verveling is standaard iets van het leven tegen woordig xD
Posts by arendjee
-
-
hmmz kan je zelf toch wel aan werken;)?
-
-
-
Citaat van alexruter
Is dat niet te duur:O:O
Jemineetje man voor 25 euro krijg je echt geen unieke ingame en outgame en dan ook nog is mooi. Dan kan je zeker wel rekenen op 150 euro!
150 is dan wel erg goedkoop een unieke in en outgame betaal je meestal wel 400+ voor
-
ik heb nog altijd de oplossing nie gevonden
-
Citaat
Wat is er fout dan?
Je hebt namelijk bij 1:
"Notificatie" en bij de andere "Crew", bedoel je dit?hij geeft geen van die 2 namen door
-
CitaatPHP
Toon Meermysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(), '".$_POST['naar']."', 'Notificatie', '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."', '".$_POST['titel']."', '".$_POST['messa']."', '".$date."', '0', '1', '".$_GET['reply']."')") or die(mysql_error()); ?>
Zo moet hij
thnx ik had die "" er nog bij :$
Edit
Doe ik toch iets fout denk want werkt nog niet:Shttp://nl-music.nl/script-dump.php?id=20
wat heb ik fout gedaan :(?
-
CitaatPHP
Toon Meer<?PHP // Moet je $data->login veranderen in bijv. Notificatie mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(), '".$_POST['naar']."', '".$data->login."', '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."', '".$_POST['titel']."', '".$_POST['messa']."', '".$date."', '0', '1', '".$_GET['reply']."')") or die(mysql_error()); ?>
Comment staat erbij
dan krijg ik als ik in me inbox kijk bij waar normaal dan van de afzender staat staat nu niets is leeg
-
Citaat
arendjee
Iets beter Nederlands zou helpen, snap je vraag niet ^o)gheghe oke :p
nou als je een berichtje stuurd en je in je inbox kijkt zie je dat de naam staat van de verstuurde *in mijn geval arendjee* maar als een andere admin dat doet word het die gene zijn naam. Maar ik wil dat gewoon in 1 iets hebben en dus niet in een naam hoe kan ik da veranderen? -
hij werkt perfect:D maar hij geeft aan als die verstuurd is mijn ingame dan en dat wil ik veranderen hoe kan dat veranderd worden:)?
-
-
-
-
-
-
hmmz je zegt dat je vals word beschuldigd maar nu beschuldig jeook iemand anders zelf;) zonder enig bewijs te leveren dus het komt op het zelfde neer dat jullie *zonder bewijs iemand beschuldigen;)*
-
Citaat
Als je zelf creatief genoeg bent zou je ook veel eerder een andere layout kunnen maken. Ik zeg ook niet dat het niet aardig is je layout te delen met anderen, maar ik zeg gewoon dat Frenzo nog veel moet oefenen, wil hij echt een goede designer worden.
jonge jij moet gewoon niet zo zeuren
hij maakt layout ziet er top uit :)mooi strak
k heb meer dingen van hem gezien en geloof me hij kan goede layouts maken
en als je alleen maar comentaar heb ga dan buiten spelen ofzo
-
Citaat
Tjonge jonge. De mensen hier overtreffen elkaar telkens weer. Noem je dit een layout? Een laf cartoontje bovenaan, lompe menuutjes, geen effecten en een zwarte achtergrond?
waarom lever je comentaar?
wees juist blij dat die iets doet voor de mensen hier;)
en als je het niets vind maak dan een betereen lever dan geen comentaar
@Frenzo
vind hem wel nice;) -
alsje dat verbannen script gebruikt dan kan je nog we lnaar het forum en ook nog naar je berichten ??