en hoe die nu is ?
Ik heb aanpassingen gedaan
Posts by rdgweb
-
-
Hallo,
Ik heb een ER Diagram gemaakt voor een project.
Alleen mijn leraar geeft aan dat die fout is..
Ik heb geen idee wat er fout meer aan kan zijn en mijn leraar wilt me ook niet helpen (ik weet zeer goede leraren..) omdat die vindt dat ik het zelf uit moet zoeken. -
Hallo,
Moet u ook wel eens een interface ontwerp maken voor uw klant en je wilt dat snel doen?
Ik gebruik zelf vaak http://www.balsamiq.com het is super simpel en ziet er leuk uit.
Het is te downloaden en ook via de browser te gebruiken -
Een belachelijk nummer..
Proberen hip te doen door er een rap in te doen en het gaat helemaal nergens over.Vindt het al rond uit belachelijk dat er weer nummers moeten gemaakt worden doe iedereen, omdat er een troonswisseling is.
Ik vind het allemaal maar overdreven gedoe. -
Ik heb wel intresse in de source code..
Ik neem contact met je op -
Ik ben bezig met een mobiele website.
Heeft iemand een tutorial om een bijvoorbeeld een formulier dichtbij haalt en misschien wat kleiner maakt.Als ik nu op mijn site kom is die zo ver weg en moet je inzoomen dat wekt nogal irritatie op.
-
Ben inmiddels erachter gekomen dat het niet in php kan..
En op internet het meeste vindt dat het in java wordt geprogrammeerd..
Ik heb nog 1 optie om het in jquery te doen dus als iemand een site vind waaer ik kan testen waar een webapp is gemaakt met zon camera functie in jquery, hoor ik het graag -
Die ik moet maken moet in php geschreven worden..
Maar is dus niet duidelijk of dat mogelijk is met die fotoupload. -
Maar dat is dus het punt..
Ik kan er helemaal niks over vinden en kan ook moeilijk kijken hoe het op facebook moet kijken hoe die het hebben via de app.. -
Hallo,
Ik heb dringend hulp nodig.
ik had de vraag van mij stagebedrijf of het mogelijk is om met een php script via een mobiel een foto kan maken en direct daarmee upload (denk aan facebook of twitter waarbij dat ook kan met de mobiel)
of kan dit niet met php of alleen met C# of iets dergelijks?
ik kan hier namelijks niks over vindenIk hoor graag snel van jullie
-
verschrikkelijk.. meer dan 140 gewonden en 3 doden..
Blijft verschrikkelijk die aanslagen.
Kan bijna nooit meer iets organiseren of er gebeurd wel wat.
Begin ook wel eens mijn hart vast te houden tijdens olympische spelen of iets. -
Ik zou wat doen aan de lettertypen.
En dat menu zou ik helemaal anders doen.
De opzet vind ik wel vet!
Ga zo door;) -
funpic.org
-
Ja uiteraard..
Alleen zal mijn stagebegeleider misschien anders ernaar kijken en die zal niet alle tijd hebben voor al mijn vragen.
Ik hoop gewoon wat tips te kunnen ontvangen van mensen die hier ervaring mee hebben -
Hallo,
Ik loop nu stage bij een bedrijf en ik heb als project een plugin maken voor hun eigen cms systeem (in php & sql)
Ik heb dit echter nog nooit gemaakt..
Heb iemand hier ervaring mee en misschien met mij contact wil houden in mijn stage periode?
Je zou me enorm helpen! -
Gewoon overmaken
-
Ik zoek een maffiasource die rond de 10 a 20 euro.
Zoek een source waar weinig fouten in zitten.Heb je wat liggen? stuur dan berichtje met voorbeeldlink
-
Refresh code is toch niet zo moeilijk is toch zo te googlen?
Ik wil best helpen..
Maar dan zou ik graag ook weten hoe u het menu eruit wil hebben te zien/gr
-
Stuur berichtje
-
Hallo,
Na wat vervelen, wou ik graag weer wat nuttigs doen.
Ik wou graag een website maken alleen had ik geen idee wat ik zou willen maken.
Dus toen dacht ik misschien dat ik samen kon werken met iemand die een idee hebt en ook wel wat kan medewerken. (liefst geprogrammeerd in html,php,javascript)
Of alleen een idee is ook prima!Bedankt!!