In dat geval gaat er iets fout in je query. Zoals ik al eerder vermelde, ga ik er van uit dat jij op foutmeldingen checkt in je class. Gebeurt dit niet, regel dit dan voordat je deze vragen gaat stellen.
Een opmerk: Je voert de while 3x uit, daarin zet je de query om de hele tabel te veranderen ook in. Dit houd in dat jij de query nu 3x uit voert wat niet nodig is.
// Invoer 
	$tel			= '0';
	$prijzenkast	= Array ('0', '5', '10', '25', '0');
	$input			= $mysqli->query ("SELECT `login` FROM `[users]` ORDER BY `actief` LIMIT 3");

// Weergave / uitvoer  
	while ( $output = mysqli_fetch_assoc ($input) )  
		$mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'");

$mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `actief` = '0'");waarbij ik de { en } weg gehaald hebt, zodat alleen de lijn na de while bij de while hoort, en alles wat erna komt niet meer.
Dit houd in dat de while alleen de update query voor de kristallen 3x uitvoert, en zodra hij daarmee klaar is, de laatste query uitvoert.
Als het gehele systeem niet werkt, gaat er iets fout in je query. Zoals jij zelf al eerder aangegeven had, update je de hele tabel. Ik heb dit even getest (aangezien ik anders beweerde) en het werkte inderdaad. (ik werk hier nooit mee, dus wist dat niet ^^).
Luc: hij had 't wel al veranderd in z'n script.