Ik ben nog altijd opzoek...
Posts by Davey
-
-
Gelukkig heb ik hem niet gekocht. Hij bood mij hem ook aan voor 40 euro.^o)
-
Ik heb het script hier liggen voor de banditi source:
PHP
Toon Meer<div id="contentBox"> <div id="contentBoxHeader"> </div> <div id="contentBoxContainer"> <div id="contentHeader"><h2>Admin pmen</h2></div> <? if($data->admin == "1") { if(isset($_POST['verstuur'])){ $sql = "SELECT login FROM users"; $query = Mysql_Query($sql); While($List = Mysql_Fetch_Assoc($query)){ $login = $List['login']; $title = $_POST['onderwerp']; $bericht = $_POST['bericht']; mysql_query("INSERT INTO messages(`to`,`from`,`ip`,`date`,`inbox`,`id`,`title`,`content`) values('$login','$page->sitetitle','$ip',NOW(),'2','','$title','$bericht')"); echo "<p>Bericht is verzonden.</p>"; } } ?> <table width="500px" align="center"> <form method="POST"> <tr> <td>Onderwerp :</td> <td> <input type="text" name="onderwerp" size="25"></textarea> </td> </tr> <tr> <td>Bericht :</td> <td> <textarea name="bericht" cols="50" rows="10"></textarea> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="verstuur" value="Verstuur"> </form> </td> </tr> </table> <? } else { ?> <p>Je bent geen admin, dus je hebt geen toestemming om hier te komen.</p> <? } ?> </div> <div id="contentBoxfooter"> </div> </div> <!-- End Right Column -->
Gewoon uploaden en klaar.:cheer:
-
Zet dit in je css:
Input:
input[type=text] {
background: #fff url(http://i42.tinypic.com/2jaaplu.jpg) repeat-x top;
height: 20px;
line-height: 20px;
padding-left: 2px;
padding-right: 2px;
padding-top: 0px;
padding-bottom: 0px;
margin: 0px;
}Submit:
input.submit {
background: #fff url(http://i41.tinypic.com/550ccn.jpg) repeat-x top;
font-weight: bold;
font-size: 8pt;
color: #000000;
padding: 1px
}Zoiets denk ik?:)
-
Omdat Niels geen reactie geeft op mijn pm's (of een negatieve), post ik mijn zegje wel hier net zolang tot Niels bereidt is hulp te bieden aan de mensen die problemen hebben met dit script (zoals ik). Ik blijf net zolang mijn reactie postte tot dat Niels bereid is te helpen. Al heb ik ondertussen een compleet Harry Potter boek geschreven.8-|
-
Nee, sorry.
Wel valt het me op dat er steeds meer mensen zijn die zonder zelf in een script te hebben gekeken, denken dat iedereen voor niks iets voor ze gaat fixen. Duidelijk te lui om zelf iets te proberen..dorpsgek
Het lijkt me ook handig als je de xml_blackjack.php hier even post. -
Hallo,
Ik ben voor mijn banditi game op zoek naar een designer die voor mij een In + Outgame zou kunnen maken. Dit design zal uniek moeten blijven en maar 1x gebruikt mogen worden. Gelieve de layout inclusief basing te leveren. Mijn budget is 100 euro (inclusief basing).
Je kunt me een PM sturen als je interesse hebt.
Mvg,
Davey -
Ik vind notepad++ en phpDesigner altijd wel fijn.:)
-
Door in je cron_day.php dit te zetten:
mysql_query("UPDATE `users` SET `klikmissie`='0'"); -
-
-
Het werkt niet hoor, want er komt standaard te staan: De politie zoekt je nog enz.. Dus je kan in feiten de misdaad niet plegen. Volgens mij hoort dit niet?
-
Ik heb het Banditi systeem ook gekocht, alleen heb ik hetzelfde probleem als Speedy. Niels, zou je deze dan a.u.b. werkend kunnen maken?
-
Ik ben het deels met hem eens, al vind ik hem af en toe wel te ver gaan.
Judge zulke uitlatingen hebben wel meerdere mensen gedaan, maar het is een feit dat Wilders nog altijd levend over straat loopt.;)
-
Hallo,
Is er iemand die een goed script heeft om je Banditi game te beveiligen tegen MYSQL Injections? Ik heb er wel al enkele gevonden op google, maar deze werden me afgeraden door iemand. Misschien dat iemand hier een goede beveiliging heeft om dit tegen te gaan? Alvast bedankt!
Groetjes, Davey.
-
Dit probleem is als het goed is simpel om te lossen.
Bovenaan je index.php uit de map V3 staat als het goed is:
<base href="gangstarz.nl/v3/" /> dit moet je veranderen naar <base href="www.gangstarz.nl/v3/" />. Dus je moet er www. voorzetten. Misschien dat hij nu normaal inlogt? Anders weet ik misschien nog wel een andere manier, pm me dan maar.. -
Ik ben bezig met de familieshop te unbuggen maar het wil niet lukken.
Ik heb deze twee manieren geprobeerd:
if(!ctype_digit($_POST['item'] == 9)){ en
if(ctype_digit($_POST['item'] == 9)){Bij de eerste manier krijg ik een error dat ik geen genoeg leden in de familie heb, en bij manier twee kan ik niks kopen (er komen geen items bij). Weet iemand hoe ik dit kan maken?
-
@ Alex
Als je een beetje goed in het script kijkt zie je dat de emails van msn invite opgeslagen worden onder de tabelnaam 'emails'. De SQL hiervan staat ook gewoon in crimesource.;) -
Hallo,
Voor mijn maffia game op de Banditi Source ben ik opzoek naar een scripter die zou willen meehelpen met het bouwen van nieuwe opties. Uiteraard wordt je hiervoor ook betaald. Het liefst betaal ik je per gemaakt script, en dit bedrag varieert van 5 tot 15 euro.
Stuur een PB voor interesse.
Groetjes,
Davey. -
Als je wie mag geloven?
Ik werk nu ongeveer 4 maanden met PHP en leer elke dag weer een beetje bij. Dit project is dus ook als oefening voor mij om een betere scripter te worden. Logisch dus dat ik de hulp van andere scripters in roep...