Posts by M.Beers

Mijn inzet is voldoende ik ben alleen heel en dan ook heel slecht met zoektermen en trefwoorden.

Slecht excuus, thats the magic of algorithms ... ZOEKmachines zijn er juist op gebouwd om slechte ZOEKtermen naar een goed resultaat te leiden...
    Zelfs met een domme zoekterm als: "Ajax website" krijg ik op het 5e resultaat een wikipedia namelijk: Ajax (programming)
    En wanneer ik naar die pagina ga kom ik gewoon een voorbeeld tegen hoe je Ajax moet gebruiken X(

En Router maken kan maar op 2 manieren denk ik ... Via een $_GET waarden en mod_rewrite maar je kan er ook voor kiezen om je URL te gaan ontleden door van elke / een nieuw URL segment te maken en daar vervolgens je Router op aan te passen.

De eerste methode is het makkelijkste maar is minder flexibel vind ik persoonlijk.
    De tweede methode is heel veel werk +/- 300 regels code zit je zo op

Een beetje een late reactie maar... om dubbele topics te voorkomen hier even een update:

Inmiddels staat het eerste deel online en ik zou graag willen weten wat jullie er tot nu toe van vinden, en altijd handig om bugs te melden.

Link naar de website

Alvast bedankt,

Michael Beers

rickvbeek Hier ben ik het inderdaad mee eens, alleen wanneer wij de historie van Menno opzoeken en gaan bekijken hoeveel topics er nuttig en nutteloos zijn menig reaguur (zoals ik) niet meer serieus gaan helpen en hem gewoon rechstreeks doorverwijzen...

Citaat

kun je hiermee wel de php pakken?

Menno zoek eerst eens de definitie van een API op... Application Programming Interface.
    Vooral dat laatste woord in de definitie namelijk Interface geeft aan dat je hiermee geen PHP kunt pakken... Waarom zou je, je wilt toch alleen data?

Verder ben je echt lui, ik vind namelijk al 5 relevante zoek resultaten van de link die ik jouw stuurde deze link bijvoorbeeld:
    http://net.tutsplus.com/tutori…-centric-web-application/

Hier wordt echt stap voor stap uitgelegd hoe je zoiets maakt en gebruikt dus whats the probleme?

Zeer zeker niet! In vergelijking met de default stijl is het gewoon een slechte recolor... (Dit is te zien aan het pagineren)
    Alle elementen zijn EXACT hetzelfde namelijk.

Stijl: Zelfde als de default bijna
    Banner/Logo: Slechte afwerking + verhoudingen kloppen niet ten opzichte van de tekst van het logo
    Algemene punten: Slecht afgewerkt, voldoet niet aan de corporate identity
    Geschatte waarde: 75 euro max.

Handig artikel maar ondanks alles is de support van WordPress best wel goed want ze melden het wel altijd netjes kun je van andere partijen als bijvoorbeeld Magento niet zeggen die verdoezelen het in hun release notes... Vaak zijn security issues ook ontwetendheden en scriptkiddies/hackers verzinnen steeds weer nieuwe dingen en zullen altijd een stap voor blijven

Cas True

M.Remijn Lees je topic reacties dan staat EXACT het zelfde toegelicht in mijn post en in die van Cas verder zijn deze goed onderbouwd en worden beargumenteerd... en ook nog eens bevestigd door Tim, duidelijker kunnen we het niet maken toch?

Kan dit topic gesloten worden voor er weer zinloze discussies komen? Het antwoord is naar mijn mening gegeven...

Dit is echt heeeeel simpel te doen, een addblocker zorgt er namelijk voor dat een element een hoogte van 0 krijgt of in zijn geheel verdwijnt... Dus met de volgende code kun je heel makkelijk checken of er een addblocker actief is:

Ik heb het niet getest dus het kan zijn dat er iets fout gaat bij de timeout dus hier zou ej eventueeel nog wat aanpassingen op moeten maken...

De paden van je opendir en je afbeelding komt niet overheen...

dirname(__FILE__) . '/images/slider/
    TEMPLATE_DIR . '../../../media/slider/' . $entry

Dan heeft deze cursus totaaaaaaal geen inhoud voor jouw denk ik ;) als je dan echt iets nuttigs wilt leren leer dan een framework...
    CodeIgniter is bijvoorbeeld redelijk makkelijk te leren en je bent geheel vrij in wat je maakt ;)