Posts by Flatliner

Citaat van truxo

cijfer 7/10

het laat echt zien wat je kunt vindt ik,
    het laat gewoon zien dat die met photoshop kan werken.

maar jullie zijn altijd zo negatief over anderen.:(

Je hebt het hier wel over een bedrijfje he, een bedrijf hoort geen fouten te maken in de html enzo, en al helemaal niet in de design!

DeWilde

Die tip die jij gaf van laat iemand anders de layout maken, heb je er nog niet veel aan. Hij heeft zelf een Design "bedrijfje" (Wat hij een bedrijf noemt dus..) Hij zou eerder gewoon een cursus over design (als dat bestaat:P) Of op z'n minst een goed boek kopen hoe je omgaat met photoshop ofzo. Dan heeft hij er zelf wat aan om zijn "bedrijf" wel goed te maken.

Cijfer: 3/10
    Kleuren: Veeeeel te veel blauw
    Sfeer: Slecht, mijn broertje kwam net binnen en heeft echt niks met scripten en design, maar ik vroeg hem wat hij er van vond hij zei letterlijk: wat een fuck site.
    Tips: Gebruik meer kleuren, maak de tekst in het menu kleiner, zet je tekst wat meer van de zeikant of top af dat ziet al wat netter uit.

Ik zou je slogan veranderen van durf jij het aan, hij is niet orgineel meer, zoveel maffia games hebben die.

Ik zou ook het geluksrad veranderen, het is een flash bestand van OneTwoGaming BV en daarvoor kunnen ze je voor achtervolgen, teminste dat heb ik ergens gelezen.

Verder mooie layout: 7/10

@game-projects

Als ik dat doe gaat de hele layout naar de haaien.

W0utR
    Dat werkt ook niet met dat .text :S

werty9021
    Ik heb dat input types

PHP
    <form>
    		  Naam:
    								<input type="text" name="Inlognaam" />
    								<br />
    		  Pass:
    							 <input type="text" name="Wachtwoord" />
    			 </form>

De 'balken' krijg ik wel geplaatst
    maar de tekst die er naast staat {Naam & pass} Krijg ik niet geplaatst. En dan is mijn vraag hoe dat moet.

Ik snap je niet helemaal?

Als ik dit doe:

PHP
    input {
    background: url(images/blok.png);
    position: relative;
    top: 200px;
    left: 120px;
    font-family: Times;
    color: white;
    }

Word de tekst in de balk veranderd, en niet de tekst die naast de balk staat.

Eey,

Ik heb zon stuk:
    <form>
    Inlognaam:
    <input type="text" name="Inlognaam" />
    <br />
    Wachtwoord:
    <input type="text" name="Wachtwoord" />
    </form>

Maar hoe kan ik dit plaatsen zodat het op een bepaalde plek komt te staan?

Ik heb al eens
    input {
    background: url(images/blok.png);
    position: relative;
    top: 200px;
    left: 120px;}
    geprobeerd maar dan gaat alleen de blokken op een plek staan en de tekst blijft gewoon ergens staan.

form { } werkt ook niet want dan gaat t helemaal raar staan.

Iemand die me kan helpen?

Script :

online voorbeeld: http://www.rg.karhost.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.07.09 11:27:47:
    @game-projects

Als ik dat zo verander gebeurt er nog niks.

Eey,

Ik heb gister eens wat zitten klooien met html en css, en daar is dan een basis gedoe uit gekomen.

Maar bij Google Chrome staat de tekst meer naar onder, en bij Internet Explorer staat alles gewoon goed.

Weet iemand wat je eraan kan doen zodat bij (bijna )elke browser je gewoon alles op dezelfde plek ziet?