heb namelijk zelf een
Kwaliteit aan de camera is goed
Maar je moet goed kunnen vliegen
Anders heb je er niks aan
heb namelijk zelf een
Kwaliteit aan de camera is goed
Maar je moet goed kunnen vliegen
Anders heb je er niks aan
Sorry een serieus vraag hier
5 euro gelijk aan 200 Woorden?
Als iemand een beetje verstand heeft hoor je zeker geen 700 worden ervoor te schrijven
Maar ik wil het doen voor je 5 euro voor 200 a 250 woorden
Sorry maar er mag toch geen prijs verschil
40 euro paypal en 50 euro overschrijving?
en ook al wat verdiend eraan?
Sorry M.Martens en dennii?
zie helaas 0 respect in jullie leven
Als dit met jullie eigen zou gebeuren zouden mensen dat dan ook zeggen?
Ben jij die gene die 1 jaar in coma ligt en als laatste dood gaat?
Dus leef eens mee met andere mensen die reactie's vindt ik gewoon belachelijk!
Als je haat aan de familie hebt hoef je dat niet te zeggen heb wat respect voor andere
Niemand wenst het zelfde over jullie
Pokemononline mag niet verkocht worden? Mits de terms en conditions/copyright/trademarks van Nintendo/pokemon?
Sorry hoor het gaat om een domein op de domein zelf zit niks van pokemon
Je kunt dus zeggen dat het een forum is voor pokemon spelers;)
Niks aan de hand dus.
KNIP.eu doet bij mij niets?
Zit daar ook een extra paneel of iets bij?
Op de oudere versie staat een extra paneel erbij
De site staat weer online
Ik kan wel eens proberen
Moet alleen u budget weten en hoeveel maanden weken ik tijd ervoor heb
Graag meer informatie via berichten!
Vindt het erg zielig van wat er allemaal is gebeurd
Maar toch mag de familie weten hoe lang de stekker erin mag blijven
Natuurlijk moet je kijken wat het beste voor prins Friso is
Als die toch uit coma kwam hoe was die dan?
Met pijn of was die blijer? dat weet helaas niemand
Maar ik denk namelijk ook dat er veel niet is gezegd
waarom is die overgezet van Engeland naar Nederland?
En meerder dingen dat niet kloppen
Prins Friso is maandagmorgen overleden. De tweede zoon van prinses Beatrix lag lang 17 maanden in coma na een ski-ongeluk in Lech. Hij werd onlangs vanuit het Wellington ziekenhuis overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch. Het overlijden komt een dag na de verjaardag van zijn vrouw, Prinses Mabel.
Ik wens sterkte voor de familie
Helaas zijn er geen Inkomsten of statestieken
Denk dat je toestemming nodig heb
Er zijn geen duidelijke regels hierover
Hoezo tegen de regels?
Is toch niks verkeerds ermee
Domein verloopt?
Hoe kun je betalen?
Hoeveel heeft de site verdiend
Hoeveel bezoekers heeft de site gehad?
Meer informatie is wel handiger?
wat is je budget voor dat iedereen je wat aan bied
Erg onduidelijk beide Topic's
Sorry maar via berichten handelen is niet erg handig?
Hoe weet je of je bent overgeboden
En dit is de tweede keer van runescapeforum.nl?
Hoeveel wil je er nu voor?
Is je eigen keuze met contract of niet
Hoeveel is je budget voor de soucre?
CakeMasher
Bedankt voor je reactie :)!
http://www.gemiddeld-inkomen.n…en-directeurs-goededoelen
Deze salarissen zijn in die tijd zoveel en nu denk ik 2 a 3x dubbel geworden
Het feit is dat niemand weet wat met jouw geld gebeurd
Je kunt zoveel ervan zeggen als Goed doel maar je weet het maar nooit
Beste Lars
Wat je zegt klopt niet;)
Topdirecteuren hebben echt mega slarissen hoor
Hoe Goed zijn Goede Doelen?
De ironie van goede doelen is dat ze niet altijd even goed zijn als dat ze zich voordoen. Meer dan eens komen misstanden en schandalen boven water drijven die zich binnen een goed doel hebben voorgedaan. Vaak hebben deze betrekking op onnodige uitgaven die eerder een persoonlijk dan een algemeen belang dienen. Wat te denken bijvoorbeeld van voormalig SNV-directeur Dirk Elsen, die zijn eigen salaris kennelijk als een zeer groot algemeen belang beschouwde: maar liefst 182.000 euro werd er in 2009 naar zijn eigen bankrekening als loon overgemaakt. Daarnaast verdiende zijn rechterhand, Annemiek Jenniskens, met 156.000 euro ook geen onaardig bedrag in datzelfde jaar. Het vermoedelijk onterecht claimen van dienstreizen en het organiseren van een duur diner voor het kader in Duitsland vulden de schandalen die bij de SNV plaatsvonden verder aan.
Een ander geval van corruptie binnen goede doelen kwam in 2010 aan het licht bij het Kinderfonds Stichting ChildRight. Oud-directeur Raymond C. vergokte miljoenen euro’s die waren opgehaald bij collectes. De stichting meldde dat 5% van de opbrengsten werd gebruikt om de kosten te dekken, en 95% bij het goede doel terecht zou komen. De werkelijkheid toonde aan dat het omgekeerde het geval was. Zodoende liepen vele kansloze kinderen in Derde Wereldlanden een aanzienlijke hoeveelheid hulp mis.
Maar misschien nog wel het meest walgelijke voorbeeld, kwam ik onlangs toevallig hier op Xead tegen in het artikel ‘Misstanden binnen het WWF’ dat is geschreven door MarMar. Mijn mond zakte zo ver open van verbazing dat mijn kin op pijnlijke wijze met een dreun op de grond terecht kwam, toen ik las op welke manier het WWF met haar jaarlijkse bijdragen van ongeveer 500 miljoen euro omgaat. Dat er grondig misbruik wordt gemaakt van de donaties door deze voor persoonlijke doeleinden te gebruiken, is tot daar aan toe. Maar dat deze organisatie -een goed doel kan ik het écht niet noemen- een dusdanig extreme vorm van winstbejag erop na houdt dat zelfs de oorspronkelijke doelen worden opgeofferd, slaat werkelijk alles. Naar mijn idee verkoop je daarmee als goed doel zijnde je ziel. Het WWF blijkt dan ook helemaal niet zo natuurvriendelijk te zijn als dat ze zich profileren. Voor het gehele verhaal wil ik je doorverwijzen naar het artikel van MarMar, daarin kun je er alles over lezen.
Let maar op doneer 1 euro aan goed doel bijvoorbeeld
Kijk hoeveel cent naar de doel gaat en hoeveel aan kosten voor de bedrijf zelf is
Zij rijden en dure auto's en hebben dure huizen en dan zeg je geen mega salaris?
Hoe kunnen ze dan alles betalen ze pakken veel extra kosten van de 1 euro die jij
aan hun geeft ik denk dat ze maar 25 a 30 cent aan de doel geven meer niet!