Posts by arendjee

@ broken dat is gewoon met images etc?
    maar niet als je bijvoorbeeld een level omhoog gaat door xp dat je inplaats de echo" tekst"; dan zon fancybox krijgt met de info:)

Goede dag beste leden.

Ik was beetje op internet kijken naar verschillende sites en het viel me op dat een hoop sites fancybox gebruiken voor de content te laden van meldingen. maar nu snap ik niet egt hoe ze dat gedaan hebben dat als je een berichtje krijgt je dan zon fancybox popupje krijgt.

Verder zag ik ook op een site criminalwar dat die de hele site via fancybox doet ofzo
    want je ziet elke keer zon laad dingetje in het midden bij je content.

Nu is mijn vraag

Hoe krijg je zoiets voor elkaar?
    Iemand die me daar mee kan helpen een beetje op weg of misschien een tutorial der voor heb ofzo

groetjes arendjee

Citaat van Malik

:slotje: Volgens mij werd de topic gesloten omdat Devlover het niet on bewijzen dat hij de rechten had?

Der waren @ andere forum bewijzen van dat devlover wel de bewijzen heb ;) omdat ferhat niet betaalde ofzo

*zoveelste keer*

@ r-mijnten

het is meer voor een oefening dus is geen doelgroep :$
    maar ik zal naar je andere puntjes ff kijken :)

iedergeval thnx:D

hoe vraag je het aan of het admin is ?:)

voorbeeldje:

PHP
    <?
    if($speler['admin'] == 1){
    // hier komt dan de content

}else{
    echo" jij mag hier niet komen"
    }
    ?>

hij blijft de naam niet geven :(

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.11 17:04:01:
    als ik bij de php gwn bijvoorbeeld <? echo "login" ;?> doe geeft die de naam login wel aan
    maar bij de post geeft die gwn niets aan

Ik zit met een probleempje. als ik op een submit button doe en de melding van dat iets gelukt is wil die nooit een post laten zien.. waar ligt het probleem iemand enig idee?

PHP
    var ontvanger="<?php echo $bericht['ontvanger']; ?>";            

$(this).html("Je bericht is gestuurt naar '+ontvanger+'").addClass("messageboxok_form").fadeTo(900, 1, function(){

+ / - bug bij bank / drugs
    f5 bug in het forum

verder weet ik ze nie ben al een lange tijd niet meer met banditi bezig geweest:)