Posts by Refferalboy

Sorry een serieus vraag hier

5 euro gelijk aan 200 Woorden?
    Als iemand een beetje verstand heeft hoor je zeker geen 700 worden ervoor te schrijven

Maar ik wil het doen voor je 5 euro voor 200 a 250 woorden

Sorry M.Martens en dennii?

zie helaas 0 respect in jullie leven
    Als dit met jullie eigen zou gebeuren zouden mensen dat dan ook zeggen?
    Ben jij die gene die 1 jaar in coma ligt en als laatste dood gaat?

Dus leef eens mee met andere mensen die reactie's vindt ik gewoon belachelijk!
    Als je haat aan de familie hebt hoef je dat niet te zeggen heb wat respect voor andere

Niemand wenst het zelfde over jullie

Pokemononline mag niet verkocht worden? Mits de terms en conditions/copyright/trademarks van Nintendo/pokemon?

Sorry hoor het gaat om een domein op de domein zelf zit niks van pokemon
    Je kunt dus zeggen dat het een forum is voor pokemon spelers;)

Niks aan de hand dus.

Vindt het erg zielig van wat er allemaal is gebeurd

Maar toch mag de familie weten hoe lang de stekker erin mag blijven
    Natuurlijk moet je kijken wat het beste voor prins Friso is

Als die toch uit coma kwam hoe was die dan?
    Met pijn of was die blijer? dat weet helaas niemand

Maar ik denk namelijk ook dat er veel niet is gezegd
    waarom is die overgezet van Engeland naar Nederland?
    En meerder dingen dat niet kloppen

Prins Friso is maandagmorgen overleden. De tweede zoon van prinses Beatrix lag lang 17 maanden in coma na een ski-ongeluk in Lech. Hij werd onlangs vanuit het Wellington ziekenhuis overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch. Het overlijden komt een dag na de verjaardag van zijn vrouw, Prinses Mabel.

Ik wens sterkte voor de familie

Beste Lars

Wat je zegt klopt niet;)
    Topdirecteuren hebben echt mega slarissen hoor

Hoe Goed zijn Goede Doelen?

De ironie van goede doelen is dat ze niet altijd even goed zijn als dat ze zich voordoen. Meer dan eens komen misstanden en schandalen boven water drijven die zich binnen een goed doel hebben voorgedaan. Vaak hebben deze betrekking op onnodige uitgaven die eerder een persoonlijk dan een algemeen belang dienen. Wat te denken bijvoorbeeld van voormalig SNV-directeur Dirk Elsen, die zijn eigen salaris kennelijk als een zeer groot algemeen belang beschouwde: maar liefst 182.000 euro werd er in 2009 naar zijn eigen bankrekening als loon overgemaakt. Daarnaast verdiende zijn rechterhand, Annemiek Jenniskens, met 156.000 euro ook geen onaardig bedrag in datzelfde jaar. Het vermoedelijk onterecht claimen van dienstreizen en het organiseren van een duur diner voor het kader in Duitsland vulden de schandalen die bij de SNV plaatsvonden verder aan.

Een ander geval van corruptie binnen goede doelen kwam in 2010 aan het licht bij het Kinderfonds Stichting ChildRight. Oud-directeur Raymond C. vergokte miljoenen euro’s die waren opgehaald bij collectes. De stichting meldde dat 5% van de opbrengsten werd gebruikt om de kosten te dekken, en 95% bij het goede doel terecht zou komen. De werkelijkheid toonde aan dat het omgekeerde het geval was. Zodoende liepen vele kansloze kinderen in Derde Wereldlanden een aanzienlijke hoeveelheid hulp mis.

Maar misschien nog wel het meest walgelijke voorbeeld, kwam ik onlangs toevallig hier op Xead tegen in het artikel ‘Misstanden binnen het WWF’ dat is geschreven door MarMar. Mijn mond zakte zo ver open van verbazing dat mijn kin op pijnlijke wijze met een dreun op de grond terecht kwam, toen ik las op welke manier het WWF met haar jaarlijkse bijdragen van ongeveer 500 miljoen euro omgaat. Dat er grondig misbruik wordt gemaakt van de donaties door deze voor persoonlijke doeleinden te gebruiken, is tot daar aan toe. Maar dat deze organisatie -een goed doel kan ik het écht niet noemen- een dusdanig extreme vorm van winstbejag erop na houdt dat zelfs de oorspronkelijke doelen worden opgeofferd, slaat werkelijk alles. Naar mijn idee verkoop je daarmee als goed doel zijnde je ziel. Het WWF blijkt dan ook helemaal niet zo natuurvriendelijk te zijn als dat ze zich profileren. Voor het gehele verhaal wil ik je doorverwijzen naar het artikel van MarMar, daarin kun je er alles over lezen.

Let maar op doneer 1 euro aan goed doel bijvoorbeeld
    Kijk hoeveel cent naar de doel gaat en hoeveel aan kosten voor de bedrijf zelf is
    Zij rijden en dure auto's en hebben dure huizen en dan zeg je geen mega salaris?

Hoe kunnen ze dan alles betalen ze pakken veel extra kosten van de 1 euro die jij
    aan hun geeft ik denk dat ze maar 25 a 30 cent aan de doel geven meer niet!