Posts by rdgweb

Beste leden,

Ik heb een probleem met een plaatje wat standaard aan de onderkant moet blijven.
    Ik heb het volgende probleem:
    (zie bijlage)

Daar heb ik 4 kolommen die ik standaard allemaal gelijk houdt door middel van jquery equal height.
    Alleen de afbeeldingen staan niet standaard onderin.
    Hoe krijg ik dat voor elkaar?
    In een andere div zetten is niet de bedoeling.

CSS
    .home_blok1 img, .home_blok2 img, .home_blok3 img, .home_blok4 img {
      height:150px;
      margin-bottom:-10px;
      margin-left:-15px !important;
      padding-top:23px;
      width:223px;

Heb ik momenteel.
    Ik kan helaas geen bottom: 0; meegeven in position relative..
    Absolute kan ik ook niet gebruiken, omdat de afbeelding dan door de tekst heen gaat.

Beste leden,

Wie kan mij helpen?
    Ik heb op een website een malware fout met de volgende error:

De volgende website bevat malware.
    Google Chrome heeft de toegang tot --- voor nu geblokkeerd.
    Zelfs als je deze website in het verleden veilig hebt bezocht, is de kans heel groot dat je computer met malware wordt geïnfecteerd als je de website nu bezoekt.
    Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie

De error is als het goed is al weg, omdat er een compleet nieuwe website is gebouwd, alleen staat de error nog op het domein.
    Ik heb net een controleverzoek gedaan bij google, maar mijn vraag is of ik nog meer moet doen om de waarschuwing weg te krijgen?

Hallo,

Ik zoek iemand die een joomla module weet die een beetje lijkt op dit idee: http://ssense.nl/#/opdrachtgevers/

Dus een lapje tekst met afbeelding en dan maximaal stuk of 6 op een pagina en dan naar volgende pagina kan (als er meer dan 6 zijn)

Heel simpel dus! maar ik kan niets vinden..:(
    Het heeft nogal spoed dus als iemand wat weet hoor k het graag 8)

ZIjn er nog steam mensen hier aanwezig die spellen als l4d2, lord of the rings, payday etc. spelen?
    Voeg me dan toe op steam! (raymondegast)

Ook zijn er op steam weer aanbiedingen, hebben jullie al geprofiteerd?

Sorry maar ik koop liever geen na-maak mobiele telefoons.
    Ik heb wel oren naar de motorola & acer liquid gallant.
    Zelf dacht ik ook nog aan Huawei ascend 6 die is dan wel 300.. maar schijnt goed toestel te zijn.

Bedankt allemaal

Beste ict genoten,

Ik ben toe aan een nieuwe mobiel..
    ik heb nu de sony ericsson xperia neo v, maar is na anderhalf jaar erg traag geworden en heeft te weinig intern geheugen ( voor apps etc.)
    ik zoek dus een goede vervanger rond de 200 euro.
    Het is voor mij belangrijk dat die aardig snel is en wat intern geheugen heeft.
    Wie heeft een idee?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede tutorial voor sharepoint 2008, Ik moet samen met een klasgenoot de installatie dan van een SharePoint server na veel vragen en zoeken komen we er niet helemaal uit.
    Weet iemand toevallig een goede tutorial of iemand die er verstand van heeft?

Ik doe momenteel applicatieontwikkelaar (mbo niveau 4) en ik moet zeggen dat de lessen echt bagger zijn op het MBO.
    Ikzelf heb mezelf veel aangeleerd en werk momenteel bij een bedrijf waar ik enorm veel heb geleerd.
    Door veel tutorials te volgen en boeken te zoeken kom je al heel ver.

Ik zou zeker meedoen met PHP en javascript.
    Ik zelf heb wel wat php ervaring, alleen voor de beginnelingen zou ik wel basic beginnen, zodat er meer mensen blijven hangen