Posts by Davey

Hallo,

Ik ben van plan een nieuw project te gaan starten. Het project is een Online Soccer Manager game. De bedoeling is deze compleet zelf te scripten, alleen zoek ik nog enkele mensen die mee zouden willen/kunnen helpen.

Een designer heb ik al gevonden, maar als er een designer tussen zit die mee wil helpen (tegen uiteraard een vergoeding) kan zich altijd bij mij melden. Ook zoek ik enkele scripters die tijd over hebben om mee te helpen met het scripten van het spel. Het liefst op vrijwillige basis maar anders geef ik er al gauw rond de 5/10 euro per uur voor. Hopelijk zit hier iemand tussen die mee zou willen helpen.
    Alvast Bedankt!

Groetjes, Davey.

Hallo,

Is er iemand die de tooltip van (Jesse's) onlineleden.php al heeft ingebouwd in list.php? Ik ben er al 2 dagen mee in de weer maar het wil maar niet lukken. Zou degene die hem heeft zo vriendelijk willen zijn hem hier te posten (of in een pb)? Alvast bedankt!

- Davey

Hier heb ik er ook nog één:

Alstu!

Hallo,

Ik ben voor mijn game opzoek naar een designer die een mooie ingame kan maken voor de Banditi Source. Dan heb ik het over de menu's die ik graag vernieuwd wil hebben (h2_callcredits, h2_locaties enz.). Ik ben bereid tot 15 euro te betalen. Alvast bedankt!

Gr. Davey

Ik heb ook last van de -99999999 bug in familie doneren.
    Dit heb ik:
    $_POST['doneer'] = trim($_POST['doneer'] ,"+");
    $_POST['doneer'] = trim($_POST['doneer'] ,"-");
    in het script gezet maar het werkt nog niet. Kan het liggen aan de plek waar ik het in het script hebt gezet?

Hallo,

Ik ben al lange tijd opzoek naar een massa mail systeem voor de banditi source. Eerder had ik er zelf al één gemaakt maar die werkte niet goed.
    Misschien dat iemand van jullie er één heeft en zo vriendelijk zou willen zijn hem hier te posten.

Alvast bedankt!

- Davey

Klik hier
    Hier mijn posting.php met een youtube snelknop ingebouwd.
    Lijkt me wel handig voor de mensen die niet weten hoe dit moet. ;)

Binnen een paar dagen zal ik mijn drank scripts + SQL hier plaatsen. ;)

Within a few days I will posted my drinks scripts + SQL in this topic.

Ik ben 14 bijna 15. Script nu ongeveer een jaartje, en heb in die tijd al aardig wat bijgeleerd. Op dit moment kan ik het beste overweg met PHP, MySQL, HTML, en CSS.

Inmiddels heb ik drank nagemaakt en op m'n crime gezet.
    Dit is mijn game (klikken). De sql kun je gewoon halen uit het sql bestand die standaard in de source staat maar dan aanpassen aan je eigen drank. Bijvoorbeeld: nederwiet veranderen in breezer.

Edit:

Hallo,

Al een tijdje heb ik het idee een eigen oorlogs rpg game te gaan maken, en nu is het dan zover. Het enige dat ik mis is een mooie outgame. Hierbij mijn vraag of er een designer is die een outgame tegen een betaalbare prijs voor mij zou kunnen maken. Alvast bedankt!

Groetjes, Davey.