@Killing, die regels zijn NIET gejat!
Die heeft die website gejat, aangezien wij deze regels al sinds de versie 3 gebruiken!!
Ik zal contact opnemen met die eigenaar.
@Killing, die regels zijn NIET gejat!
Die heeft die website gejat, aangezien wij deze regels al sinds de versie 3 gebruiken!!
Ik zal contact opnemen met die eigenaar.
CitaatUhm misschien is het een idee om je eerst te focussen op de dingen die echt belangrijk zijn ? Tevens leuk dat moderators zelf iedereens privé berichten kunnen lezen. Sessie systeem had je volgens jou al goed beveiligd maar hoorde laatst nog steeds mensen erover dus je plannetje faalt wel hard. Tevens loggen users in op elkaars account zonder dat ze ook maar iets proberen nog zoiets wat ontzettend geweldig is. De ubb is een ramp aangezien je geen strip slashes gebruikt waardoor niemand een php code normaal kan plaatsen.
Kritiek geven is altijd makkelijk als je aan de zijlijn staat.
Anton, de huidige versie is stabiel. Maar in die verbeterde versie wordt het hele systeem opgepimpt en alle kleine foutjes (die er nog in zitten), helemaal eruit gehaald.
Hallo CP,
Omdat ik steeds meer vragen krijg via de prive berichten over een verbeterde versie. Dan kan ik jullie blij maken.
Ik ben namelijk zojuist begonnen aan een v4.02 In deze verbeterde versie zal dit zoiezo komen:
- Een verbeterd nieuwssysteem.
- Een sessie controle systeem (uitgebreid!)
- Feedback systeem.. (omdat hier veel vraag naar was).
- Nog een geheime optie (die jullie wel leuk zullen vinden).
- Ook zullen alle huidige opties worden verbeterd, bugs met de layout zullen worden opgelost.
Dit is maar een klein gedeelte opties die ik wil toevoegen. Het zal na verwachting nog wel een tijdje duren voor dit af is, maar nu weten jullie dat ik er mee bezig ben.
Groetjes,
Dominic :cheer:
Leuk gevonden, maar is het ook veilig?
CitaatToon MeerHet blijkt dus dat Dominic zijn prioriteiten ergens anders heeft. Normale gang van zaken zou een uitgebreide testfase zijn geweest voor het uitbrengen van een nieuwe versie.
Daarnaast de oude topics meenemen is echt wel mogelijk, je hoeft alleen maar een script te schrijven wat de topics in de nieuwe velden weer invoegt. Het is ook gewoon mogelijk de leden over te zetten i.p.v. iedereen opnieuw te laten registreren. Totaal online: 6, dat was wel meer voordat de nieuwe versie uitkwam.
Het ontslaan van je staf binnen 4 weken lijkt me nu niet voor meer stabiliteit zorgen. Bovendien OVERLEG je dat eerst met iemand en maak je geen "flame" topic, maar regel je dat intern.
Beetje jammer dominic.
Jammer? Ik hoef met niemand te overleggen, crewzaken die de rest van de crew aangaan worden besproken, maar ontslag is uiteindelijk de laatste actie aan mij.
Die testfase kon niet meer gebeuren, omdat een verhuizing binnen 1,5 maand moest worden voldaan. En aangezien ik niet heel phpbb3 kon overzetten (omdat cp v3 niet op de nieuwste versie draaide) moest ik wel een v4 in elkaar knutselen.
Dat jullie zo ondankbaar zijn heeft me echt verbaasd. Mijn activiteit blijft gewoon hetzelfde als op v3, maar ik ga natuurlijk meer werk in mijn school steken dan in CP. (lijkt mij logisch eerlijk gezegd, als jullie dit niet vinden is het jullie probleem).
Het feit dat de berichten en gebruikers niet zijn overgezet heb ik niets aan kunnen doen, ik wou met een frisse start beginnen, met alle niet-actieve leden verwijderen en gewoon de actieve leden behouden. De berichten waren vaak niet goed meer, verouderd en lastig over te zetten. En aangezien ik het script in mijn eigen style wou houden heb ik geen rekening gehouden met de v3. (v2 naar v3 was ook een reset).
Kijk, de bezoekers online klopt wel weer bij, daar kan ik niets aan doen. (want dan zou ik wel is weten wat ik daaraan zou kunnen veranderen??)
Het is niet echt mijn probleem of jullie het hier naar je zin hebben of niet, het lijkt me alleen wel leuk als jullie het naar je zin hebt.
Dit topic heeft Niels ook niet besproken met ons/mij (wat officieel volgens jullie ook zou moeten). Want ja, jullie mogen natuurlijk beslissen wat de crew moet overleggen (klinkt heel ironisch allemaal).
Laat ons onze gang gaan, en wij laten ook jullie je gang gaan.
Dit topic gaat dicht, discussie over Niels is gesloten. Binnekort meer informatie.
Ik zal dan ook maar reageren, ik hoorde hier iemand zeggen dat ik geen tijd stak in CP? En vandaag niet reageerde maar wel leesde. Dan zal ik dat gerucht maar uit de wereld hebben. Ik ben namelijk al sinds vanochtend 7 uur op de set, en ben pas half 7 thuis. Dus ik lees nu pas heel dit topique.
Kijk, ik had vroeger ook vertrouwen in Niels, maar dit vertrouwen is gewoon afgezakt, en tot zo'n moment dat het zelf in een kritieke fase kon zijn.
XSS is trouwens (hoogstwaarschijnlijk) niet meer mogelijk, aangezien ik in de nacht van vrijdag op zaterdag alle mogelijke outputs heb beveiligd.
Dit feit hoef ik niet te overleggen met de rest van de crew, aangezien ik echt wel in staat ben om dergelijke beslissingen te nemen. Ook hoorde ik iemand zeggen dat ik het vanaf het begin al slecht doet, dan moet je dit lekker laten denken maar ik heb wel iets meer te doen dan enkel CriminalsPoint beheren/onderhouden.
Trouwens, Niels heeft in de v4 geen enkele bug gefixxd, daarom vind ik 'Niels kon veel bugs fixen' een op niet-feiten gebasseerd, aangezien alleen ik toegang heb tot de code, en darsstar alleen toegang heeft tot db.php.
Mijn besluit staat wel redelijk vast, de precieze reden hoeven de leden niet te weten, maar soms is het beter om te voorkomen dan genezen. Eind April wil ik stoppen met al mijn praktijken voor programmeren/designen/domeinhandel etc.. en wil enkel CP onderhouden, dus dan kan ik een dergelijk 'akkefietje' niet bij hebben.
Het is jammer als je deze keuze niet accepteert, maar dat is dan jammer.
En de opmerking 'het niveau wordt nu lager' slaat nergens op, want Niels is nog steeds lid. En een hoger niveau begint altijd bij jezelf.
Hallo CriminalsPoint,
Zoals jullie misschien hebben gemerkt (of niet), is Niels vanaf vandaag geen beheerder meer, maar gewoon lid.
De rede hiervoor is een conflict tussen ons, waar ik informatie heb gekregen dat meneer exploits ed wou misbruiken doordat hij Beheerder was.
Deze 'informatie' was zo serieus te nemen, dat ik mijn keus moest maken om CriminalsPoint beter te onderhouden.
Ik wil nogmaals herhalen dat wij geen ruzie willen met mensen, en ook geen problemen. Maar soms moet je zulke keuzes maken omdat het anders fout kan gaan.
Het is treurig, maar is niet anders.
Groetjes,
Het Team
We zoeken geen nieuwe beheerder!
Ziet er al goed uit
Maar ik denk niet dat hij al helemaal af is, klopt dit?
CriminalsPoint
url2short.net (staat nu te koop)
En nog wat offline projectjes..
Waarom plaats je een artikel van GeenStijl? Dan weet je toch al dat het nep is.. -.-
CitaatToon MeerBug: Criminalspoint is erg traag
Tijdstip: Altijd
Pagina waar het optrad: Overal op Cp.
Ligt niet aan internet verbinden,
op werkt gecheckt en werkt ook niet goed.
je moet dubbel klikken en geluk hebben eer je op een pagina komt.
terwijl er maar 11 leden online zijn
Dat klpt niet hoor We hebben 60 gb datavekeer, en er is nog geen 1 gig verbruikt. Dus waarschijnlijk ligt het maar net aan hoeveel je aan hebt staan, maar hier werkt ie bloedjes snel
Hallo CriminalsPointers,
Ik ben echt druk aan het klussen aan CriminalsPoint, vergis je daar niet in hoor.
Alleen doordat ik ook school heb, heb ik er sommige dagen (maandag - woensdag) niet zoveel tijd voor.
Dit weekend worden enkele grote wijzigingen door gevoerd, zo hoop ik dit allemaal af te krijgen:
- Mooie reports (voor succes/errors)
- Crew topics (hihi)
- De sessie bug op te lossen, ik ga echt een sessie systeem ontwikkelen die niet te kraken is..
En als dit af is, wil ik gaan werken aan een geheim systeem.. wat dit is, is nog geheim!
Wat ik wil zeggen met dit topic is: Als je kleine foutjes vind, graag 5 minuutjes wachten, zijn ze er dan nog steeds, meld ze dan even in het Bugs Topic.
Groetjes,
Dominic
CitaatBug: Je hebt niet de rechten om dit bericht te lezen.
Tijdstip: 16:28
Pagina waar het optrad: toen ik een bericht wou lezen x(
Dan heb je misschien niet de rechten?? (pb of topic?)
Jongens, vandaag kijk ik heel de site nog een keer na.. dan moet alles over zijn.
En 'als ik even geen tijd heb' dan meen ik dat ook, ik heb al heel veel schooltijd opgeofferd voor CP.. dus dat ik 'even geen tijd voor jullie vrijmaak' vind ik zeer lullige reactie.
Sorry voor het ongemak mensen, met die code. Ik werk eraan.
Tijdelijk even via plaatscode doen aub..
Ik vind het wel leuk, wat ik alleen niet begrijp is dat je een advertentie toont op je PORTFOLIO. Dat is dus echt not-done..
Ik hoef geen layout aanbiedingen :p anders heb ik echt SUPER veel layouts die ik kan weggeven..
Ik heb nu 2 prijzen en vind ik eigenlijk wel voldoende, want ik weet niet wat de opkomst is..
Dit topic gaat nu even dicht..
CitaatHeeft zoiets nut? Of is het gewoon het toppunt van verveling?
Het is gewoon van gezelligheid Niet alles hoeft nut te hebben.
CitaatIk heb die wel eens gezien.
Ik denk dat hij gewoon met een spiegeltje spiekt ofzo.
Dat valt wel heel erg op vind je niet?
Vraag anders morgen gewoon aan die klasgenoot Joshua.
Hallo mensen,
Omdat we pas net open zijn wil ik binnekort een Happy Hour houden.
Dit houd in dat er een topic wordt gemaakt en dat er tussen een bepaalde tijd zoveel gespamd en gechat wordt in het forum dat het gewoon onoverzichtelijk is. Meestal stopt het na een uur dan.
Tijdens dat uur worden er ook enkele prijzen uitgedeeld door middel van loting.
Kijk het zit zo:
- Stel je post in dat uur 25 reacties, dan heb je 25 'loten'
- Stel er zijn 300 posts dan heb je dus (25/300)*100 [%] kans om een prijs te winnen.
Ook zoek ik nog mensen die een prijs willen weggeven.
Ik wil eventueel wel een aanbod doen:
- Driedubbele advertentie mogelijkheden, je koopt 1 keer advertentie ruimte en krijgt dan 3 keer het normale. Koos je dus voor 5000 views, krijg je er 15000 (!!) en koos je voor 75 clicks dan krijg je er 225.. enzovoort.
Aangeboden namens CriminalsPoint.net/.nl/.com
pakketen:
Eigenschappen account Shared 1 Shared 2 Shared 3
Domeinen 2 4 6
Webruimte 300 MB 900 MB 1400 MB
Dataverkeer per maand 5000 mb 15000 mb 25000 mb
prijs per jaar normaal 6,- 12,- 18,-
prijs per jaar korting 3,- 6,- 9,-
prijzen zijn inclusief btw
betalen per jaar en korting geld voor 1 pakket 1 jaar.
aangeboden door: rickvbeek
Als er nog meer sponsoringen zijn voor kleine prijsjes, dan hoor ik het wel.
Het Happy Hour wordt nog een datum geprikt. Maar zodat jullie weten dat we bezig zijn (c)
Nog een fijne avond,
Dominic