Wat is je site?
Posts by Flatliner
-
-
Ik ben 13.
-
Citaat
liegveld/station: Als je naar Catania reist, zegt die dan je in Corleone bent en andersom.
Is die bug inmiddels gefixt? Want ik weet waar t aanligt xd
-
kheb ook eige spel, alleen niet betaalde host xd
-
Citaat
Dat ligt dan aan je host, want bij mij doet ie het wel.
Alleen hij is niet uitgebreid, en je moet natuurlijk in de MYSQl tabel bij admin 1 zetten, en de juiste code bij code invullen. (Vind je in admin.php)Ik en Jesse gaan hem uitgebreider maken.
Larsisgoed9
welke code invullen? heb je msn ofso dan gaat tt eminste sneller. En bij mij op mysql staat admin1 admin2 en adminpaneel, hoe zet je dat op de eerste plek?
-
Wie heeft bugfix van admin paneel?
Bij mij werkt ie namelijk niet -
yeey , nieuw admin systeem, bij mij op de site werkt namelijk het admin paneel niet xD
Oja, als je naar milaan gaat kan je onbeperkt secret link cleaners kopen zonder dat er geld afgaat. Heeft iemand bug fix hiervan?
-
oke, maar zijn er nog fixes bij gekomen?
-
Citaat
maar wat zijn jullie kinderachtig zeg iedereen zijkt elkaar af zo krijg je die banditti source nooit debugged .
als ik de eigenaar was had ik er een slotje op gedaan.
maja ik heb hier niks te zeggen:p^o) Dit topic is gemaakt voor een unbugged banditi source te maken, dan moet je er vóórál een slotje op zetten....
-
Ik heb een bug in het admin paneel, heeft iemand de bugfix daarvan?
-
Hoi,
Ik zoek naar een register.php bug fix. Er word namelijk geen bevestiging e-mail verzonden naar diegene om zijn account te activeren. Heeft iemand een banditi source register.php bug fix?
Gelieve gratisMvg, Flatliner