Posts by Flatliner

Hij is gesliced met photoshop of niet?:P
    Dat zie je aan het script..

En hij is erg slecht gemaakt, vind ik.

Tekst staat gewoon op een plaatje, dus je kan het niet laten linken etc.

Rick je hebt een pm.

Alleen het logo ziet er aardig uit?

Kvind hem echt niet mooi:P

Kijk naar tutorials enzo en probeer het dan nog eens, komt er iets veel mooiers uit!

[offtopic]Mobster, hij vraagt om een idee, niet dat hij een domeinnaam wil kopen..[/offtopic]

Ik zou voor een Script & Design site gaan, mooi alles in een en je kan er dan veel op vinden :cheer:

Citaat van larsisgoed9

Nee, heb er zelf niet echt last van, maar als ik het artikel lees, is het misschien beter te stoppen, dan straks een operatie te ondergaan waar ik weer littekens aan over houd.

Dat schrikt meiden af(xD)

Borsten schrikken meiden ook af ;)

En je zegt zelf niet zo echt, dan zou ik toch maar eens naar een huisarts gaan;p

Eey,

Ik wil graag proberen een kleine website in me kaar te zetten, om mijn html en css te verbeteren.

Alleen weet ik niks om te maken.
    Daarom is van mij de vraag aan jullie:

Weten jullie iets leuks om te maken voor een website?

Mvg,

Flatliner

de <hr /> tags is toch een tag zonder afsluiting?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.07.09 13:02:26:
    @TimD

Deze werkt niet, de footer gaat onder de header staan en menu gaat ook weer ergens anders staan.

Iemand die de oplossing weet?

HTML:

CSS:

Float heb ik effe weg gelaten want het werkte niet.

Je moet wel weten waar het aan ligt,

Ik denk misschien de drugs bug, moet je uittesten, ga je naar drugs verkopen en typ je in +999- bij een drug in en dan op verkopen, als je dan geld krijgt zal het daar wel aan liggen.

Op het forum is volgensmij een uitgebreid topic met alle fixes voor banditi, moet je even zoeken.

tree

Nu lijkt het net alsof hij een afro kapsel heeft of hoe dat heet,

DeWilde

probeer anders een wat donkere achtergrond aangezien je Guido niet goed qua haren krijgt uitgesneden, dan valt het minder op.