.

Simpel weg omdat het opladen niet snel genoeg is, wanneer dit wel mogelijk is je enorme pieken krijgt in het elektriciteitsnet.

Er niet genoeg centrales zijn om deze pieken op te vangen en elektriciteit een energiebron is dat niet goed opgeslagen kan worden.

Verder moeten we een compleet nieuwe infrastructuur aanleggen van stopcontacten langs stoepranden van steden en dorpen. Om dan nog maar niet te beginnen over de oorlog die de huidige oliemaatschappijen beginnen tegen de elektriciteit leveranciers.

Kortom leuke innovatie, maar nog steeds niet efficiënt.

Ik wil best even helpen, ik moet alleen zelf ook even klooien! Binnen een paar minuten / 1 uurtje post ik de code hieronder, ik doe dit zelf niet heel vaak namelijk!

Edit: De onderstaande code zal je wellicht op weg helpen ik heb namelijk gewoon even met het post type gewerkt maar is zogoed als het zelfde...
    Uiteraard moet dit in een loopje om elke parent te checken :thumbup:

Vincent de Jager Logo's ontwerp je niet met Photoshop, maar met Illustrator omdat Photoshop maakt namelijk gebruik van pixels en niet van vectoren. Photoshop zou daarom pixels moeten gaan bijrekenen of weggaan halen wanneer je iets vergroot of verkleint en krijg je namate je logo groter of kleiner wordt een soort lelijke compressie...

Dus TIP: Leer Illustrator

Bedankt iedereen voor de feedback!
    Ik ga er wat mee doen en ik zal de vorderingen in dit topic bijhouden.

@koerdos23, bramieboy100 Het is inderdaad wat jullie al benoemen flat design, alleen ik heb hier nog weinig ervaring mee maar ik wil het liefst niet met shadows/gradients etc. gaan werken suggesties?

Hallo iedereen!

De titel zegt genoeg denk ik... Ik heb een opzet gemaakt voor mijn nieuwe website en ik wil graag jullie mening horen.
    Het was me al opgevallen dat de ruimte tussen de submenu items wat smal is, maar ik ben te lui om dit te corrigeren :thumbup:

Link naar de website

Alvast bedankt,

Michael Beers

Victor Niet veel hosts ondersteunen cronjobs ivm veiligheid ofzo, dus dat zal wel de reden zijn...

Verder worden m.b.t. discussie backticks wel of niet... Backticks alleen ondersteund door MySQL en MySQLI, anders moet je gewoon een single quote gebruiken :)
    Niet ik het veel gebruik omdat ik mn queries veilig opbouw met een querybuilder...