Als het goed is krijg ik 'm woensdag binnen dus spannend!
Posts by rdgweb
-
-
Ik heb 'm bij trendycomputers besteld.
-
Oke, ik heb hem inmiddels besteld met het spel the last of us erbij.
Dus ik ben benieuwd!
Heb nog geen playstation plus besteld (ga ik waarschijnlijk nog wel doen)
Weet iemand of er toevallig een proefpakketje van een maand ofzo bij zit ? -
Ik ben van plan een playstation 4 te kopen..
Alleen hoe zit het met online games.. moet je daar nu net als op de xbox voor betalen?En waar kan ik de beste playstation bundel kopen?
-
-
Wie wilt mijn reddende engel zijn!
Ik heb hulp nodig met het volgende (letop! magento ervaring vereist! )
Op mijn werk heb ik een probleem..
In de cart van de shop moeten crossells getoond worden (dat is uiteraard geen probleem.)
Ze moeten alleen in het tabel komen bij het product zelf.Dus stel je hebt meerdere producten in de cart zitten, dan is het niet de bedoeling dat alle ingestelde crossells bij elkaar komen, maar die moeten bij het product getoond worden waar ze zijn ingesteld.
Je kan me enorm helpen als je hier oplossing voor heb
-
Ik gebruik sublime text
-
Ik heb pas the-don overgenomen van Ferhat en hoop binnenkort online te gaan. Ik probeer mollie account etc. nog te regelen en nog wat layout aanpassingen en ik ga van start.
Tijd geleden dat ik een maffia site heb gehad, ben benieuwd of het nog gaat lukken -
-
Beste collega's,
Ik wil samen met een collega van mij een dropshipping webshop beginnnen (vooral omdat we het leuk vinden).
Echter heb ik nog een aantal vragen hoe het precies werkt.
Het gaat dus om een shop waarbij de producten van een leverancier komen.
Ik maak op mijn werk webshops (in magento) dus ik weet wel hoe ze gebouwd worden.Kan iemand mij vertellen:
Waar kan ik goede leveranciers vinden die aan dropshipping doen?
Zijn er kosten aan verbonden?
Hoe werkt het met producten toevoegen?
Hoe gaat een afhandeling van een bestelling?Ik hoor graag evaringen etc.!
-
Voor websites gebruik ik Joomla en Wordpress.
Ik gebruik Joomla vaak omdat het qua layout etc makkelijk aan te passen is en het wat uitgebreider is dan wordpress.
Wordpress gebruik ik alleen voor klanten die persee wordpress willen gebruiken.Voor webshops gebruik ik magento.
Magento is in 1 woord geniaal.. Vooral als je het goed doorheb..
In het begin is het erg lastig.. Maar als je het doorhebt kan je de mooiste shops maken. Ik doe het nu ongeveer 3 maanden en heb nu 4 shops ontwikkelt. Dus het gaat redelijk snel. -
Heeft er iemand een styling liggen die ik kan gebruiken, hoe het nu is, is het erg lastig aan te passen..
-
afloopdatum ?
waar gehost? -
Zal er eens naar kijken.. Zet 'm even online, mocht ik wat tegenkomen dan horen jullie het wel
-
ja is die klaar!?
-
Zijn er bugs bekend?
-
Hallo,
Ik ben bezig met een webshop en zou graag een submenu zoals http://www.smartphonehoesjes.nl/.
Weet iemand of hier een gratis extensie voor is?
Of een andere oplossing om dit voor elkaar te krijgen? -
Waar staat php.ini ? want ik zie hem nergens staan.
En hoe kan ik dan die apache herstarten? -
Ik heb een shop in woocommerce hij is nogal traag...
En ik zie de volgende melding: WordPress Memory Limit: 40 MB - Wij raden het aan om het geheugen minimaal op 64 MB in te stellen. ik heb het opgezocht maar ik snap niet precies waar ik het kan aanpassen.Ik denk dat die daarom ook wat traag is.
Wie kan me zo snel mogelijk helpen.
-
Ik werk bij een webbureau, dus ik moet ze gaan ontwikkelen.
Zelf heb ik ervaringen met wordpress en joomla, maar magneto schijnt heel anders te werken, daarom denk ik dat het handig is om iemand te hebben om op terug te vallen.