Eey,
ik heb gewoon eens n leuk vraagje wie hier allmaal speelt counter strike source?
mvg,
Eey,
ik heb gewoon eens n leuk vraagje wie hier allmaal speelt counter strike source?
mvg,
bus, tram?
Bedankt, ik zal eens kijken.
Hoi,
Ik wil graag een eigen forum gaan maken, maar dit uitbouwen uit een bestaand gratis forum,
nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een goed gratis forum source weten, en de download
Mvg,
Flatliner
Verjaardags kalender op cp zou wel leuk zijn
Ik ben 20 februari.
Verder iedereen gefeliciteerd die al jarig is geweest/die jarig is
verzonden.
Tot nu toe zeer mooi hoor,
succes verder!
Rating: 15/20
Comments: Zeer mooie layout, alleen alles is zo "rond" in de layout, misschien met wat varriatie werken.
Hij is te basis.. en veel te rood (xD)
Als ik jou was zou ik wat meer kleur varriatie gebruiken en dat vuur ofzoiets is ook niet zo mooi, kijk bijv. naar wat tutorials enzo zoals skynet al zei, dan heb je n mooi punt voor school
en wat is ABN
Ik ken iemand die heeft nog n hele source die is wel voor counter strike gemaakt, misschien als je m n beetje aanpast zou ie beter kunnen zijn.. als je interesse hebt PM me maar.
Ik speel Counter strike source, ik kan dr wel over schrijven, maar heb geen idee wat AN ofzoiets is...
40 verwijderd :cheer:
Patrick, dat ziet er al beter uit
Heb je dit niet bij de verkeerde categorie geplaatst? Dit gaat niet echt over banditi..
Patrick, ik denk dat je misschien met meer kleuren moet werken, ik zou niet zo veel oranje er in toepassen, en het hele witte in de vakken dat overgaat in oranje is niet zo heel mooi vind ik, misschien moet je dat dan vervangen van licht oranje naar donker oranje :cheer:
Je kan wel erg goed designen, heel mooi gedaan!:cheer:
Alleen, is 250,- niet veel voor een niet gebasde layout?
Punten: 6/10
Pluspunten: Opzich wel mooi opgebouwd.
Minpunten: Lettertypes, logo, en menu.
Opmerkingen: Pak andere lettertypes, en maak het menu wat mooier, nu ziet het er "paint achtig" uit.