Bedankt:D
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.06.09 17:02:34:
Heb ff een vraagje, bij die Paint Bucket tool, hoe doe je daar zon kleur code toevoegen?
Posts by Flatliner
-
-
Beste,
Heeft iemand een site waar je photoshop leert gebruiken, waar alle tools enzo voor zijn.
Heb al gegoogled maar dan vind ik van zo'n dingen waar je dingen leert maken ofzo, en dus niet waar die tools voor dienen.
-
Jammer, ik zou best wel 1 willen maken:p
-
Geld dit nog steeds of is er al een nieuwe lay?
-
Citaat
(a) Vergeten (a)
OepssDie rand is maar 1 px
Kleiner kan heus nietIk snap wel dat dat maar 1px is, maar misschien een lichtere kleur..
-
Mooie designs, je hebt nu wel nog n paar designs maar als t er meer zijn zou ik het in groepen gaan opverdelen als ik jouw was in bijv
'criminals'
'games'Ofzo
-
Wat snap je er niet aan, gwn elsif veranderen in if?
-
Citaat
ja maar meld wel ff bij dat alleen PSD file is
Dit is geen verkoop topic?
Over die inlog dinges,
Er staat geen inlog button?
En je moet dat niet zo dik omlijnen. -
en waar vind ik dat ccleaner?
Want ik heb nu nog maar 900 mb ofzo en wil photoshop downloaden en dat is in de 1 GB dus.
-
Ey,
Ik heb een beetje erg veel ruimte op me pc in beslag, maar heb niet zoveel bestanden.
Ik heb vast ooit dingen gedownload die ik niet meer gebruik en wil die dan verwijderen, maar hoe kan ik dit doen?
Ik vind het niet in Programatoegang en instellingen
En ook niet gewoon,weet iemand hoe je zoiets doet?
-
Deze layout is echt simpel, voor zoiets heb je geen photoshop nodig, maar kan ook met photofiltre:P
-
8/10
Mooi design, alleen die vrouw is niet mooi uitgesneden.
@swatcrime
Ik vind die auto te donker voor die layout.
Waar halen jullie al die gta plaatjes vandaan?
-
-
-
Ik snap je niet?
-
Ben er ook aan bezig, heb upload script enzo af, moet alleen nog kijken hoe ik het toevoeg in edit.php of hoe dat heet.
-
Ja, maar wie is die persoon dan?
-
Oke dan, slotje:slotje:
-
dan verkoop ik hem toch voor 10 euro?
-
Beste cpers,
Ik heb een outgame gemaakt, en ben niet verplan hem zelf te gaan gebruiken, nu aan jullie de vraag of deze outgame het waard is om te verkopen: