Ohja de bieb, ga ik straks wel eens kijken8-|
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.09 17:13:47:
Iemand die misschien nog een boek weet waar je leert designen?
Posts by Flatliner
-
-
Ik hoef nu nog niet al dat OOP en UML en die dingen te leren, gewoon de basissen dat ik wat kan oefenen, en uit eindelijk mooie dingen kan maken.
Ik denk ook dat ik dat boek van vanduuren pak, maar dan koop ik hem wel op bol.com is stuk goedkoper:P
-
Hey,
Ik wil graag geld gaan verdienen met sites maken voor anderen en eventueel layouts.
Maar waar heb je allemaal kennis voor nodig, voor slicen/basing, php, mysql etc.
En eventueel iemand die goeie boeken over de benodigde dingen weet?
-
Ik bedoelde dat van Frenzo, Ik wou dat poste maar Joshua postte daar tussen.
-
Ja oké, maar misschien is een pbtje toch handig?:P
-
kga me inspiratie ns op n nieuwe layout uitlaten:P
-
EIgenlijk was t geen 5 minuten werk:P
-
Die reclame is gwn voor op te vullen, dat kan je zelf gwn veranderen:P
-
Hey,
Ik heb mijn eerste layout met photoshop gemaakt, het gaat om een webhosting layout.
Wat kan hier beter aan?
-
Dan stuur je een pb naar theblackman en vraag je hem om de SQL omdat hij hem heeft gepost?
-
Dat snap ik niet echt?
-
Beste cpers,
Ik heb een probleempje met photoshop, als ik een avatar plak kan ik deze alleen verplaatsen, hoe kan ik deze editen dat deze kleiner of groter word?
Heb al gegoogled maar vind het niet:S
-
laat maar dit was alleen als je het selecteerde
-
eey
ik ben bezig mn eerste layout te maken,
maar als ik bij photoshop zo'n selectie maak word de rand er om heen zwart. weet iemand hoe deze niet zwart word maar gewoon transperant? -
Citaat
Niemand zal dat denk ik voor je gaan posten aangezien er ontiegelijk veel updates er voor zijn en de ene is weer net wat anders als de andere, als je er iets van wilt maken moet je er zelf tijd en energie in steken.
Er zijn ook nog updates waarbij je sql moet toevoegen, en dat heb je dan dus ook niet zelf gedaan omdat wij het je dan voorkauwen, dan leer je nog niks.
-
Jéééééééééy <-- hij werkt
Nicé updatés
-
Citaat
Nee het betreft hier geen oplichterij, want ik verhelp hem niet, ik geef u de bug. Vervolgens mag u de bug zelf verhelpen-wat een scripter binnen een paar handelingen kan.
EDIT:
Tevens kunt u ook via teamviewer even meekijken hoe ik er gebruik van maak!Dus als ik het goed begrijp, vraag jij 10 euro, voor een beetje zoeken op je site en vervolgens mogen we t zelf oplossen? ZIEK:S
-
FF offtopic; Hoeveel kost zo'n boek ongv.?
-
Mij lijkt ook oplichterij, je kan gewoon zeggen dat er een bug in zit en dan betalen wij 10 euro ervoor terwijl er gewoon helemaal niks zit.
-
Bedankt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.06.09 17:43:25:
Waar vind ik de Gardient Editor?