Posts by R-Mijnten

Hallo allemaal,

Ik sukkel nu tegen een klein probleempje aan.
    Momenteel ben ik bezig met een submenu mouse over in CSS.
    Hoe zorg ik er nu voor dat zodra ik niet over "voetproblemen" ga het menu mooi aansluit bij de rest. Als ik er wel overheen ga moeten ze natuurlijk verschuiven naar beneden.

Menu ingeklapt

Menu uitgeklapt

Alvast bedankt!

Heeft u meer statistieken van de bezoekers?
    Zoals gemiddelde leeftijd, geslacht, woonplaats.

Ik zoek namelijk een gericht publiek.

35 miljoen voor een opening is veel geld, zeker in deze tijden van crisis..
    Blijkbaar gaat sport voor dan economische goede tijden.. Het is geweldig, en ik kijk er ook graag naar. Maar waarom alles nieuw? En zo machtig groot? Bestaande stadions uitbreiden in London zou geld schelen. Chelsea / Arsenal stadion vergroten:)

En ipv 3uur durende show terug naar 2uur durende show. Bespaart ook centen.

Verder is alles echt erg mooi, geniet er wel van! Maar het is en blijft superveel centen.

Ik hoop op een oorlog. Abbo's van min. 40 euro per maand voor 150 minuten icm een iphone is gewoon veel geld. Zeker scholieren kunnen niet zomaar 40 euro elke maand missen.. Bij een oorlog kan je die doelgroep misschien wel bereiken!:)

Citaat van L.Groot

ING heeft een onveilige en vervelende internet bankieren mogelijkheid. Rabobank heeft naar mijn weten de veiligste methode, daarna volgt ABN AMRO (met USB aansluiting op de identifier) en als allerlaatste eindigt de TAN code van ING. Daarnaast zijn de kosten voor de Rabobank na ING het voordeligste en heeft de Rabobank als een van de enige banken van Nederland nog geen staatssteun aangevraagd dus waarom geen Rabobank?

Dat ze de meeste pinautomaten en kantoren in Nederland bezitten zegt al genoeg, dat ze geen staatssteun nodig hebben bevestigd de grootte en betrouwbaarheid van de bank.

Icesave was ook ineens failliet. Over de DSB Bank nog niet gesproken ;)

Zelf zit ik bij mijn ing, bevalt me erg goed en nog geen reden gevonden om over te stappen. Maar dat terzijde. Lijkt me inderdaad verstandig net wat Ferhat zegt om gewoon even te informeren :)

Hello,

First of all welcome to this great forum!
    Not everyone has as much time as we all want, terms like "fast, fast, fast 'will not help. Next time, like a clear description of the problem in plain English. Perhaps then we can better serve you.

Goodbye.

Vraag gewoon de onnodige vraag of ze van dit bestaan afweten en hoe ze ertegenaan kijken. Of ze het bestraffen etc.
    Zoja dan doen we er ook niet aan mee, als ze er niets aan doen waarom zullen wij het dan wel weigeren?

Citaat van H.Rayn

Haal hem uit de crimeclub source, daar heb je het idee ook van gok ik.

Volgens mij ook inderdaad. Maar codes van CrimeClub op CP staan we niet toe.

Lijkt me idd niet erg handig om zoiets te willen inbouwen, belgen hebben namelijk flexibele ip adressen dacht ik. Zodra die functie aanstaat kunnen ze dus niet meer inloggen.. Kan zijn dat ik ernaast zit, maar dacht dat belgen flexibele IP adressen hebben. 1 adres word meerdere keren gebruikt :)

Dat zijn je echte vrienden?:p
    Ik gebruik alleen nog maar Skype, ik zal msn ook eens schoonmaken. Zit dacht ik tegen de 350. Na schoning hou ik er nog ongeveer 200 over denk ik. De meeste contacten ken ik wel persoonlijk, handig en veilig:)

Koop geel Dell muis. Dat raad ik af namelijk.
    Na veelvuldig gebruik blijft de muis steken of schiet zelfs een klikje door, na een tijdje is dat erg irritant.

Verder heb ik geen voorkeur voor een muis/toetsenbord.

Hoe bedoel je speciaal voor webdesign? Wat is het verschil tussen een normale liniaal dan?
    Vormen van buttons? Dus dat wil dus zeggen dat je een standaard vorm krijgt. Dus ook direct meerdere met dezelfde vormen waardoor het niet meer uniek is.

Lijkt mij een uitvoerbaar product, maar of het aanslaat -> nee denk het niet.