Posts by Jice

    Dag,


    Ik ben met spoed opzoek naar een designer met scherpe tarieven die voor morgenavond een layout in elkaar kan hebben gezet.
    Het is een pré als je deze ook naar html/css kan omzetten.


    Mocht deze opdracht goed verlopen heb ik direct een nieuwe opdracht klaarliggen.


    Groetjes,

    Sorry ik ben vergeten erbij te vermelden dat je met je muis moet kunnen scrollen/schuiven en dat je dan de precieze milimeter kan aflezen.

    Dag Allemaal,


    Ik ben opzoek naar iemand die in jquery een online liniaal kan maken.


    Hier is een budget van 15 euro voor aanwezig. Dit is bespreekbaar. Graag hoor ik van jullie.


    Met vriendelijke groet,


    Jice

    Beste,


    Ik heb regelmatig klusjes zoals invoer werk, kleine HTML aanpassingen etc.


    Ik ben opzoek naar een jonge gast/dame die zin heeft om wat extra's bij te verdienen. Dit gaat niet om bizarre bedragen!


    Ik zoek iemand tussen de 15 en de 20, iemand waarop ik kan bouwen en zijn afspraken nakomt.
    Tevens moet deze persoon de basics van het programmeren (en het liefst ook designen) kennen.


    Graag hoor ik van jullie. Ik zou graag een PM ontvangen met daarin een Skype naam.


    Met vriendelijke groet,

    Nee nee, het was echt een online site, bestaand waar je een hosting kon aanmaken maar wat tegelijkertijd een soort webmaster community was. Je kon ook projecten samen doen etc.

    Beste Leden,


    Ik kan me herinneren dat ik ooit een account op een site had waar je in een soort van community zat en tegelijkertijd een hosting had. Hier kon je dan allerlei scripts op installeren automatisch en je had een editor ingebouwd. Het zat allemaal erg mooi in elkaar, met jQuery etc.



    Weet 1 van jullie het misschien?

    Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een layout kan slicen en vervolgens in Wordpress kan inbouwen. Wie kan dit en tegen welke prijs.


    Ik hoor het graag hier in het topic of via PM.


    Groetjes!


    NOG STEEDS OPZOEK!!

    Beste Allemaal,


    Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een layout kan slicen en vervolgens in Wordpress kan inbouwen. Wie kan dit en tegen welke prijs.


    Ik hoor het graag hier in het topic of via PM.


    Groetjes!


    NOG STEEDS OPZOEK!!

    Hoi Allemaal,


    Ik was even benieuwd of 1 van jullie weet of ik ergens een prepaid creditcard met Paypal kan kopen?


    Heeft hier iemand ervaring mee?

    @sukel,


    Dat is ook totaal niet mijn voorstel. Ik bedoel dat je met prestatie punten die je verdiend op het forum dingen kan aanschaffen, tutorials, sources etc.

    Hoi allemaal,


    Misschien een domme vraag maar kan je met de prestatie punten nog meer dan alleen een andere rank krijgen, bijvoorbeeld downloads kopen ofzo?


    Als dit er niet is, is het misschien wel een goed idee?


    groetjes,