Posts by cakemasher

Ik zat even met een vraagje.

Op het moment heb ik hier een laptop waarvan de accu aan z'n einde is gekomen. Nu ben ik even opzoek gegaan naar vervangende accu's.
    Daarbij heb ik een aantal gevonden. De orginele accu loopt op 10.8v, maar ik heb bij 3 accu's (die voor deze laptop zouden moeten zijn) gezien dat die op 11.1v draaien.

Heeft iemand een idee of dit kwaad kan? Of dat er beter gewoon een 10.8v accu in kan?

Het gaat om een HP Pavilion G7-1135SD.
    Ik heb de 3 accu's gevonden op de site; http://www.laptop-accu.eu/amfinder/ (Merk: HP, Model: Pavilion, Type: g7-1100 serie, Serie: G7-1135SD).

Alvast bedankt! :D

Ik weet het niet zeker maar is dit het openen van een geschil?
    Indien dit klopt dan moeten beiden partijen akkoord gaan en dan pas wordt het geld terug gestort..

Dit klopt niet helemaal. Zodra je een geschil opent krijgen beide partijen de kans om hun verhaal voor te leggen aan paypal. Paypal zal vervolgens beide verhalen inzien en oordelen wie de voordeel van de twijfel krijgt. Ik heb zo iets zelf ook een keer mee gemaakt, waarbij ik mijn product niet kreeg. Ik had hierbij ook een geschil gestart, en kreeg m'n geld netjes terug omdat de andere partij niet reageerde.

Daarnaast zou ik ook zeker geen gebruik maken van cookies voor zulke dingen.. Maar zoals victor het al aangaf, en ik dat iedereen hier probeer duidelijk te maken... MySQL fout afhandeling.

Community!

Ik loop op het moment tegen een probleem aan, waarbij ik hoop dat iemand me veder kan helpen.

Ik heb op het moment een pagina (een control panel) waarbij ik een achtergrond plaatje in de body heb, en een div daarboven op. Deze div staat rechts onderin en vult een groot deel van het scherm.
    De div moest de 'overige' ruimte op het scherm opvullen, en dat heb ik d.m.v. de volgende CSS code gedaan;

Dit werkt mooi en aardig, alleen nu komt het punt dat als de content buiten de div komt, hij niet mee rekt. Dit is opzich ook wel logisch gezien de CSS, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit oplos.

Even een plaatje om mijn punt te verduidelijken;

Ik kan helaas geen online voorbeeld geven.

Wie kan mij in de goede richting sturen?

Alvast bedankt!

En dit is dus precies wat ik bedoel. Als je nou gewoon je zelf aan leert om een fout afhandeling te maken, ook als is 't "or die (mysql_error ());" of iets dergelijks, dan was je hier dus niet tegen aan gelopen.

De error geeft duidelijk aan dat je fetch_assoc een non-object mee geeft. Dit kan te maken hebben met dat je query is mislukt.

Ik neem aan dat je in iedergeval een minimale error afhandeling hebt? Anders zou het een redelijke domme fout zijn en simpel op te lossen (naar mijn mening).

even offtopic: Vergelijk je site (universal-games.nl) voor de grap eens met deze site (ictscripters.com).... Beetje slecht..

Mijn kennis in CSS is niet uitmuntent, dus mijn volgende reactie kan fout zijn :P

Je hebt een DIV (id = content) die je als height waarde 100% mee geeft. Deze 'div' staat voor zo ver ik kan zien aan wat je ons gegeven hebt, in de container <body>. Hierdoor pakt hij waarschijnlijk 100% van de body.
    Voor zo ver ik weet is dit de oorzaak van je probleem.

Wat je zou kunnen doen is een div aan maken (een container) die je als position relative mee geeft. Met deze div bepaal je de grootte een beetje. Vervolgens geef je de divs erin de position absolute zodat alles mooi binnen de container blijft.

Laat maar even weten of je er wat mee kan ^^

Joop,

Misschien een htaccess aanmaken met iets als dit erin;

Apache Configuration
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(.*)\.domain\.com
    RewriteRule ^(.*)$ http://domain.com/subdomains/%1/$1 [L,NC,QSA]

Bron.

Ik denk dat er ook even aandacht besteed moet worden aan het A record in de DNS instellingen van het domein. Hier zou een wildcard moeten staan zodat alle 'ongeldige' subdomeinen worden afgevangen en naar het juiste adres gestuurd word (als dit niet al automatische gebeurd).

Laat maar even weten of 't gelukt is!

Misschien moet je eerst je Jquery bestanden inladen voordat je je script inlaad.

Dus;

Code
    <script type="text/javascript" src="js/script.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="js/bron.js"></script>

wordt:

Code
    <script type="text/javascript" src="js/bron.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="js/script.js"></script>

Is het niet handiger om het demo account en alle gerelateerde gegevens hier te delen zodat niet iedereen hier om hoeft te vragen die je wilt helpen?

Een goede wifi verbinding realiseren over een gehele camping word een redelijk duurt geintje denk ik.

Ik denk, als je geen kabels wilt aan leggen, het beste wat je kunt doen is gebruik maken van straal zenders? Weet niet of ik de juiste naam heb, maar ik bedoel hiermee wifi zenders en ontvangers die je moet uitrichten naar elkaar. Vervolgens kan je dan op de plek waar het binnen komt het d.m.v. een router of iets dergelijks uitzenden om die locatie heen. Deze geintjes zijn wel duur, dus ik zou in dat geval beginnen met kabels graven.. Ik denk namelijk niet dat je een internet verbinding op je camping plek kan gaan toveren.. Moet ergens vandaan komen (satelliet & mobiele netwerk uitgesloten).

Ben je zo niet alleen maar langer en langer bezig?

Als je bijv. op bepaalde stukken microtimes gaat gebruiken, dan zou je in één keer een overzicht hebben van waar het probleem waarschijnlijk zit. Als je alles eerst tot commentaar gaat verwerken, dan zal je steeds opnieuw moeten testen, wat (volgens mij) een stuk langer duurt (verbeter me als ik het fout heb).

Alex,

Ik denk dat het aan 2 dingen kan liggen.

1) De server waar je website op draait kan niet snel genoeg het geheel verwerken.
    2) Je scripting is een bende.

Voor mogenlijk probleem 1 heb ik je een oplossing aangeboden die je afwijst.

Als je (in iedergeval mij) geen scripts wilt geven, wens ik je veel succes met het oplossen van je probleem, aangezien ik en waarschijnlijk de rest je zo ook niet veder kunnen helpen.
    Is natuurlijk je eigen keuzen, maar dan moet je niet verwachten (imo) dat iemand je hier je het verlossende antwoord kan geven.

@Alexje,

Dan kan ik vrij weinig zonder enige php codes. We zouden eventueel je site kunnen testen op mijn server, maar dan zou je de gehele source (incl een half gevulde database (producten bijv.)) deze kant op moeten sturen zodat ik 't erop zet. Maar dat is aan jou de keuzen.