Posts by arendjee

Lopen die secondes af of blijven die gewoon stilstaan in je scherm?
    zo jah als ze aftellen is der een javascript gedeelte en daar worden die secondes dus uitgehaald

en als die secondes niet aftellen zul je het om moeten rekenen denk

Beste sukel
    [offtopic]Best grappig zo xD om te zeggen...[/offtopic]

Waar word $tho vandaan gehaalt?
    Zou je dat stuk script ook kunnen posten zodat we meer te weten komen over hoe het opgehaalt word en weergeven

miss is het een idee voor cp om de v5 "demo" online te hebben zodat de leden feedback kunnen geven der voor en dus meteen vanaf daar gewoon alle puntjes op de i zetten voor activiteit van cp :)

@ Carpmadness

Dat vraag ik nou juist aan jou
    Waarom zou jij deze versie mogen verkopen als je samen met maffianet.org werkt omdat je hem / hun kent. Dus moet hij / hun het er mee eens zijn dat je het verkoopt lijkt me? Anders zijn er strx meer dan zijne + jouwe site met deze source online.

Zie het niet als een aanval op jou maar als meer informatie winnen voor de andere:)

@ Carpmadness

Als je samen met mafianet.org werkt zeg maar om er een andere versie van te maken kwa taal waarom zou je hem dan verkopen ? dan moet die .ro ook te koop zijn toch ?

Of der moet een licentie voor zijn dat jij hem MAG verkopen van hun dat der geen problemen mee zijn voor de koper...

@Dein

Jah maar wanneer is die versie 5 der?
    Hoe ziet die layout der uit miss is het wel zelfde content.

Als we daar niets van weten kunnen we ook geen feedback geven dus dan blijft cp miss wel onactief...

@ malik
    ngmafia.ro is de romeense site.
    Dat is weer een project van mafianet.org

En Carpmadness
    Zegt zeg maar dat hij de nederlandse versie heb er van en de engelse. Voor meer talen..

Maar wat ik daar niet van snap is waarom dat dan niet samen met mafianet.org is aangezien cerpmadness dan geen rechten heb aangezien het project niet van hem persoonlijk is?

Dus mag hij het volgens mijn niet verkopen?
    Maar ik kan het fout hebben

Dein inderdaad daarom dat ik het ook bedacht :) nu is alles gewoon op elkaar gepropt en schrikt het de gebruikers ook wel af denk.. Aangezien der veel aan geirriteerd word.

Ook de markt vind ik dat opzich anders ingedeelt moet worden aangezien der van alles verkocht word maar dat zit allemaal bij elkaar. dus bijvoorbeeld

Maffia sources:
    Maffia scripts:
    Maffia layouts:

en dan ook weer bijvorbeeld

Bedrijf sources:
    Bedrijf scripts:
    Bedrijf layouts:

enzovoord zodat dit ook netjes gescheiden is en overzichtelijker.

Verder irriteer ik me zelf wel behoorlijk aan de content. In mijn ogen vind ik het een beetje "small" dan heb ik een standaard laptop scherm maar toch is er maar 2/3 gevult en de rest is grijs voor de achter grond..

Zoals ik uit alle reacties vernomen heb word er veel gepraat over het verwijderen van download / scripts / artikelen.

Hier ben ik het wel mee eens maar als alles gewoon verweijderd word kwa downloads / artikelen / scripts.
    En dan gewoon vanaf 0 beginnen zeg maar.
    en dat als er iets toegevoegd word er grondig na gekeken word door de crew zodat het een echte toevoeging is.

Verder bedacht ik me net dat er ook wel veel met design gedaan word enzovoord.

Miss een idee om een gedeelte 'tutorials' toe te voegen met de volgende sectoren: HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP , DESIGN.
    en dan die sectoren weer in delen in beginner / gemiddeld/ expert.
    Zodat iedereen dingen kan leren.

Verder het forum is opzich niets miss mee maar zelf vind ik dat er te veel dingen samen gevoegt worden.
    En dat vind ik zelf best irritant.
    Waarom niet gewoon css / html / php / javascript etc etc gewoon allemaal apart houden zodat het wat cleaner is en makkelijke door zoeken.

This denk niet echt een toevoeging voor meer activiteit.
    Maar meer smileys toevoegen of andere smileys.

Speciale CP contesten houden 1x in de maand iets ofzo om cp te helpen dus bijvoorbeeld:
    December 2011 is dan een contest: Bedenk een unieke optie om cp actiever te maken.
    Dan gaan dus de mensies op het forum actief een idee bedenken / uitwerken. En dan kan daar weer iets mee gedaan worden

Ik weet dat jullie bezig zijn met een nieuwe versie van cp.
    Maar is het daar mogelijk de layout in verschillende kleuren in te stellen?
    Miss is het ook wel handig dat de gebruiker cp zelf kan in stellen. Dus zeg maar
    Een soort eigen indeling kan geven.

Verder weet ik niet echt iets op dit moment

Omg erge fail van me zelf

thnx jeroenh
    het werkt ^^

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.11.11 08:05:27:

Citaat van Malik

Bij je 1e if doe je een return, bij je 2e een echo, bij je 3e een echo.

Probeer is allemaal return :cheer:

het ging over dat stad gedeelte=P
    :$
    eerste gedeelte werkte wel

PHP
    function stad($stad) {
    	$plaats = array("","Amsterdam","Rotterdam","Hasselt");
    	return $stad  = $plaats[$stad];
    }

dat werkte wel (A)

Goede morgen beste leden

Ik was me wat meer aan het verdiepen in verschillende functies ontwikkelen voor de website maar nu laat die op een of andere manier niets zien
    het gaat om de volgende code

Ik roep het als volgende op

PHP
    <?php echo stad($gamer['city']);?>

Maar hij geeft niets aan het blijft een leeg vakje
    waar zit de fout =/?

Ik zou hem gewoon verkopen als ik jou was

jij heb er tijd in gestoken en geld voor de layout? en iedereen die zegt opensource is of te lui om zelf 1 vanaf 0 te beginnen of niet voldoende kennis om een vanaf 0 te doen en denkt hier mee geld te verdienen. Verder kun je wel licensies verkopen 50 / 100 euro per stuk ? ofzo :)

Citaat van L.Groot

Ook structuren (zoals databases) mogen niet worden overgenomen.

zoals ik paar posts geleden al zij dat is allemaal al anders>.>

Citaat van h4x0r666

haha als jij de scripts hebt geschreven is het van jouw, heb jij de plaatjes/layout gemaakt is het van jouw, simpel zat^^ gebruik je een andere source haal je er simpel weg een paar bugs uit waarbij de meeste deel van de source nog hetzelfde is en niet van jouw komt, dan is het niet van jouw maar mag je nog wel de unbugged delen verkopen, logisch. ^o)

hehe het gaat om de hele source die word helemaal overgeschreven =P en de layout word gratis der bij geleverd=)

maar goed :slotje:

Citaat van BrokenTrack

Dan is de vraag, ga je de oude code gebruiken? Ja of nee.

Bij ja, mag je het waarschijnlijk dus niet verkopen.

Bij nee, mag dit wel.

nope alles word herschreven :)
    behalve de layout maar die word er VRIJ bij gegeven zoals er in me start post staat:)

het gaat puur om de codering die ik helemaal over doe inclusief een sql die der nu bij mist^^:)

Citaat van BrokenTrack

Nu heb je het weer over herschrijven. Dat is iets anders dan unbuggen.

ik zie het als het zelfde>.>
    aangezien er dan geen bugs in zitte maar goed als jij unbuggen als iets anders ziet .... dan herschrijven lol