Posts by cakemasher

Cloudfare werkt inderdaad niet als het IP bij de ddossers al bekend is. Cloudfare werkt dus alleen als het IP van de webservers niet bekend zijn (wat in jouwn geval blijkbaar wel al zo was). Het 'even switchen' naar cloudfare gaat alleen een extra rekening opleveren, maar niks oplossen.

Ik vraag me toch stiekem een beetje af wat de specs van de server(s) zijn. :D

Ik pas me aan bij victor. De gehele site opnieuw maken (en hierbij eigen teksten verzinnen!!).

Veder zou ik de foto's weg halen bij 'Crew' en gebruik je echte naam i.p.v. een nickname.

Zoals al eerder aangegeven is, ga op zoek naar voorbeelden van andere webhosting sites.

Ziet er opzich wel grappig uit.

Let er wel op dat je met materiaal (plaatjes, namen, models.. etc..) om gaat die niet van jou zijn, en waarschijnlijk ook geen recht voor hebt om ze te mogen gebruiken (indien je het gaat publiceren). Tegen dit probleem loop ik ook altijd als ik zo iets wil gaan maken :(

@L. Pappalettera: Ik heb je pakketje even bekeken. Ik heb daarnaast ook je PKT even geopend, maar ik heb weinig configuratie gevonden. Ik wil je best helpen, maar ik ga (zoals Tim het al noemde) niet jouw opdracht maken.
    Ik zou zeggen: begin ermee, en als je tegen problemen aan loopt, ben ik bereid je ermee te helpen.

Om te beginnen zou ik zeggen: Zorg ervoor dat elke PC & laptop een geldig IP adress krijgt die in de range van het gebouw (zoals in de opdracht staat omschreven) hoort. Zorg erna ervoor dat alle PC's in het zelfde gebouw met elkaar kunnen communiceren. Daarna kan je in de router beginnen met het routeren van pakketjes.

Tim: Cisco Packet Tracer is een (naar mijn mening) enorm uitgebreid programma. Met die programma kan je computers op het blad slepen, switches, servers, routers, clouds etc.. etc.. en deze met elkaar verbinden. Daarna kan je de switches en routers configureren. Deze configuratie word op de zelfde manier gedaan als in het echt.
    Dus met dit programma zou je zeg maar het netwerk wat je wil op gaan zetten, precies namaken in een virtuele omgeving.
    Vrijwel alle commando's van een echte Cisco Switch werken in dit programma ook. Je kan vervolgens pakketjes naar elkaar toe gaan sturen om bijv, te kijken waar het pakketje langs gaat etc.

Stuur een aangetekende brief naar het bedrijf toe waarbij je duidelijk vermeld dat je het geheel opzegt (vergeet de datum niet!)
    Als je daarna nog steeds die pakketjes binnen krijgt, zou ik ze even bellen.

Het mooie als je een aangetekende brief stuurt, is dat je deze eventueel voor juridische zaken kan gebruiken, en jij kan zien of hij aangekomen is of niet. Als hij is aangekomen, dan kan je de brief ook beschouwen als gelezen.

Blijven ze nu toch nog pakketje sturen, dan zou ik bellen met je rechtsbijstandsverzekering. Deze zullen je, aan de hand van de aangetekende brief, veder helpen.

Ik zou ondertussen ook even kijken hoe 't zit in de algemene voorwaarde van waar je die mesjes besteld hebt. Het gebeurd erg vaak dat mensen iets gratis aanbieden, en dat er in de kleine lettertjes staat dat je een abonnement aangaat die 12 maanden of duurt ofzo. Kijk het nog even na.

Hey,

Misschien kan je inderdaad een map aanmaken ergens waarbij je de hele map afsluit voor toegang vanaf buiten af, dus bijv. met een htaccess bestand.

Vervolgens maak je een pagina aan, waar je komt als je betaald hebt. Hier zou je dan eventueel een sessie kunnen aanmaken die je koppelt aan de database, of iets dergelijks.
    Daarna zou je, als het plaatje opgevraagd word, een PHP script het plaatje laten openen (nadat je de eerder gezette sessie gecontroleerd hebt en eventueel erna verwijderd hebt (als het plaatje maar één keer gezien mag worden)). En vervolgens output je het plaatje via PHP. Als je snapt wat ik bedoel... :D

Succes!

Deze vraag is eerder gesteld.

Op elke site waarvan de server in nederland staat (volgens mij) dienen bezoekers officieel eerst akkoord te gaan voordat de website cookies mag plaatsen.

Verbeter me als ik het fout heb :P

Ik ben het met scarface eens, overclocken op een standaard koeler zou ik zeker niet doen. Sommige CPU's worden zelf standaard al te warm met de standaard koeler erop (zo heb ik mijn CPU een keer op de 99 graden gehad zodat dat hij overclocked was & met standaard koeler).

Het is niet door memtest getest maar door een nog betrouwbaardere programma.

Tim, ik zal morgen de dump hier even neergooien.

Met 'memtest' bedoel ik 'Memory Test' en niet dat programma :D.

Zo heb ik een keer een computer gezien waarvan het geheugen ook kapot was, en alle memory tests OK aangaven. Toch bleek er 612GB geheugen in de computer te zitten op 1 stripje... (zal even kijken of ik de screenshot hier nog van kan vinden :P)

Dan vraag ik me af wat je zelf al geprobeerd hebt om te debuggen. Zoals Fils het al aangaf, echo je een query.

Dit zou in moeten houden dat jij als plaatje zo iets krijgt

PHP
    images/draken/icons/Resource id #1.png

Dus mijn vraag aan jou: wat heb je zelf al geprobeerd?

Het zou best kunnen zijn dat een van de 2 geheugen bankjes alsnog kapot is. Haal ze er beide eens uit, en zet er 1 in, als die werkt.. haal 'm eruit en zet de andere erin. Als dat ook werkt, kan je uitsluiten dat het je geheugen is.
    Je mobo zou best kapot kunnen zijn, of is hij niet 64 bit compactable? (en je CPU?) Weet niet of dat veel verschil zou maken, maar toch..

Kijk ook veder dan je mobo, geheugen & processor. Kijk ook naar je hardeschrijf die jouwn klachten ook kunnen veroorzaken. Ik heb zelfs een keer een DVD Speler gezien die de computer af en toe vast liet lopen.

Ik zou zegge, begin met debuggen..

Volgens mij moet je dat als volgt doen:

• Login op de control panel
    • Selecteer je VPS.
    • Ga naar Settings en zorg ervoor dat Boot Order begint met CDROM.
    • Ga naar CDRom en kies je besturingssysteem.
    • Reboot je VPS en start VNC.
    • Zorg ervoor dat je op een knop drukt, zodat de windows installatie begint.
    • Tadaa..

Als er nou geen windows tussen het lijstje staat bij stap 4. Dan moet je even contact opnemen met gerwim.

PHP
    margin-bottom: -32767px;    padding-bottom: 32767px;

sorry hoor.. maar wtf?? :D

maar je laat #content ook left floaten, overruled dat de center positie niet?

Wat MJorritsma ook al zei, ik zou proberen de <center> tags te vermijden. En in CSS gaan centreren door met text-align & margin auto te gaan werken.

Als je dit allemaal kan leveren zou ik 't mooi laten staan. Als je sommige dingen (nog) niet kan leveren, zet dat dan niet in het menu. Een punt waar ik me erg aan irriteer is een webshop, waarbij als ik op een link klik zie staan, is "Er staan geen producten in deze categorie". Dit komt ook onprofessioneel over als je 't mij vraagt.

Misschien kan je van sommige categorie'en meerfout maken. Daarbij bedoel ik bijvoorbeeld dat 'Kabel', 'Kabels' word. Tenzij je natuurlijk maar een product in dat categorie aanbied.

Ik ben het ook eens met Reza. Wat scarface betreft, ik vind dat men eerst moet zoeken op het internet naar het probleem wat ze hebben, als dit echt niet lukt dan ben ik in iedergeval blij om te kunnen helpen. Je leert veel beter van je fouten of problemen als je er zelf naar zoekt en er zelf achterkomt. (en al helemaal als je zelf ook begrijpt waarom het fout ging)

OT: Is het inmiddels gelukt?

PHP
    $mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'");

Ik neem aan dat je in je class een goede fout afhandeling gemaakt hebt. Klopt dit of niet?

Daarnaast, echo de query eens?

PHP
    $mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'");
    echo "UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'";