Posts by rdgweb

Hallo,

Ik heb misschien voor een aantal van jullie wel een makkelijke vraag..
    Maar ik kom er niet helemaal uit..
    Ik heb 3 vakken op mijn website waarvan er 2 aan de linkerkant zijn en die moeten dus onder elkaar en 1 grote div er rechts naast.
    Alleen mijn probleem is dat ik de div's aan de linkerkant niet onder elkaar krijg ik heb nu dit:

De div's die onder elkaar moeten die staan nu naast elkaar..
    Het probleem is dat ik niet met Postion:absolute wil werken, omdat dat een zooitje wordt als 1 van de div uitklapt dan gaat de ene div over de andere div.

Wie weet hoe ik ze netjes onder elkaar krijg en kan zorgen dat de rechter div ook netjes daar blijft.

Hallo.

ik heb een probleempje met een hover toevoegen aan mijn afbeeldingen op een joomla website.
    Het is de bedoeling dat ik met mijn muis over een afbeelding ga op de website, dat het dan soort van vervaagd.
    ik heb het opgezocht en dat moet met de volgende code kunnen:
    img:hover
    {
    opacity:0.5;
    filter:alpha(opacity=100); /* For IE8 and earlier */
    }

De code heb ik in de css geplaatst, alleen geen resultaat.
    Afbeeldingen worden gewoon toegevoegd in het cms van joomla.

Wie helpt me uit de brand

Hallo,

Ik vraag me af of het mogelijk is om een standaard joomla template die te downloaden zijn (style & index script) aan te kunnen passen.
    Zoja, hoe?

Ik krijg namelijk een melding dat ik geen recht daartoe heb..
    Bestaan er templates waarbij het wel mag?

Hallo,

Ik heb op mijn wordpress website een facebook login plugin gedownload en daar moest ik dus op http://www.facebook.com/developers aanmelden om mijn api gegevens te krijgen.
    Dat heb ik allemaal gedaan en heb mijn api gegevens gekregen.
    Dus ik heb de api codes in de plugin gevoerd alleen dan krijg ik de volgende error:
    Returned error: curl response =400 ,Facebook response={"error":{"message":"Unsupported get request.","type":"GraphMethodException","code":100}}

Weet iemand wat ik fout doe?

Hallo,

Ik heb ooit voor iemand een website gemaakt en een domein gebruikt van .nl.vu.
    Nu is .nl.vu ineens offline en heb ik geen bericht gehad dat ze offline zouden gaan.
    Weet iemand hier meer van?

Hallo,

Ik zoek een domeinnaam die ik kan gebruiken voor een maffiagame.
    Het moet minstens nog een jaar geldig zijn.
    Hoeveel ik er voor over heb ligt aan de naam en de afloopdatum.

Ook zou ik graag een korte uitleg willen krijgen hoe ik hem kan linken naar mijn bestaande website (verschild volgens mij nog wel eens).

Ik zoek er trouwens meerdere dus wilt u van uw domeinen af.. Laat het me dan weten!

Toedeloe!

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn lettertypen.
    Ze worden erg pixelig.

Zie vooral de W. in het voordeel.

Weet iemand hier een manier voor om daar wat tegen te doen?

Ik gebruik photoshop cs5

Hoop dat iemand kan helpen

Beste leden,

Over 2 weekjes ben ik een half jaar samen met mijn meisje.
    En ik wil er een orgineel cadeautje geven.
    Hebben jullie misschien een orgineel idee ?

Mijn budget rond de 30 euro.