lars ik zag dat je bezig was met een tutorial is daar nog verder wat mee gebeurd want ziet er wel erg nice uit
Posts by arendjee
-
-
Citaat
die kun je hier downloaden voor 2,50
persies hoe de "Golden Gun" eruit zietniemand vraagt daar om joh
-
hmmz wel 1 dingetje bij die prijzen zitten de plaatjes der niet bij
-
Citaat
Tuurlijk, ik help je graag!
Wacht een paar minuten, dan post ik het..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.09 17:04:09:
Edit:
Zie hier:
http://www.codedump.be/code/254/Gewoon in v3/index.php plaatsen, volgens mij na lijn 17.
thnx lars ik ga hem er ff in proppuh^^
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.09 21:00:23:
Hmmmz @ lars
hoe moet ik hem zo zetuh net als in het begin dat je veilig staat zon eentje -
tree
Denk dat die daar niet eerlijk aan komt@ lodewijk
ik dacht zelf ook dat het verboden was maar ik was ff googlen maar heb no gniets gevonden van dat het verbode is -
Ik had het idee voor als je een nieuw berichtje op de game heb dat je dan zon pop-up schermpje krijgt van met je heb 1 nieuw bericht. maar ik weet mijn god niet hoe je daar mee moet beginnen heb iemand miss tips of een idee van hoe je daar het beste mee kan beginnen ???
m.v.g arendjee
-
downloadlink is down
dus zou iemand hem ffies kunnen uploaden nog?
-
-
dorpsgek
Ik zie nu allemaal topics van jou of mensen die bestanden hebben enzo maar is het niet leuk om zelf iets te proberen ;)? en alsje er niet uit komt dan kan je altijd om hulp vragen:) dan leer je ook dingen -
Alex
news.php met tabbladendenk ik gheghe
-
@ frenzo
Ty voor dat new dan haal ik die <blink></blink> er uiten die 2 nieuwe opties hadik juist expres apart gedaan aangezien news.php nog een totale make-over krijgt
-
ziet er wel grappig uit maar kan het kloppen dat ik hem al eens eerder gezien heb ? btw
@larsisgoed
Jij wilt hem dus voor in osbanditi? zou wel nice zijn
als je nog ergens hulp mee nodig hebtje kan altijd pmen
-
@ alex
Ik ga ff kijken wat ik daar mee kan of het lukt *ben niet al te goed in php *@ bigboss
Daar ben ik op dit moment mee bezig de top 10 van families met de meeste leden.Edit
die meeste leden krijg ik niet voor me kaarEdit 2
hier is de link van het scriptFamilie statistieken script
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.07.09 21:30:52:
Online-ledenlijst + legenda
Ik had gezien dat de online lijst het niet deed en alleen bij ledenlijst er wel eentje was maar ik heb nu een andere gemaakt met legenda. Alleen online-hooligans in de script moet je vervangen naar je eigen site naam.Downloadlink
Online list script -
Citaat
een button/image om de familie te joinen :$
De rest is allemaal super goed:D zou hem nu al willen hebben:Pen natuurlijk de familienamen in plaats van de speler namen:P
Makkelijk in te bouwen?die namen die je op dat plaatje ziet zijn fam namen
en wat bedoel je een van button om familie te joinen ?
-
Alex
Hmmmz denk vanavond maar zoek nog wat dingetjes die der bij kunnen nog sugesties??? -
Ik ben nu sinds kort met de osbanditi begonnen en ben nu druk bezig met een aantal updates die natuurlijk hier gedeeld gaan worden.Ik heb laatste dagen niet egt veel tijd dus het kan wat langer duren maar ze komen der zeker
Familie statistieken
Online-ledenlijst + legenda
Ik had gezien dat de online lijst het niet deed en alleen bij ledenlijst er wel eentje was maar ik heb nu een andere gemaakt met legenda. Alleen online-hooligans in de script moet je vervangen naar je eigen site naam.Downloadlink
Online list script