Ik heb photoshop nog nooit gratis gezien:O Als k google vind ik het niet iemand die dan link heeft van gratis download?
Posts by Flatliner
-
-
Hoeveel kost zoiets?
-
Oke bedankt, weet iemand hoe ik deze mooi kan slicen?
Volgensmij heb je er Dreamweaver en Photoshop ofzoiets nodig?
-
Hey,
Ik heb geprobeerd een crimelayout te maken, hier het resultaat:
A.u.b niet de layout kopieren ofzo.
Wat vinden jullie?
( IK wil hem ook graag slicen, maar geen idee hoe ik dit moet doen, wat zijn de tarieven voor slicing?)
-
Oh, ik zie net dat je gebruikersnaam vergeten zoekt en niet wachtwoord:P, wacht zal even voor je zoeken.
-
Zeker te lui om te googlen?
PHP
Toon Meer$email=$_POST['email']; $email=mysql_real_escape_string($email); $status = "OK"; $msg=""; //error_reporting(E_ERROR | E_PARSE | E_CORE_ERROR); // You can supress the error message by un commenting the above line if (!stristr($email,"@") OR !stristr($email,".")) { $msg="Your email address is not correct<BR>"; $status= "NOTOK";} echo "<br><br>"; if($status=="OK"){ // validation passed now we will check the tables $query="SELECT email,userid,password FROM plus_signup WHERE plus_signup.email = '$email'"; $st=mysql_query($query); $recs=mysql_num_rows($st); $row=mysql_fetch_object($st); $em=$row->email;// email is stored to a variable if ($recs == 0) { // No records returned, so no email address in our table // let us show the error message echo "<center><font face='Verdana' size='2' color=red><b>No Password</b><br> Sorry Your address is not there in our database . You can signup and login to use our site. <BR><BR><a href='signup.php'> Sign UP </a> </center>"; exit;} // formating the mail posting // headers here $headers4="[email protected]"; // Change this address within quotes to your address $headers.="Reply-to: $headers4\n"; $headers .= "From: $headers4\n"; $headers .= "Errors-to: $headers4\n"; //$headers = "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n".$headers; // for html mail un-comment the above line // mail funciton will return true if it is successful if(mail("$em","Your Request for login details","This is in response to your request for login detailst at site_name \n \nLogin ID: $row->userid \n Password: $row->password \n\n Thank You \n \n siteadmin","$headers")){echo "<center><font face='Verdana' size='2' ><b>THANK YOU</b> <br>Your password is posted to your emil address . Please check your mail after some time. </center>";} else{// there is a system problem in sending mail echo " <center><font face='Verdana' size='2' color=red >There is some system problem in sending login details to your address. Please contact site-admin. <br><br><input type='button' value='Retry' onClick='history.go(-1)'></center></font>";} } else {// Validation failed so show the error message echo "<center><font face='Verdana' size='2' color=red >$msg <br><br><input type='button' value='Retry' onClick='history.go(-1)'></center></font>";}
Zoiets vind ik,DIT is de site waar op ik t vond. Als hij niet werkt op je source moet je m maar ombouwen.
-
Ja, dat snap ik als je dat vraagt, maar krijg je als je het bestelt zo wel thuis gestuurd?
En na het bestellen, hoe kan je dan zeggen dat je geen brief thuis wilt gestuurd, maar via mail?
-
Hey,
Ik heb een vraag over antagonist.
Krijg je als je bij antagonist host besteld, een brief thuis gestuurd, of gaat dit allemaal via e-mail?
-
-
Ik vind hem erg nice.
-
Zou je dan het werkende script willen posten?
-
-
Hey,
Weet iemand sites waar je benodigheden vind voor layout bijv. mooie achtergronden voor maffia game, etc.
Heb al gegoogled maar vind niet echt wat.
-
En wat wil je dan precies?
-
Citaat
Alex klopt, ik zou dit voor iemand maken maar mislukte.. Ik heb nou al weer een andere gemaakt.. Die nog al standaard is.. Ik ga die zo goed mogelijk proberen te slicen. en dan mischien hier voor download zetten
http://www.unitedwar.nl Mening
?Probeer eens andere tekst voor je banner, die zijn echt lelijk.
En het rood is niet mooi. -
Bij mij staat er iets van een IP ban?:S
-
-
Misschien meot je ns kijken naar de helden van de middeleeuwen en daarmee een naam maken ofzo. Misschien wel leuk idee.
-
Citaat
hier mijn gave
- Maffiathugs
- Crimelife
- crimeland
- time2survive
- 2killed
- headshot
- killgame
- gangwar(s)
- powergun
- BMWcrime
- creativemaffia
- shootingz
- maffiaplanet
- crimedeals
- moneybullet
- bloodycrime
- darknight
- maffiabase
- crimeXP / maffiaXP
- shootordead
- maffiastreets
- gangs4life
- mastercrime
- groundmaffia
- 2thedead
- dutchcrimineel
- onecrime
- crime2009Zijn dit niet genoeg namen, je kan ook bijv. Naar bekende crimegames kijken, en die namen mixen, kom je ook tot mooie namen;)!
-
Samsung SGH-J700V