Posts by febol

oke dat ga ik probeeren echt bedankt voor u duidenlijke uitleg en reactie!

dank u wel

groetjes tim

EEN VRAAGJE

kan ik ook dat ik als de bestel klik dat hij als hij dat javascript venster open dat hij dan en leegmaakt op als ze op kruisje kluikken dan hij hem dan leeg maakt ? want dit lukt mij niet sory of mischien een voorbeeldje ?

bedankt voor u hulp en tijd

groetjes tim

programmataal : javascript

ik heb een problem dat als ik mijn venster sluit bij mijn bestelformulier (die ik gedownload heb) dat hij als je dan op kruisje klikt en dan weer op bestel dat hij dat de 2 keer bij elkaar opteld tuurwel hij de eerste keer moet vergeten want toen is er niet voor niks op kruisje geklikt.

nu dacht ik dan zet ik er een function in dat hij de cookies leegd als het java venster sluit maar iemand enige iedee hoe ik dit moet doen ?

ik heb al lang op google zitten zoeken!

als u de oplossing heeft wilt u dan met uitleg geven zo mogenlijk want dan leer ik nog iets :D

alfast bedankt! voor u tijd en moeite

groetjes tim. ik hoop dat het zo duidenlijk voor u is

hier is het script
    voormulier.htm

DIT IS DE JAVA!

als iemand nog tijd over heeft wilt u dan ook uitleggen hoe if en variabelen maakt in java want volgensmij mnoet er bij java geen $ voor een variabelen toch maar var VERIABEL1? graag een kleine duidenlijke uitleg alleen als u tijd en zin heeft!!!!! en hoe je een variabelen oproepen in een if gewoon alleen als je je variabelen hebt de naam VARIABEL1 of if(var VARIABEL1) ?

doeg

ikvind hem wel mooi alleen er staat 2 keer home ik zou die grijze rechts boven houden en ik vind het te groot ik zou het iets kleiner maken als ik u was

groetjes tim

ik vind er te veel zwarty in zitten en de tekst is niet goed te lezen ook vind ik het en standaard indeling kaal ik zou als ik u was gewoon op papier zetten welke kleuren u waarvoor wilt gebruiken en mischien eerst iets schetsen en dan in photoshop cs uitwerken en daar mag je best wel even 2 weekjes mee bezig zijn!

groetjes tim

ow oke zal ik nu gelijk gaan doen dank u wel jah want ik bedoen die raare (voor mij raare) tekens

Edit:

ik heb nu dit

PHP
    !preg_match("/[a-zA-Z0-9]+/", $pass)

ik wil dat hij minsters 1
    kleine letter
    groote letter
    cijfer befat

waarom doet dit het dan niet ?

ik heb een apple gehad veel fijner werken vind ik dan ook met photoshop maar windows heb ik nu weer want kan geen nieuwe apple betalen nou ook niks mis mee hoor als je niet op raare virus site gaat ofzo

groetjes tim

Php (preg_match)

kan iemand mij uitleggen hoe een preg_metch in elkaar zit

graag als voorbeeld
    minimaal 1 kleine letter,
    minimaal 1 hoofdletter,
    minimaal 1 cijfer,
    minimaal 1 teken (zoals !@#$%)

kan iemand deze neerzetten en dan uitleggen waar elk ding voor staat en waarom die op zijn plaats staat. want ik weet dat de + voor 1 of meer staat maar ik heb heel google algezocht uitleggen gevonden of jah eentje maar nu lukt het nog niet

ik denk dat andere mensen hier ook veel aan zullen hebben

groetjes tim

en alvast bedankt (alleen doen als u het leuk vind er er tijd voor over heeft!) dank u wel
    en een fijne dag nog

(ik hoop dat ik het duidenlijk heb uitgelicht en niet te veel vraag!)

halle vondutch u bedoelt dat ik betere bevijleging met preg_match moet maken ? (dat hem ik geprobeerd hor alleen ben nog hard aan het googlen voor hoe dat werkt sorry) bedoelt u dat of? sorry dat ik het niet snap!

maar bedankt voor u reactie!

groetjes tim

het is php en mysql

Hallo iedereen ik heb een regestratie script heel erg veel aangepast en nu heb ik hem dacht ik af maar weergeeft hij de error

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that
     corresponds to your MySQL server version for the right syntax 
    to use near 'werkendam','','','','','0184544665','','','')'
     at line 1

die weergeeft hij als ik op aanmeld klik en ik snap er niks meer van zit de helen avond al te zoeken

dit is mijn php script

en dit is de my sql (database)

sorry als ik heel dom ben ofzowiets en als u mij wilt helpen wilt u dan ook uitleggen dat ik fout heb gedaan dan leer ik er iets van en ik ben weer aan het leeren jah had paar probleempjes maar nu ben ik er weer elk weekend :D wat ik heel erg leuk vind nouwja goed

ik hoop dat iemand mij kan helpen en uitlegggen aleen als u tijd en zin heeft hoor!!!!!

groetjes tim

ik vind dat blauwe niet zo mooi misch in fotoshop iets weer vlakken met transplarant erop zetten of boegen witte en dan transplarant verder vind ik het wel mooi aleen ik denk nog eventjes klussen en dan word hij nog wel mooier denk ik dan

groetjes tim

ik vind hem echt mooi alleen ik zou meer kleur doen, moet eventjes snel reageeren want ik ben nog moe maar goed gedaan!

groetjes tim

ik denk niet dat je dat voor 10 euro kan doen jah sommigen vast wel maar laat staan voor 2 maar ik wens u succes!

kijk want een roulette script en kooivechten ik weet niet hoe uitgrbrijd u het wilt maar ik ben er altijd best eventjes mee bezig nu ben ik ook echt een beginnen maar goed

dus eigenlijk wil ik als tip geven als je iets goede wilt iets meer uitgeven

dit is maar mijn mening hoor en wat ik denk dus sorry als het fout is

groentjes tim en succes ik hoop dat u het lukt!

Mooie site alleen ik zou er wel een beetje meer kleur in brengen orangje net als je logo zeg maar maar ik vind hem heel erg mooi hoor!!!!! en het logo ook!!!!!

echt heel erg mooi!

groetjes tim