Posts by Dominic

Klopt, Dein was op vakantie 2 weken, dus over twee weken zien we hem gewoon actief :)

[offtopic]Geen hoop krijgen he Joshua :P[/offtopic]

Citaat

Dit wil ik ook worden :o

Mvg PG

Dit kan enkel als je crewlid was, of een grote sponsoring had gedaan. Of als je zoiets speciaals had gedaan voor CriminalsPoint, het is een zeer speciale rank. En is niet zomaar te krijgen. Kijk voor sommige is 5 euro een grote donatie en die krijgen daarvoor een Elite lid rank. En voor sommige is 5 euro een bedrag waarvoor ze een rank kopen, en die krijgen dus niet de rank, snap je?

Hallo Leden,

Hier een nieuw bugs topic, gelieve je bug zo te plaatsen:

Citaat

Bug:
    Tijdstip:
    Pagina waar het optrad:

Alleen op die manier wordt een bug goed in behandeling genomen, dit omdat andere bugs allemaal door elkaar heen stoppen.

Elke bug in een APART bericht plaatsen.. hier is dubbelposten toegestaan, maar asjeblieft. Doe ons een plezier en lees even of jouw bug nog niet is geplaatst.

Berichten zonder zo'n bug-layout worden verwijderd.

:) Dankjullie.
    Na 1 dag zie je pas dat er nog wel kleine foutjes zitten.

En alle script/downloads/artikelen posters, deze moeten eerst gecontroleerd worden door onze crewleden voordat deze zichtbaar zijn.

Je kan reporten? Er staat toch echt een uitroep teken driehoekje bij topic post.. Als je die report report je direct ook de reacties.. en dan kijken wij wel bij rede welke reactie het gaat.

Topic tracker waren wij van plan, bladwijzer snap ik niet wat je daarmee bedoelt.
    Die emoticons moet ik even kijken hoe ik dat doe met mijn ubb parser maar ik heb zoveel gevechten gehad met die rot ubb parser dat ik er ondertussen gek van wordt.

En dit topic is voor mij ook wel overzichtelijk hoor :) maar aangezien sommige bugs drie keer worden gepost. Eerst even topic doorlezen.

Die van 22 reacties is al honderd keer gepost. (net als ik al 100 keer heb gevraagd om eindelijk de .nl en .com te activeren voor verhuizing)

Plaatjes verkleinen komt vanzelf.
    Die kleur van Elite lid heb ik al duizend keer gezegd dat je gewoon zelf met een leuk kleur voorstel moet komen. Dan doe ik het ook..

Citaat

(a):@:cheer::D:$(c)(h):S:((:x:?:8-|8-):):|:k:}:slotje:(L):piraat::(+o(:sst:|-):O^o):p:hmm:;)(xD)
    leuke smiles :P meschien wel een limiet opzetten van 4/5 ?

Waarom, als community mag je er op zijn minst van uitgaan dat mensen niet zo vervelend zijn om te gaan spammen met smilies. Dit is ook eigen verantwoordelijkheid hoor :)

Citaat

het is niet meer voorgekomen, mischien overbelasting van de sql ofzo.

Dit vermoed ik ook :)

Niels, ja dat weet ik ook maar ik heb hem nog niet gezien.. :) dus ja.

Citaat

het is niet meer voorgekomen, mischien overbelasting van de sql ofzo.

Dit vermoed ik ook :)

Niels, ja dat weet ik ook maar ik heb hem nog niet gezien.. :) dus ja.

Voor fouten aan de LAYOUT of aan plaatjes of wat dan ook wat met grafisch te maken hebben, graag plaatsen met screenshot in een URL tag. (niet img want dan rekt die nog uit)

Voor fouten aan de LAYOUT of aan plaatjes of wat dan ook wat met grafisch te maken hebben, graag plaatsen met screenshot in een URL tag. (niet img want dan rekt die nog uit)

Rick, dit klopt dit is bekend. Enkel moet darsstar ( die dat gedeelte verzorgde dat even maken).

@Rest, we gaan vanavond/morgen alles langs!