Posts by febol

ik heb wel een iedeetje mischien dat je ze iets anders minder sterk rood kan maken en dan erin laten vallen met inner-shadow owzowiets leek mij wel mooi en dan de tekst juist eruit laten komen

het is enlke een iedee dus sorry als het fout is

groetjes tim

Luc

bedankt voor u inzet en hulp en tijd en energie en werk!!!!!
    ik hoop dat u het nog leuker gaat krijgen met uw hobby enzo
    bedankt en sucsess

groetjes tim

goed zo!

maar ik denk dat het wel != moet zijn want als u dat doen dus dit

PHP
    if($data->level != 255){
          exit;
      }

en dan je level in de database op 255 zet dan moet hij het doen en dan kunnen er geen andere leden op tenzei hun level 255 is

want waar ik bang voor ben is dat u level niet op 255 staat in de database en die van de andere nieuwe leden en oude ook gewoon op 1 ofzowiets staat en als u dan doet

PHP
    if($data->level == 255){
          exit;
      }

dan kan iedereen erop behalfen de gene met level 255 dus de admin in de meeste gevalen snapt u ?
    ik denk dat dat beter is maar moet ik zelf eventjes kijken sorry als ik het verkeerd becgrepen heb of het mis heb!!!!! (ik probeer aleen het beste te helpen wat ik kan)

groetjes tim

dus ook een andword op je vraag hierboven jah ik denk het van wel

?p=massmsg zet dit is achter je pagina en zorg er voor dat je level gelijk is aan die van de if

dus http://www.jousitenaam.nl/SCRIPT-NAAM.php?p=massmsg

**00:45**
    doet hij het ? bij mij wel namenlijk

ik heb dit script getest:

dus opload deze maar maar zorg ervoor dat je level in de database gelijk is aan de if of andersom

groetjes tim

jah je moet 225 even in 255 veranderen had ik verkeerd getypt sorry

groetjes tim

**zou je het admin script willn posten waar je nu mee bezig bent gewoon 1 script dus**

verander

PHP
    if($data->level == 255) exit;

is in

PHP
    if($data->level != 255){ exit; }

als je wilt

groetjes tim

in het script staat als level 225 is exit; dus weergeef verder onder die if niks dus

nu kan je == in != dan betekend is niet gelijk aan veranderen
    dan kunnen alleen leden met leven 255 op die pagina komen de andere legen krijgen een legen pagina te zien

dus verander dit

PHP
    if($data->level == 255) exit;

in dit als je wilt dat leden die de pagina niet mogen bezoeken een legen pagina krijgen

PHP
    if($data->level != 255){ exit; }

en als je een foutmelding wilt wergeven als een lid zijn leven niet 255 is doe dan dit

PHP
    if($data->level != 255){echo"U mag deze pagina niet bezoeken"; exit;}

Dit zou het volgensmij moeten doen

Groetjes tim sorry als het fout is of verkeerd is uitgelegd of niet goed

kijken naar de IF in een admin script meestal inderdaat

PHP
    if($data->level == 255)

tip: gebruik CTRL+F en dan kan je zoeken bij apple CMD+F maar zoek niet naar

PHP
    if($data->level == 255)

maar gewoon naar

PHP
    $data->level

dit moet je doen omdat de == staat voor is gelijk aan en sommige source gebruiken weer >= dit betekend als hooger of gelijk aan is en omdat het level dus 255 anders kan zijn

dan ga je naar phpmyadmin of gewoon naar je database (mysql) en verander je bij [users] of users table jou naam verander je de leven in het juiste leven

ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelecht en dat u het snapt en er iets aan hebt want dan heb ik eindenlijk iemand geholpen

groetjes tim
    sorry als het niet goed is uitgelecht ik leg voor de eerste keer iets uit ongeveer dan

ik heb u een pb gestuurd met download link XD001 ik hoopo dat u er wat aan heeft

groetjes tim

- Algemene indruk : cool, fris, leuk
    - Layout : mooi, fris, echt god
    - Navigatie : overzichtenlijk ook weer mooi goede plek
    - Snelheid : goed
    - Duidelijkheid : goed
    - Gebruiksvriendelijkheid : goed
    - Het concept : heel erg leuk creatiev

sorry als het verkeerd is of als ik iets vergeten ben ik vind het een heel leuk iedee en het ziet er goed fris mooi uit echt tof!!!!!

crimesource is heel makkenlijk ik weet niet zeker of het maffia is maar het is wel goed om te leeren ook vind ik dan sorry als dat niet zo is ik leer er heel veel door!!!!!

groetjes tim

Hallo

ik zou de tekstvlak en/of de blauwe randen wat doorzichtig maken en mischien wat gras onderin en een ander lettertype zou ik ook doen ik vind het ook erg veel blauw

dit is mijn mening maar hoor dus gewoon u eigen ding doen en sorry als het verkeerd is wat ik zeg!!!!!

groetjes tim

hallo ik vind het een heel goed iedee in ben ook bezig met crimesource ouitwerken ik heb alleen niet veel tijd en internet maar als die af is post ik hem ook ik vind het een tof iedee

groetjes tim

programmataal php/mysql

ik wil een variabelenmaken dat hij een query doet en dan een random `id` uitkiest van de mensen die aan het werk sijn in de goudmijn dus waar `werkgoudmijn`='1' nou heb ik een ding gemaakt maar hij weergeeft het getal 22 als ik hem echo tuurwel er geeneens een 22 voorkomt onder de users `id` en het verandert ook niet als ik de pagina vernieuw wat wel de bedoeling is dat hij dus elke keer een random `id` uitkiest van mensen waar `werkgoudmijn`='1' is ik heb zelf al 2 dingen geprobeerd eentje zelf bedacht zeg maar en eentje van google

deze staat overal op google

PHP
    $sql = mysql_query("SELECT `id` FROM `[users]` WHERE `werkgoudmijn`='1' ORDER BY RAND() LIMIT 1");
    	echo"$sql";

deze heb ik zelf gegokt zeg maar

PHP
    $id		= mysql_query("SELECT RAND(`id`) FROM `[users]` WHERE `werkgoudmijn`='1'");

allerbij geeft hij 22 aan en bij de ander 23 maar dat veranderd niet als ik de pagina vernieuw en ik vraag me dus af hoe ik nou een query kan maken waarbij rand een random `id` selecteert uit alle `id`'s waarvan `werkgoudmijn`='1' is

het is voor in een cron_minute script

alvast bedankt groetjes tim

***is het mischien iets van

PHP
    $id				= mysql_query("SELECT `id` FROM `[users]` WHERE `werkgoudmijn`='1'");
    $test = mysql_fetch_object($id);
    	echo"$test->id";

dat ik zo telkens als de pagina word geladen een ander id kan laten weergeven ?

ik weet niet of dit nu wel of niet werkt maar ik denk mischien dat dit het is

PHP
    $id				= mysql_query("SELECT `id` FROM `[users]` WHERE `werkgoudmijn`='1' ORDER BY RAND() LIMIT 1");
    $test = mysql_fetch_object($id);
    	echo"$test->id";

Ik vind hem wel leuk gemaakt met die brootjes zo alleen die kettingen zou ik weghalen ik zou ook die ovaal van yummie iets mee doen transparanten groenten erin ofzowiets

ik hoop dat u hier wat aan heeft

groetjes tim

/home/gebruikersnaam/public_html/_cron_minute.php dit als u dit bedoelt dan ?

ik krijg ook elke minute een bericht in mijn mailbox

/bin/sh: /home/gebruikersnaam/public_html/_cron_minute.php: Permission denied

en nu heb ik dit ingevuld

PHP
    /usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/dakagame.com/public_html/_cron_minute.php

dan zecht hij
    Could not open input file: /home/gebruikersnaam/domains/dakagame.com/public_html/_cron_minute.php

ik ben zo weer weg van huis en dan heb ik een week geen internet meer dus volgende week probeer ik het verder bedankt voor jullie hulp!!!!!

groetjes tim

***GEVONDEN***
    mmaar ik zeg volgernde week hoe het moest want anders ben ik te laat echt sorry hiervoor en nogmaals dank u allenmaal!!!!! groetjes tim sorry voor de snelle berichtje

ik zit nu even snel op internet :D en de oplossing was bij Opdracht(comanddo) invullen

PHP
    /usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/public_html/_cron_minute.php

ik hoop dat anderen hier ook wat aan hebben

/usr/local/bin/php -q -f /home/*gebruikersnaam*/domains/*gebruikersnaam*/public_html/_cron_minute.php *

als ik deze voilegide zin invoer doet hij het dus ?