Posts by arendjee

Citaat van alexruter

icecold

Is dat niet te duur:O:O

Jemineetje man voor 25 euro krijg je echt geen unieke ingame en outgame en dan ook nog is mooi. Dan kan je zeker wel rekenen op 150 euro!

150 is dan wel erg goedkoop een unieke in en outgame betaal je meestal wel 400+ voor ;)

Citaat

Zo moet hij ;)

thnx ik had die "" er nog bij :$

Edit
    Doe ik toch iets fout denk want werkt nog niet:S

http://nl-music.nl/script-dump.php?id=20

wat heb ik fout gedaan :(?

Citaat

Comment staat erbij :)

dan krijg ik als ik in me inbox kijk bij waar normaal dan van de afzender staat staat nu niets is leeg

Citaat

arendjee
    Iets beter Nederlands zou helpen, snap je vraag niet ^o)

gheghe oke :p
    nou als je een berichtje stuurd en je in je inbox kijkt zie je dat de naam staat van de verstuurde *in mijn geval arendjee* maar als een andere admin dat doet word het die gene zijn naam. Maar ik wil dat gewoon in 1 iets hebben en dus niet in een naam hoe kan ik da veranderen?

hmmz je zegt dat je vals word beschuldigd maar nu beschuldig jeook iemand anders zelf;) zonder enig bewijs te leveren dus het komt op het zelfde neer dat jullie *zonder bewijs iemand beschuldigen;)*

Citaat

Als je zelf creatief genoeg bent zou je ook veel eerder een andere layout kunnen maken. Ik zeg ook niet dat het niet aardig is je layout te delen met anderen, maar ik zeg gewoon dat Frenzo nog veel moet oefenen, wil hij echt een goede designer worden.

jonge jij moet gewoon niet zo zeuren ;) hij maakt layout ziet er top uit :)mooi strak ;) k heb meer dingen van hem gezien en geloof me hij kan goede layouts maken ;) en als je alleen maar comentaar heb ga dan buiten spelen ofzo ;)

Citaat

Tjonge jonge. De mensen hier overtreffen elkaar telkens weer. Noem je dit een layout? Een laf cartoontje bovenaan, lompe menuutjes, geen effecten en een zwarte achtergrond?

waarom lever je comentaar?
    wees juist blij dat die iets doet voor de mensen hier;)
    en als je het niets vind maak dan een betere ;) en lever dan geen comentaar

@Frenzo
    vind hem wel nice;)